Bruker-163290 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Gratulerer. Obvious spørsmål krever svar. Hvor stort, hvor mye og hvor mange? Takk! 55 Kvm, 8500 og 2. Flytter inn med dama, var enten det eller å slå opp. Klarte ikke slå opp så da flytter jeg inn med hu. Endret 12. april 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Sats på restplassar då, Lakus. Så framt folk har litt fleksibilitet mtp skule og/eller jobb. 1800 per person for ei veke i Alanya i desse tider Fast. Trenger et friår fra skole. Og då vil du jobbe med/som ...? Hva som helst egentlig. Søker på barnehager, sykehjem, butikker, kiosker... men håper mest på å ende opp i en barnehage. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Wheeei ^^ Deilig å ha svidd av 2500 kroner på nytt skjermkort ^_^ Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Gratulerer. Obvious spørsmål krever svar. Hvor stort, hvor mye og hvor mange? Takk! 55 Kvm, 8500 og 2. Flytter inn med dama, var enten det eller å slå opp. Klarte ikke slå opp så da flytter jeg inn med hu. Ligger leiligheten i Drammen eller omegn da? Grattis med leilighet da. Skal flytte selv om ikke lenge. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Gratulerer. Obvious spørsmål krever svar. Hvor stort, hvor mye og hvor mange? Takk! 55 Kvm, 8500 og 2. Flytter inn med dama, var enten det eller å slå opp. Klarte ikke slå opp så da flytter jeg inn med hu. Gratulerer og lykke til! Det kan gå mye bedre når dere får med tid sammen! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jepp, ligger i Bragernesåsen Takk! Hvor flytter du da? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Bragernesåsen ja. Dyr leie synes jeg, men når en er to så er det vel greit. Jeg flytter like borti her, spesifiserer ikke hvor... Leiligheten min er ca 53 Kvm. 5500,- i leie uten strøm. Kabel tv følger med. Betaler ikke for vann tror jeg. Jeg får forhåpentligvis bostøtte, så har jeg litt mer penger å leve på. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Så mye dramensere det er her, da. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Kanskje jeg kan gå til en av dem om du kaster meg ut etter ti minutter. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg er ikke drammenser og bor ei heller der, jeg er bare født på sykehuset der. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Bragernesåsen ja. Dyr leie synes jeg, men når en er to så er det vel greit. Jeg flytter like borti her, spesifiserer ikke hvor... Leiligheten min er ca 53 Kvm. 5500,- i leie uten strøm. Kabel tv følger med. Betaler ikke for vann tror jeg. Jeg får forhåpentligvis bostøtte, så har jeg litt mer penger å leve på. De er gniene på å gi ut bostøtte, send med et brev med info om deg selv, familien din og hvorfor du må bo alene. Jeg sendte sikkert 5-6 brev til de før de ga meg støtten jeg hadde krav på. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Gratulerer med innflyttingen Mammakamel v2.0. Hørtes interessant ut. Hadde det vært Tokyo eller Roma så hadde jeg blitt med uten å nøle. Tokyo neste vår eller haust då? ^_^ Eg og madammen tar turen til Japan neste år, me må berre finne ut om det blir under Sakura-bløminga eller Tokyo Game Show. (Guess who wants what! ) Hehe, det skal du slett ikke se bort fra. Regner med det er du som vil se Sakura-blomstringen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Det er i hvert fall det han ender opp med. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Bragernesåsen ja. Dyr leie synes jeg, men når en er to så er det vel greit. Jeg flytter like borti her, spesifiserer ikke hvor... Leiligheten min er ca 53 Kvm. 5500,- i leie uten strøm. Kabel tv følger med. Betaler ikke for vann tror jeg. Jeg får forhåpentligvis bostøtte, så har jeg litt mer penger å leve på. De er gniene på å gi ut bostøtte, send med et brev med info om deg selv, familien din og hvorfor du må bo alene. Jeg sendte sikkert 5-6 brev til de før de ga meg støtten jeg hadde krav på. Jeg regner med at du hadde med NAV i Drammen å gjøre? Jeg går til NAV på Lier, de er kanskje litt annerledes. Jeg håper inderlig at jeg får det, ellers blir det lite å leve på i måneden. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Det er i hvert fall det han ender opp med. Hahaha! (...Ja ) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Kanskje jeg kan gå til en av dem om du kaster meg ut etter ti minutter. Hahaha. ^_^ Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Bragernesåsen ja. Dyr leie synes jeg, men når en er to så er det vel greit. Jeg flytter like borti her, spesifiserer ikke hvor... Leiligheten min er ca 53 Kvm. 5500,- i leie uten strøm. Kabel tv følger med. Betaler ikke for vann tror jeg. Jeg får forhåpentligvis bostøtte, så har jeg litt mer penger å leve på. De er gniene på å gi ut bostøtte, send med et brev med info om deg selv, familien din og hvorfor du må bo alene. Jeg sendte sikkert 5-6 brev til de før de ga meg støtten jeg hadde krav på. Jeg regner med at du hadde med NAV i Drammen å gjøre? Jeg går til NAV på Lier, de er kanskje litt annerledes. Jeg håper inderlig at jeg får det, ellers blir det lite å leve på i måneden. Jeg søkte borteboerstipend når jeg var lærling, NAV vet jeg ikke noe om(annet enn at jeg får arbeidsledighetstrygd om dagen). Fikk stipend av Lånekassen Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg regner med at du hadde med NAV i Drammen å gjøre? Jeg går til NAV på Lier, de er kanskje litt annerledes. Jeg håper inderlig at jeg får det, ellers blir det lite å leve på i måneden. Det var slik at du flytter inn i en kommunalt disponert utleiebolig? Og at du mottar yrkesrettet attføring? I så fall skal det ikke være noe i veien for at du får bostøtte. Hvis du mottar støtte fra lånekassen har du ikke krav på bostøtte, med mindre du er i en fase hvor du mottar støtte fra NAV, type yrkesrettet attføring. Det er det reglene sier i det minste. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Arbeidsledighetstrygd får du vel av NAV eller? Hvor mye får du? Jeg gikk på noe som heter rehabilitetspenger, men nå heter det arbeidsogavklaringspenger. Da får jeg som regel 5520,- hver 14 dag. Jeg er jo ikke student, så jeg kan vel ikke få noe borteboerstipend, det får du bare om du er i lære/student i en eller annen slags form tror jeg. @RoR: Boligen min er ikke kommunal. Det er boliger som eies av et boligselskap her i Lier. Hun saksbehandleren min på NAV sa ikke noe om at jeg ikke kunne få bostøtte, så regner med at det er i orden. Endret 12. april 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Si fra hvis du får bostøtte da Cloudemyx. Da skal kanskje jeg også søke om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå