Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er egentlig litt skuffet, etter over 2 timer så står stillingen 1-1 Det er 3 minutter igjen av omgang 3. Det hjelper ikke å vinne i shot out, vi må vinne i regulation (vanlig tid) for å møte philadelphia flyers, eller møter vi det nedverdigende Boston Bruins. :cry:

@Lemon: Jeg har alt sagt nei, uansett hvor mye fakta du trekker fram så blir du nødt til å bøye deg for det jeg har sagt. Det bare er slik!

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

@Lemon: Jeg har alt sagt nei, uansett hvor mye fakta du trekker fram så blir du nødt til å bøye deg for det jeg har sagt. Det bare er slik!

Jeg er stolt av deg min unge padawan. :)

Tusen takk O mester over absolutt alle andre mestre.

Vi er 3 + keeper. De er 5 + keeper. Power Play er skumle saker. Nervepirrende

10 sekunder igjen!

Skal drepe Lalime neste gang jeg møter han. Han gikk fra mål når det var 4 sekunder igjen, kjørte inn i en dommer og falt.

Dette var ydmykende, blir Bruins på oss nå. Hater Lalime!

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Dagen i morgen er lite vanlig, heldigvis. Først to timer fremføring i sosiologi&sosialantropologi før det blir en totimers franskprøve. Jeg er innmari heldig hvis jeg ikke stryker i sistnevnte.

Edit: gjør hva sa du?

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Hvordan man gjør de tingene internettet anbefalte meg å gjøre siden jeg ikke kan bruke det mer.

Dagen i morgen er lite vanlig, heldigvis. Først to timer fremføring i sosiologi&sosialantropologi før det blir en totimers franskprøve. Jeg er innmari heldig hvis jeg ikke stryker i sistnevnte.

Og innmari uheldig hvis du stryker i førstnevnte. ;)

Lenke til kommentar

Den forklarer det ganske godt for deg.. :p

Skal være ganske uheldig for å stryke i Sosanten, ja. Men det har seg dessverre slik at læreren og jeg ikke har særlig til overs for hverandre. Klassen har blitt delt inn i grupper og før noen ble delt inn sa hun rett ut "Da tar du det om strukturfunksjonalistiske forklaringsmodeller, politikk og grunnlag for definisjonen av ansvar da, Håkon?". Før jeg fikk si noe i mot begynte hun å dele inn grupper.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...