Rider of Reason Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Når SO skyter fart står verden stille. Gammelt jungelord. The Game is on Laland. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det blir nok i det værste 14 dager i strekk. Må begynne og jobbe søndager igjen. Jeg har to siste ukene i denne mnd så jobber jeg alt utenom søndager... FYSJ. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 The Game is on Laland. Ohyes. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg klarte ikke å holde følge, men når AltF4 og Lemon gifter seg krever jeg å spille Soviet March som bryllups sang! (eneste spill relaterte sangen jeg har automatisert) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det blir vel en evighet til. Når vi er inne på evigheten; http://en.wikipedia.org/wiki/Infinity Der har vi emne for noen dager! Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det blir vel en evighet til. Når vi er inne på evigheten; http://en.wikipedia.org/wiki/Infinity Der har vi emne for noen dager! Det orker jeg ikke å vente på, så de bør sette opp farta for jeg vil spille live! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det blir nok i det værste 14 dager i strekk. Må begynne og jobbe søndager igjen. Jeg har to siste ukene i denne mnd så jobber jeg alt utenom søndager... FYSJ. Noe sånt ja! I dont like!! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg klarte ikke å holde følge, men når AltF4 og Lemon gifter seg krever jeg å spille Soviet March som bryllups sang! (eneste spill relaterte sangen jeg har automatisert) HERLIG. Jeg hadde nemlig planer om å leie inn Red Army Choir uansett. Det blir vel en evighet til. Når vi er inne på evigheten; http://en.wikipedia.org/wiki/Infinity Der har vi emne for noen dager! Æh, jeg blir svimmel av å tenke på sånt. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Jeg klarte ikke å holde følge, men når AltF4 og Lemon gifter seg krever jeg å spille Soviet March som bryllups sang! (eneste spill relaterte sangen jeg har automatisert) HERLIG. Jeg hadde nemlig planer om å leie inn Red Army Choir uansett. Det blir vel en evighet til. Når vi er inne på evigheten; http://en.wikipedia.org/wiki/Infinity Der har vi emne for noen dager! Æh, jeg blir svimmel av å tenke på sånt. Lei dem inn, jeg synger ikke! Har hatt mange pinlige musikk timer opp gjennom de få årene med musikk på skolen. Da vrir jeg om temaet mitt til ishockey: Gwargh (slemt og skummelt rop) er sinnsykt lei av reklame! Alt for mye reklame på amerikansk TV, men det er igjen mye kulere, irriternde at de trenger så lang pause mellom omgangene. Let's go Sabres! EDIT: Even more stuff to qoute! Endret 11. april 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Amerikansk reklame; digger det. Snakker mer dritt om konkurrentene enn man fremhever seg selv. Herlig! Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Så sant så sant http://www.youtube.com/watch?v=-jYzABMePJk&feature=fvw Heller trøtt på skolen enn å ikke se dette ^^ Endret 11. april 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Amerikanere framhever jo seg selv bare med og være i overkant overvektig! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Heller trøtt på skolen enn å ikke se dette ^^ Tidenes sitat! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Koser meg med nypoppa poppkorn! Endret 11. april 2010 av Nøtte Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg skal lage popkorn av nøtter en gang! Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Jeg skal lage popkorn av nøtter en gang! Jeg googlet "lage popcorn av nøtter" og fant ingenting, det er ikke fysisk mulig siden det ikke er på første side på google! EDIT: Ikke gammel nok til å drikke Bud light enda, men de har de beste reklamene! Endret 11. april 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg fant ingenting på poppe popcorn på laland heller... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Da skal jeg ikke lage popkorn av nøtter alikevel! Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Rart det der. EDIT: Jeg aner et langt innlegg av lolidude, ellers sovnet han. Endret 11. april 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Men jeg fant hvordan dyrke popcorn selv. Også fant jeg: Velkommen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå