Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den litt merkelige stillheten på Oslo S var kanskje litt pinlig, men det løste seg med spade og pasasjererer.

Hahaha, det der høres bare innmari suspekt ut. Det blir nesten så man får lyst å dra på neste treff.

Det er noe jeg absolutt anbefaler.

Lenke til kommentar

Av erfaring veit jeg jo at sånne treff både er kjempeskumle og veldig morsomme. Gamerlan høres artig ut, da.

Liten digresjon: Åh, så deilig det er å ha ei bikkje som er like avhengig av fysisk kontakt som meg selv. Selv når hun sover, må hun klenge seg oppå meg.

(Og sitronvafler høres unektelig interessante ut)

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Nja, med 1000 tonn med kompakt jord over meg tror jeg ikke ekstra overflatemotstand (spaden) for å få flyttet på meg er det jeg trenger. Jeg ville heller satset på en pose full av meitemark, håpe på at et vannrør sprekker og at marken vil grave ut et stort hull rett oppover for å slippe unna vannet. Det ville iallefall gitt meg litt dagslys og frisk luft.

Lenke til kommentar

Da kan du prøve å snakke om å treffe vilt fremmede jenter i Drammen!

Slapp av da. Hva er det verste som kan skje? At en av dere, eller begge, føler seg ukomfortable, blir stille og legger en føring på hvordan resten av dagen kommer til å bli? Altså klein, uvant og relativt forferdelig. For henne vil det jo ikke ende så galt da hun tross alt bare kan hive deg på dør og invitere noen venninner hjem for å snakke gossip, men for deg... whooo, thats a whole other story.

Du kan ende opp med å bli bedt om og gå under et allerede kleint møte, bli usikker på om Lemon vil snakke om hendelsen med syklubben sin og du vil sannsynligvis være nervøs nok til ikke klare å og bestemme deg for hvilket tog som er det riktige for å komme deg hjem. Dette resulterer selvsagt i at Lemon kommer seg på forumet først og forklarer at møtet gikk skeis og når du logger på noen timer senere vil alle tro at du er en slags social-reject. Men hey, det er da ikke ille.

Bedre nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...