psyched Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg drar nå Skole i morgen blir og suge, hardt tho.... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) @Nøtte:Er du nå sikker på det. Kanskje det ikke er du som er her, men her som er hos deg. God natt Backstabber. Endret 12. april 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg lever i framtiden jeg. Så kan ikke si jeg bryr meg noe Hva som er her eller her som er nå? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Da kan du kanskje fortelle meg hva onsdagens lottotall blir? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg lever bare en time eller to i framtiden Men en sneak peak er 33! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Skole i morgen. Ser ikke frem til det nei! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg lever bare en time eller to i framtiden Men en sneak peak er 33! Ok, best for deg at tallet 33 trekkes da. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Bacon? Til middag? Ja hvorfor ikke? Bacon og kanskje egg ved siden av. Vi har bacon svært sjeldent. Har hørt om egg å bacon til frokost eller nach, men middag, den var ny! Som student har jeg bare råd til nudler å spill :rolleyes: Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Huff nå fikk jeg veldig lyst på egg og bacon, men jeg har ingen egg. Ikke har jeg bacon heller for den saks skyld. Men nudler derimot, det har jeg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 +1 Ekstra Shroom til ROR. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) God morgen... Kan se ut til at våren er her for å bli. Jeg kunne helt ærlig se skuffelsen i øynene til historilæreren da han oppdaget at de to favorittelevene hans ikke var her i dag. Endret 12. april 2010 av Ehtram Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 God morgen.. Fant ut i dag at jeg har engelsk foredrag til neste uke om ANALYSERING AV EN TEKTST!!!! Grunnen til at jeg fikk det emnet er at en av de i gruppen ikke fulgte helt meg i timen og valgte ikke noe så da fikk vi bare det som alle andre ikke ville ha. Så skal vi også i samme uke ha tysk eventyr fremføring. Ulven og dre tre små griser og jeg skal være ulven ^_^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 yay 12 timers jobb foran meg nå! Have fun i so for meg goså i dag da!!! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Herregud, så vondt det var å stå opp i dag. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Engelsken driver meg til vanvidd! Gleder meg ekstremt til PS3-en kommer tilbake nå. Min lengsel etter Bad Company 2 er så forferdelig stor! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 I dag, og hele helgen forsåvidt, er det så latterlig bra vær at jeg blir helt fra meg av å måtte stå inne og male. Heldigvis for psyken min så har leiligheten vi jobber i en veranda fire etasjer over bakken så røykepausene blir som en spaniatur. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Bacon? Til middag? Ja hvorfor ikke? Bacon og kanskje egg ved siden av. Vi har bacon svært sjeldent.Har hørt om egg å bacon til frokost eller nach, men middag, den var ny! Som student har jeg bare råd til nudler å spill :rolleyes: Huff nå fikk jeg veldig lyst på egg og bacon, men jeg har ingen egg. Ikke har jeg bacon heller for den saks skyld. Men nudler derimot, det har jeg. Egg og bacon har vi av og til, men jeg har aldri forstått hva som gjør det så bra sammen. Egg er fint, men sammen med bacon smaker det bare rart Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Det er fordi det mangler den magiske ingrediensen, ristet brødskive. Uten det er egg bare ukomplett. Endret 12. april 2010 av Fenix Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Ristet brødskive+egg+bacon+stekte poteter+oppskåret tomat=den definitive frokosten. Forøvrig klarte jeg å forsove meg i dag, selv om jeg ikke begynte før 11:40. Awesome. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Hva? :o Fersk hjembakt brød med egg og bacon er jo den beste starten på dagen man kan få. Lalands forslag hørtes også veldig godt ut. Endret 12. april 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå