Lakus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Spørs om du ikke får et veldig opplagt spørsmål fra security. Tenker selvfølgelig da på "hva skal du med spaden", og da tror jeg ikke "deltakerne" er et godkjent svar. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hva skal jeg med spaden? Alle trenger alltid en spade! Tenk hvis 2012 begynner for tidlig? Bare se på Haiti og Chile. Er det galt av meg å være forberedt? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Den litt merkelige stillheten på Oslo S var kanskje litt pinlig, men det løste seg med spade og pasasjererer. Hahaha, det der høres bare innmari suspekt ut. Det blir nesten så man får lyst å dra på neste treff. Det er noe jeg absolutt anbefaler. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Om det kommer et jordskjelv på størrelse med stillehavet er ikke nede i bakken det første stedet jeg ville gjemt meg. For hva skjer under jordskjelv? Jo, den nevnte bakken kollapser. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Hvis du lager sitronvafler skal du få komm. Edit: Lakus, hva hvis du havner under bakken? Vil du opp igjen? Nevnte spade er innmari hjelpsom i så fall. Endret 11. april 2010 av Laland Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Av erfaring veit jeg jo at sånne treff både er kjempeskumle og veldig morsomme. Gamerlan høres artig ut, da. Liten digresjon: Åh, så deilig det er å ha ei bikkje som er like avhengig av fysisk kontakt som meg selv. Selv når hun sover, må hun klenge seg oppå meg. (Og sitronvafler høres unektelig interessante ut) Endret 11. april 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Nja, med 1000 tonn med kompakt jord over meg tror jeg ikke ekstra overflatemotstand (spaden) for å få flyttet på meg er det jeg trenger. Jeg ville heller satset på en pose full av meitemark, håpe på at et vannrør sprekker og at marken vil grave ut et stort hull rett oppover for å slippe unna vannet. Det ville iallefall gitt meg litt dagslys og frisk luft. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Spaden som du bruker til å hindre jord i å fly inn i ansiktet ditt, hvor du har.. ting du puster med, ser med, skaffer ernæring med og sånt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Kan vi slutte å snakke om å bli begravet levende? Jeg får angst. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Da kan du prøve å snakke om å treffe vilt fremmede jenter i Drammen! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Da kan du prøve å snakke om å treffe vilt fremmede jenter i Drammen! Ja, det er igrunn litt skummelt. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Eg forlanger vafler i bryllupet og med det så er det kvelden her. Over og ut! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Haha, dere er herlige altså. Jeg ler så jeg sprekker. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Da kan du prøve å snakke om å treffe vilt fremmede jenter i Drammen! Slapp av da. Hva er det verste som kan skje? At en av dere, eller begge, føler seg ukomfortable, blir stille og legger en føring på hvordan resten av dagen kommer til å bli? Altså klein, uvant og relativt forferdelig. For henne vil det jo ikke ende så galt da hun tross alt bare kan hive deg på dør og invitere noen venninner hjem for å snakke gossip, men for deg... whooo, thats a whole other story. Du kan ende opp med å bli bedt om og gå under et allerede kleint møte, bli usikker på om Lemon vil snakke om hendelsen med syklubben sin og du vil sannsynligvis være nervøs nok til ikke klare å og bestemme deg for hvilket tog som er det riktige for å komme deg hjem. Dette resulterer selvsagt i at Lemon kommer seg på forumet først og forklarer at møtet gikk skeis og når du logger på noen timer senere vil alle tro at du er en slags social-reject. Men hey, det er da ikke så ille. Bedre nå? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg kan bytte forum. Badam-tish. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Nå var det Lemon jeg tenkte skulle få hammeren om noe gikk galt da. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Logget på rett før jeg tok kvelden her, kommet hjem fra jobb og bare slappet av. Skulle sittet her de 2 timene jeg har slappet av, SO is back! Drama og morsomheter. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Nå var det Lemon jeg tenkte skulle få hammeren om noe gikk galt da. Nåååh, jeg regner med at du gir henne hammeren uansett jeg da. Dadam-TISH! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå