Mokko Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Uhm.. kan noen sette meg inn i situasjonen? Date AltF4 <-> Lemon? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Og den eneste grunnen til at jeg pusher på for at dette skal bli noe av er at jeg vil ha mitt navn med i historiebøkene. Selv om det bare blir i skriftstørrelse 1 nederst på siden halvveis bak sidetallet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Håper jeg får sitte på samme bord som dere i bryllupet.. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hva skjedde med tirsdagen da? Go, go, go. +1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Du kan få skrive i bryllupstråden vår. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hva skjedde med tirsdagen da? Go, go, go. Ti still, jeg prøver å late som om jeg har mannet meg opp. Jeg skal jobbe, og så være moralsk støtte for lillebroren min som skal opptre på fylkesmønstringa til Ungdommens Kulturmønstring i Hønefoss. Du er mer enn velkommen til å bli med og le av kidsa med meg, da - og du kan til og med få vafler etterpå! Det... Jeg tror en rolig stund i din residens vil være det beste, jeg er så dårlig på å treffe folk jeg aldri har møtt og være sosial med mange andre samtidig. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det må da kunne ordnes. ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Så du velger en potensielt selvmordsbringende klein stillhet fremfor å til enhver tid kunne lukke igjen lefseboksen uten noen konsekvens. Du er en modig mann - Eller en dum mann. Tiden vil vise og jeg vil glise. Jeg skal også se om jeg kan slutte å snakke i grenseland mot poetisk. Eller patetisk. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Uhm.. kan noen sette meg inn i situasjonen? Date AltF4 <-> Lemon? Med innlagte vaffel og fletting. Er det ikke spennende? Jo, faktisk. Jeg tar meg en tur til Drammen jeg altså, jeg er bare mindre hypp på å måtte være sammen med masse folk samtidig. Det blir fort litt merkelig å bli kjent med folk da. Endret 11. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Sier du at forumtreffet vårt i august var merkelig? Jahvel.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Åh, drama. *løpe ut og sette seg ned med en røyk for å nyte det neste innnlegget* Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Den litt merkelige stillheten på Oslo S var kanskje litt pinlig, men det løste seg med spade og pasasjererer. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Uff, dumt at jeg må legge meg nå. JEG VIL LESE I SO1! :/ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hva med en viss bøørgjer i bøørgjen? Hæ?! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Den også selvfølgelig. Den også. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Ja, hva med en viss bøørgjer i bøørgjen? HÆH!?! Ah, too late. Endret 11. april 2010 av Lakus Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Den litt merkelige stillheten på Oslo S var kanskje litt pinlig, men det løste seg med spade og pasasjererer. Hahaha, det der høres bare innmari suspekt ut. Det blir nesten så man får lyst å dra på neste treff. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Det var good times. Gleder meg til GamerLan! Edit: dessverre tok verken Emil, Jonas eller jeg med en spade til TG. Neste gang derimot! Endret 11. april 2010 av Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå