Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søren eller nå skulle jeg fått 60 000 kr til en mc og oppkjøring imorgen, det verkeeeer etter å kjøre. Bytta til meg en ipod med fargeskjerm i helga da, jeg ga en halv pose Soletti og seks øl for den. Fabelaktige de der altså, god lyd også.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

Vi har også vaffelsteking på terrassen nå. Mmm.

Da skulle jeg ønske jeg var søstra di.

Søren eller nå skulle jeg fått 60 000 kr til en mc og oppkjøring imorgen, det verkeeeer etter å kjøre. Bytta til meg en ipod med fargeskjerm i helga da, jeg ga en halv pose Soletti og seks øl for den. Fabelaktige de der altså, god lyd også.

Har du dato for oppkjøring klar eller? Det er litt moro, husker vi snakket om dette i høst når den første snøen kom! Og nå er dagene her hvor motorsyklene kommer på veiene. Jeg elsker det, sikkert tegn på vår!

Lenke til kommentar

I dag har det vært aktivt her mens jeg har vært borte. I dag har vi malt veggene, ett strøk. I morgen skal vi male en gang til + at vi har igjen badet. Mamma snakket noe om å male kjøkeninnredningen også, så da er det et par ting som gjenstår. Skapene på soverommet må vaskes, da noen som har bodd her for lenge siden har røyket, så det lukter røyk i de.

Nå er jeg sulten. På tirsdag skal vi ha bacon. :D Gleder meg så sinnsykt.

Lenke til kommentar

Neineinei, én time fra Råholt! Hvis du tar Eidsvolltoget i retning Drammen kan du jo faktisk komme deg helt fram til verdens navle (eventuelt helvetes syvende sirkel): Mjøndalen (hvor jeg altså residerer enn så lenge).

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Hjemme fra fotballtur til Leeds, tok med meg blant annet Heavy Rain hjem. Etter å ha spilt det en liten stund må jeg innrømme at jeg holder på å kjede meg til døde, om det ikke kommer seg snart tror jeg nesten jeg bytter det inn mot et eller annet. Og ellers er jeg fortsatt irritert over at kofferten min veide 100 gram for lite under avreisen - 13,36 kilo.

Lenke til kommentar

Heavy Rain var faktisk en innmari gledelig opplevelse, men kan ikke se meg selv spille det i den nærmeste fremtiden. Ikke nødvendigvis bare fordi det kommer så mange andre knalltitler om dagen, men fordi det ikke appelerer til en andre gjennomspilling. :-/

Lenke til kommentar

Hjemme fra fotballtur til Leeds, tok med meg blant annet Heavy Rain hjem. Etter å ha spilt det en liten stund må jeg innrømme at jeg holder på å kjede meg til døde, om det ikke kommer seg snart tror jeg nesten jeg bytter det inn mot et eller annet. Og ellers er jeg fortsatt irritert over at kofferten min veide 10 gram for lite under avreisen - 13,36 kilo.

Fixed

Lenke til kommentar

Neineinei, én time fra Råholt! Hvis du tar Eidsvolltoget i retning Drammen kan du jo faktisk komme deg helt fram til verdens navle (eventuelt helvetes syvende sirkel): Mjøndalen (hvor jeg altså residerer enn så lenge).

:o Jeg ble litt opptatt med Ingen Grenser, men passer det på tirsdag? Da har jeg tidligvakt og kan gå fra jobb rundt 1 om jeg vil, og da er jeg i Drammen litt over 2 eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...