Nøtte Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Akkurat nå føler jeg meg veldig beæret! Være med og planlegge! Dere så det her i So. På Sort og hvitt! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hei hei, først noen måneder med bæring av tøfler og avis med middag på ovnen, så kanskje du skal få være med å legge planer for bryllupet vårt. Vær snill og ikke provoser fram et medlemsskap i Ottar fra min side, kjære. Akkurat nå føler jeg meg veldig beæret! Være med og planlegge! Dere så det her i So. På Sort og hvitt! Du kan få bake? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hey det er noe merkelig med sitatet i innlegget ditt AltF4 som bryter rom-tid kontinuumet. :o Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Her har jeg vært og sett The Lovely Bones på kino, og når jeg kommer tilbake skal AltF4 gifte seg? Alt går jo i oppløsning når jeg forsvinner. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) @ROR: AAAAAAAAAARH! SPADENE! TA SPADENE OG LØP! Endret 11. april 2010 av Lakus Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Hvor er spaden min?????? Jeg Må ha spaden min!!!!!! ÆÆÆÆÆæææææÆÆÆææææÆÆÆææææææ Endret 11. april 2010 av Nøtte Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Edit: Faen heller, det er mye morsommere å se dere gå til grunne. Endret 11. april 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Hvordan er framtiden Lemon? Har de flygende biler og slik der? Nei vent.. .er det jeg som lever i framtiden? Endret 11. april 2010 av Nøtte Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hvem vet? Hvem kan egentlig vite noe som helst? LEVER JEG I EN DRØM? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg tror jeg gjør det. Selv om du er skalla vil det være en drøm. ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hahaha slik som trenden er her nå tror jeg jeg kommer til å dø av latter før jorda går i oppløsning. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg LEVER i framtida dere Muhahahahaha! JEg vet hvem som lever og dør av dere Muahhahahahahaha!!!! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Hahaha. Når vi snakker om drømmer: Jeg er akkurat ferdig med en heftig malaria-kur som har gitt meg HELT syke drømmer. I natt hadde jeg f.eks. fått audiens hos danske dronning Margrethe, som jeg skulle møte i en H&M-butikk. Men jeg var samtidig invitert til et lesbisk bryllup som skulle holdes på vannet, med alle gjestene på vannscootere. Så jeg endte opp med å svinge fra ei diger lysekrone fra dronninga, til bryllupet og tilbake igjen. Skulle ønske jeg kunne gå på den medisinen daglig uten å bli gal. ROR: Jeg ler med deg. :'D Endret 11. april 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Så flott at du ernærer på vår undergang da, RoR. Jeg trodde du skulle beskytte oss jeg? ... er det forresten en spade avataren din holder? .... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 En ridder med en spade? De bygger broer de. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 En fornuftens ridder vil vel forstå at en spade vil kunne forsvare oss mot jordens undergang i 2012, slik som forutsett av forumtreffets deltakere. Hvordan kunne jeg noensinne tvile på det sanne ord. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 SO er der det bør være igjen. Nå er det ikke sikkert at 2012 skjer lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå