Rider of Reason Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Også fant jeg: Velkommen Hah, den der går rett inn som min startside fra nå av. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Men jeg har sett kastanjenøtter poppe! På en Disneyfilm en gang! Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Jeg er egentlig litt skuffet, etter over 2 timer så står stillingen 1-1 Det er 3 minutter igjen av omgang 3. Det hjelper ikke å vinne i shot out, vi må vinne i regulation (vanlig tid) for å møte philadelphia flyers, eller møter vi det nedverdigende Boston Bruins. @Lemon: Jeg har alt sagt nei, uansett hvor mye fakta du trekker fram så blir du nødt til å bøye deg for det jeg har sagt. Det bare er slik! Endret 11. april 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 @Lemon: Jeg har alt sagt nei, uansett hvor mye fakta du trekker fram så blir du nødt til å bøye deg for det jeg har sagt. Det bare er slik! Jeg er stolt av deg min unge padawan. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Tidenes beste nettside As said! Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) @Lemon: Jeg har alt sagt nei, uansett hvor mye fakta du trekker fram så blir du nødt til å bøye deg for det jeg har sagt. Det bare er slik! Jeg er stolt av deg min unge padawan. Tusen takk O mester over absolutt alle andre mestre. Vi er 3 + keeper. De er 5 + keeper. Power Play er skumle saker. Nervepirrende 10 sekunder igjen! Skal drepe Lalime neste gang jeg møter han. Han gikk fra mål når det var 4 sekunder igjen, kjørte inn i en dommer og falt. Dette var ydmykende, blir Bruins på oss nå. Hater Lalime! Endret 11. april 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Dere så starten. Dere har sett midten. Gjør dere klare for SLUTTEN PÅ INTERNETTET. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Med dette ydmykende tapet sier jeg god natt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det er skole i morgen. Ffffffuuuuuuuuuuuu........ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Dere så starten. Dere har sett midten. Gjør dere klare for SLUTTEN PÅ INTERNETTET. Kan du forklare meg hvordan man gjør de tingene der, PLEASE. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Dagen i morgen er lite vanlig, heldigvis. Først to timer fremføring i sosiologi&sosialantropologi før det blir en totimers franskprøve. Jeg er innmari heldig hvis jeg ikke stryker i sistnevnte. Edit: gjør hva sa du? Endret 11. april 2010 av Laland Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hvordan man gjør de tingene internettet anbefalte meg å gjøre siden jeg ikke kan bruke det mer. Dagen i morgen er lite vanlig, heldigvis. Først to timer fremføring i sosiologi&sosialantropologi før det blir en totimers franskprøve. Jeg er innmari heldig hvis jeg ikke stryker i sistnevnte. Og innmari uheldig hvis du stryker i førstnevnte. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Den forklarer det ganske godt for deg.. Skal være ganske uheldig for å stryke i Sosanten, ja. Men det har seg dessverre slik at læreren og jeg ikke har særlig til overs for hverandre. Klassen har blitt delt inn i grupper og før noen ble delt inn sa hun rett ut "Da tar du det om strukturfunksjonalistiske forklaringsmodeller, politikk og grunnlag for definisjonen av ansvar da, Håkon?". Før jeg fikk si noe i mot begynte hun å dele inn grupper. Endret 11. april 2010 av Laland Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Huff det finnes mange irriterende lærere der ute ja. Jeg har absolutt ikke tenkt å bli slik. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Nei, jeg kaster inn håndkleet. Sov godt når dere nå en gang finner veien til loppekassa. Lykke til i morra, Laland. Natta! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Nå er du jo tross alt fornuftens ridder! Takk for det Lemon! Tror jaggu jeg tar en høneblund i loppekassa(what) nå jeg også. God natt! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) God natt Lemon og Laland. Two down, only a handfull left to go. The Shroom is as good as mine. MOAHAHAHA Endret 11. april 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 ...hvis jeg nå ikke bare lurer deg og venter til du óg går ned for telling! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Du våger ikke å prøve deg. Gjør du? :unsure: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå