Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 :o Jeg ble litt opptatt med Ingen Grenser, men passer det på tirsdag? Da har jeg tidligvakt og kan gå fra jobb rundt 1 om jeg vil, og da er jeg i Drammen litt over 2 eller noe. Vær her tre, så jeg rekker å komme meg hjem fra skolen og smelle sammen ei vaffelrøre. B) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 En null for mye der, ja. Og angående Heavy Rain: ja det ser pent ut, ja det er spennende å utforske de første ti minuttene og ja; historien kan muligens være fengende. Men det er grenser for hvor moro det faktisk er å sitte og trykke knappekombinasjoner en gang i blant, selv om spillet kanskje kan fremkalle litt følelser. Jeg synes Heavy Rain minner om en dårlig film som har blitt konvertert over til spillformat ved å legge til litt "dra i spaken for å åpne døra" og "trykk på X for å tisse". Det er rett og slett dritkjedelig å komme seg gjennom dagliglivet til folk ved å trykke på et par knapper som skal minne om de bevegelsene som personene til enhver tid foretar seg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 De første minuttene er de kjedeligste, er det mange som sier. Selv tok jeg det for det det var og storkoste meg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 :o Jeg ble litt opptatt med Ingen Grenser, men passer det på tirsdag? Da har jeg tidligvakt og kan gå fra jobb rundt 1 om jeg vil, og da er jeg i Drammen litt over 2 eller noe. Vær her tre, så jeg rekker å komme meg hjem fra skolen og smelle sammen ei vaffelrøre. B) Oh my god woman, stop playing games with my heart. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 De første minuttene er de kjedeligste, er det mange som sier. Selv tok jeg det for det det var og storkoste meg. Jeg prøvde, men det ble bare for kjedelig. Jeg er nå der hvor han FBI-agenten sitter på en benk på et sykehus eller noe og lager seg en ball + mur til å leke seg med . Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 JEG? Leke med folks hjerter? Nåneidu. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Og angående Heavy Rain: ja det ser pent ut, ja det er spennende å utforske de første ti minuttene og ja; historien kan muligens være fengende. Men det er grenser for hvor moro det faktisk er å sitte og trykke knappekombinasjoner en gang i blant, selv om spillet kanskje kan fremkalle litt følelser. Jeg synes Heavy Rain minner om en dårlig film som har blitt konvertert over til spillformat ved å legge til litt "dra i spaken for å åpne døra" og "trykk på X for å tisse". Det er rett og slett dritkjedelig å komme seg gjennom dagliglivet til folk ved å trykke på et par knapper som skal minne om de bevegelsene som personene til enhver tid foretar seg. Jaja, smaken er som baken og alt det der. Heavy Rain er fremdeles årets beste spill for min del, og ganske langt oppe på listen over tidenes beste. Edit: Nei det gjør du selvfølgelig ikke Lemon. Man leker jo ikke med maten. Endret 11. april 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) JEG? Leke med folks hjerter? Nåneidu. Du inviterer meg på vaffel og legger opp reiseruta mi. Hvordan kan det være å ikke leke? Endret 11. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 De første minuttene er de kjedeligste, er det mange som sier. Selv tok jeg det for det det var og storkoste meg. Jeg prøvde, men det ble bare for kjedelig. Jeg er nå der hvor han FBI-agenten sitter på en benk på et sykehus eller noe og lager seg en ball + mur til å leke seg med . Spiller utvikler seg ganske mye etterhvert som du kommer lenger inn i det, men det er jo klart at det er en spillelstil som ikke appelerer til alle. De første timene (fortsatt, egentlig) sleit jeg med å trykke på knapper fordi jeg ikke er særlig vandt med Dualshock, men kom meg igjennom alikevel. Særs fornøyd. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Du inviterer meg på vaffel og legger opp reiseruta mi. Hvordan kan det være å ikke leke? Det høres ut som om det eneste du trenger å gjøre er og møte opp. Hvordan kan man klage på det? ^_^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Du inviterer meg på vaffel og legger opp reiseruta mi. Hvordan kan det være å ikke leke? Det høres ut som om det eneste du trenger å gjøre er og møte opp. Hvordan kan man klage på det? ^_^ Ja, veit du hva. Jeg skal da ikke ha det på meg at jeg holder folk for narr! Endret 11. april 2010 av Lemon Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg tør ikke dra til Drammen også stå der med skjegget i postkassa når Lemon ikke møter opp. Det er dyrt å kjøre tog og snytt for vaffel (og kanskje en flette i håert) blir jeg også. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Så om jeg sier at jeg kommer til Drammen så møter du meg? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Selvfølgelig gjør jeg det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det er snakk om at hun skal lage vafler til dere og hun skal gi deg veibeskrivelser rett hjem til henne. Her er det ikke snakk om at hun kan vri seg unna. Du skal møte opp. For forumfolk, for spillere, for oss og ikke minst for at man kan kunne si at er er kvinnfolket som backer ut - og ikke mannfolka. Gjør det for menn verden over! Gjør det, gjør det, gjør det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Haha faen ta, nå må jeg jo. Planer på lørdag Lemon? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hva skjedde med tirsdagen da? Go, go, go. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Jeg skal jobbe, og så være moralsk støtte for lillebroren min som skal opptre på fylkesmønstringa til Ungdommens Kulturmønstring i Hønefoss. Du er mer enn velkommen til å bli med og le av kidsa med meg, da - og du kan til og med få vafler etterpå! (Når jeg tenker meg om, tror jeg til og med de selger vafler der. Temmelig vilt.) Endret 11. april 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 En date via Innlegg.no? Dette er en milepæl for forumet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå