AltF4 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Herre for en søndagskveld. Morsomste på lenge! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) @Lakus: Det er riktig, jeg tenker å møte undergangen med et smil. Og av den grunn har jeg kjøpt opp 101% av alle spader i verden. Det er bare å starte budrunden. Jeg tror forresten du har missforstått litt. Jeg er den 5. Horseman, han som er for grusom til å bli nevnt, og som kommer til slutt for å fullføre ødeleggelsen. Endret 11. april 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg skal henge i so i 2012 når verden går under! Og jeg skal holde spaden ved min side! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Pocket Scrabble. Det er den femte ridderen av apokalypsen i følge Giant bomb. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Giant Bomb vs RoR... I´d play that game. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Herre for en søndagskveld. Morsomste på lenge! Helt enig. Og jeg hater egentlig søndager. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Litt dumt av RoR vil herje med alle spadene sine da. Veldig urettferdig kamp, liksom. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Jeg skal henge i so i 2012 når verden går under! Og jeg skal holde spaden ved min side! Uatorisert besittelse av en spade? Det ser ikke lyst ut for deg Nøtte. Edit: GiantBomb har bare et smell i seg, etter det er de forsvarsløse. Ikke en verdig motstander for en som meg. Endret 11. april 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Så lenge RoRs overordnede mål er å beskytte oss, hans usle tilhengere, kan han godt få sitte på alle spadene for min del. Jeg duger tross alt ikke til annet enn å lage steik og bære aviser og tøfler. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Herre for en søndagskveld. Morsomste på lenge! Helt enig. Og jeg hater egentlig søndager. Da er vi to. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Edit: GiantBomb har bare et smell i seg, etter det er de forsvarsløse. Ikke en verdig motstander for en som meg. Ikke vær så sikker på det. Brad sin photobombing er latterlig treffsikker. (Hint: Den nyeste mailbox-videoen) Edit: Æææ. Ekkelt. Jeg hadde akkurat postet dette innlegget og hadde akkurat lest over det for the lulz og skulle hoppe til toppen av siden. Tilfeldigvis var det jeg som også hadde det øverste innlegget på siden, noe som gjorde at det så ut som om avataren fulgte etter meg oppover når jeg hoppet til toppen. Mindfucks. Endret 11. april 2010 av Lakus Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg selger spader på svartebørsen! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg selger bøsser på svartespaden. B) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg selger svartinger med spader på børsen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Så lenge RoRs overordnede mål er å beskytte oss, hans usle tilhengere, kan han godt få sitte på alle spadene for min del. Jeg duger tross alt ikke til annet enn å lage steik og bære aviser og tøfler. Hmmm, redde dere. Investere i fremtiden altså, det hadde jeg ikke tenkt på. Det åpner jo store muligheter for kontinuerlig profitt. Dette må jeg regne på. @Lakus: Endret 11. april 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg selger kro... Nei, hahaha, hva er det jeg sier. Jeg protesterer mot svartebørsen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Så lenge RoRs overordnede mål er å beskytte oss, hans usle tilhengere, kan han godt få sitte på alle spadene for min del. Jeg duger tross alt ikke til annet enn å lage steik og bære aviser og tøfler. Men det holder lenge for meg det! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg. Elsker. SO! Vil vi få en ny gullalder? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Oh, goddamn, nå er det så mørkt og klart ute at jeg kan se langt om lengre og lengre enn langt. Var en fornøyelse å sette seg ute og for en gangs skyld kunne se noe mer enn regn, snø eller tåke. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Ja, nå ser du ikke været i det hele tatt. Det gjemmer seg rundt hjørnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå