Rider of Reason Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Men egentlig kan dere ikke gjøre noen av delene. Lakus kan ikke bytte forum fordi han ikke ville føle seg hjemme noen andre steder enn her, og AltF4 kan ikke permbanne Lakus for da vil de andre brykerne gå inn for å permbanne AltF4. Så alt i alt er det beste at alt forblir Status Quo. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Men jeg lar ikke noen permbanne AltF4, så hvor er vi da? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Sier du at forumtreffet vårt i august var merkelig? Jahvel.. Ja det var merkelig! Det var good times. Gleder meg til GamerLan! Edit: dessverre tok verken Emil, Jonas eller jeg med en spade til TG. Neste gang derimot! Jeg hadde med en leatherman da. Men neste år så skal jeg søren ha med meg en spade! @Påbegynnende romlemanse mellom Altf4 og Lemon. Jeg vil også ha vafler i bryllupet deres! Jeg tar også med meg en spade. Kan vi vie dere i gamerlan? Kan jeg få stå for underholdningen? Apropo spader så er det utrolig kjekt og ha med seg! En gang ble jeg nesten voldtatt av en fyr. Heldigvis hadde jeg med meg spaden min. Og det viste seg at fyren hadde spadofetish så jeg slapp unna med skrekken! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Selv om du er den store Laland så må du også bøye deg for massene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Vi er på det stadiet hvor vi først må løse gåten om hva som skjer dersom en ustoppelig kraft møter et ubevegelig objekt. Hvem som er hva osv kan man ta senere. Edit: Om man legger til en spade i ligningen ... hmmm Endret 11. april 2010 av Lakus Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Men jeg lar ikke noen permbanne AltF4, så hvor er vi da? Vi bruker feriepengene våre til og bestikke deg! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Vi er på det stadiet hvor vi først må løse gåten om hva som skjer dersom en ustoppelig kraft møter et ubevegelig objekt. Hvem som er hva osv kan man ta senere. Svaret på den gåten er jo innlysende, men desverre så er den informasjonen hemmelighetsstemplet og jeg kan derfor ikke dele den med dere. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det var good times. Gleder meg til GamerLan! Edit: dessverre tok verken Emil, Jonas eller jeg med en spade til TG. Neste gang derimot! Jeg hadde med en leatherman da. Men neste år så skal jeg søren ha med meg en spade! Den var vanskelig og skummel. Men den gjorde jobben! Selv om du er den store Laland så må du også bøye deg for massene. Nei. Massene bøyer seg for meg. *ler ondt mens det er torden i bakgrunnen* Vi er på det stadiet hvor vi først må løse gåten om hva som skjer dersom en ustoppelig kraft møter et ubevegelig objekt. Hvem som er hva osv kan man ta senere. Det stopper opp. Men jeg lar ikke noen permbanne AltF4, så hvor er vi da? Vi bruker feriepengene våre til og bestikke deg! Så mye penger har dere ikke. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Si ikke det. Jeg har minst 46 kroner på konto as we speak. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg kjenner deg nå Håkon! I know your dirty little secrets *Ninja* Jeg har tilbrakt ganske langt tid med deg ;D Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Nå var det Lemon jeg tenkte skulle få hammeren om noe gikk galt da. Nåååh, jeg regner med at du gir henne hammeren uansett jeg da. Dadam-TISH! Og brått ble det ikke bare pinlig men pinlig. Og for å holde dere på pinebenken: Vi kommuniserer på PM. SÅ DET SÅ. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Ohhh! Dette er spennende! PLutselig ble denne søndagen verd og leve! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Nå var det Lemon jeg tenkte skulle få hammeren om noe gikk galt da. Prøv deg. I call corruption. Nåååh, jeg regner med at du gir henne hammeren uansett jeg da. Dadam-TISH! Nåhåhå, duuu da. @Påbegynnende romlemanse mellom Altf4 og Lemon. Jeg vil også ha vafler i bryllupet deres! Jeg tar også med meg en spade. Kan vi vie dere i gamerlan? Kan jeg få stå for underholdningen? 1: Det blir selvfølgelig en gedigen vaffel-kake, og alle skal få. 2: GamerLAN må da være et ypperlig sted å vie noen. 3: Under tvil, ja. Kommer det til å inneholde spader og dverger? Endret 11. april 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeopardy-tiem: PM på forum - Hvordan du vet at ting er serious. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Vi leier inn de fra Fangene På Fortet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Og de fra den særdeles dårlige filmen "American Pie: The Naked Mile". Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Du har ikke tillatelse til å ha hemmeligheter AltF4, med moderatorstatusen følger visse krav om offentliggjøring. Dine hemmeligheter er våre hemmeligheter. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 @Påbegynnende romlemanse mellom Altf4 og Lemon. Jeg vil også ha vafler i bryllupet deres! Jeg tar også med meg en spade. Kan vi vie dere i gamerlan? Kan jeg få stå for underholdningen? 1: Det blir selvfølgelig en gedigen vaffel-kake, og alle skal få. 2: GamerLAN må da være et ypperlig sted å vie noen. 3: Under tvil, ja. Kommer det til å inneholde spader og dverger? 1: Yippie! Jeg kjenner mitt indre kakemoster kommer bulgende fram! Nomnomnomnom! 2: Selvsagt! Jeg regner med hele redaksjonen i Gamer.no kommer så du blir viet av guder og engler! 3: Ikke tvil på mine snodige ordspill, Dverger eller spader! Folk kommer til og le av noe i hvertfall det kan jeg love deg! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 @Påbegynnende romlemanse mellom Altf4 og Lemon. Jeg vil også ha vafler i bryllupet deres! Jeg tar også med meg en spade. Kan vi vie dere i gamerlan? Kan jeg få stå for underholdningen? 1: Det blir selvfølgelig en gedigen vaffel-kake, og alle skal få. 2: GamerLAN må da være et ypperlig sted å vie noen. 3: Under tvil, ja. Kommer det til å inneholde spader og dverger? Hei hei, først noen måneder med bæring av tøfler og avis med middag på ovnen, så kanskje du skal få være med å legge planer for bryllupet vårt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå