Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Fikk tilbake to engelskstiler med en aaltfor høy karakter i forhold til hva de fortjener. Skal jeg klage på de? Det vil vel bevise at det finnes litt integritet i meg..

Ellers så begynner jeg på en Halo-maraton nå! Halo CE, 2 og 3 skal spilles igjennom i løpet av uken. Blir moro! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neida. Dette er lærerens måte å si: "Laland, du er yndlingseleven min."

Æsjda. Du får i hvertfall jobbe med koselige unger, da.

Får jobbe med mindre koselige unger også :p Og når småtassene skjønner at det er færre voksne på jobb blir det faktisk et noe høyere støynivå.

Grøss. (Sånn blir faktisk voksne óg!)

Lenke til kommentar

Ellers så begynner jeg på en Halo-maraton nå! Halo CE, 2 og 3 skal spilles igjennom i løpet av uken. Blir moro! :)

Eller Halo Wars, Halo: CE, Halo 3:Recon, Halo 2 (muligens før recon?), og Halo 3. Skulle ønske jeg ikke gikk glipp halo 2s siste xbox live dag.

Lenke til kommentar

Eller Halo Wars, Halo: CE, Halo 3:Recon, Halo 2 (muligens før recon?), og Halo 3. Skulle ønske jeg ikke gikk glipp halo 2s siste xbox live dag.

Halo Wars, Halo: CE, Halo 2/ODST (må bytte litt for å få det til å passe), Halo 3. Men tar bare Master Chiefs trilogi i denne omgang. Gleder og gruer meg til onsdag. :(

Lenke til kommentar

Jeg liker best å bli kalt Superman, men greit, jeg kan gå med på Kong Superman.

Edit: Jeg fikk svar nummer 73400. Alt F4 fikk innlegg nr 73400.

Edit 2: Typologisk mistake in the zone.

Edit 3: Jeg trenger en dusj. Og mat. Og å rydde. Og å kaste gamle klær. Og røyk. Og The Pacific. Og noe å drikke. Og flere timer i døgnet.

Ahhh. Går og varmer opp maten i mikroen jeg...

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...