Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Lakus: Det er riktig, jeg tenker å møte undergangen med et smil.

Og av den grunn har jeg kjøpt opp 101% av alle spader i verden. Det er bare å starte budrunden.

Jeg tror forresten du har missforstått litt. Jeg er den 5. Horseman, han som er for grusom til å bli nevnt, og som kommer til slutt for å fullføre ødeleggelsen.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Jeg skal henge i so i 2012 når verden går under! Og jeg skal holde spaden ved min side!

Uatorisert besittelse av en spade? Det ser ikke lyst ut for deg Nøtte.

Edit: GiantBomb har bare et smell i seg, etter det er de forsvarsløse. Ikke en verdig motstander for en som meg.

Lenke til kommentar

Edit: GiantBomb har bare et smell i seg, etter det er de forsvarsløse. Ikke en verdig motstander for en som meg.

Ikke vær så sikker på det. Brad sin photobombing er latterlig treffsikker.

(Hint: Den nyeste mailbox-videoen)

Edit: Æææ. Ekkelt. Jeg hadde akkurat postet dette innlegget og hadde akkurat lest over det for the lulz og skulle hoppe til toppen av siden. Tilfeldigvis var det jeg som også hadde det øverste innlegget på siden, noe som gjorde at det så ut som om avataren fulgte etter meg oppover når jeg hoppet til toppen. Mindfucks.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Så lenge RoRs overordnede mål er å beskytte oss, hans usle tilhengere, kan han godt få sitte på alle spadene for min del. Jeg duger tross alt ikke til annet enn å lage steik og bære aviser og tøfler.

Hmmm, redde dere. Investere i fremtiden altså, det hadde jeg ikke tenkt på. Det åpner jo store muligheter for kontinuerlig profitt. Dette må jeg regne på. :hmm:

@Lakus: :lol:

Lenke til kommentar

Så lenge RoRs overordnede mål er å beskytte oss, hans usle tilhengere, kan han godt få sitte på alle spadene for min del. Jeg duger tross alt ikke til annet enn å lage steik og bære aviser og tøfler.

Men det holder lenge for meg det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...