Vaine Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Skal jeg spille Dead Space eller se Luftslottet som sprengtes? Ingen av delene, du skal spille Wolfenstein: Enemy Territory! Oi, der var trådstarter gitt. Stått opp fra de døde? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Vi har også vaffelsteking på terrassen nå. Mmm. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Søren eller nå skulle jeg fått 60 000 kr til en mc og oppkjøring imorgen, det verkeeeer etter å kjøre. Bytta til meg en ipod med fargeskjerm i helga da, jeg ga en halv pose Soletti og seks øl for den. Fabelaktige de der altså, god lyd også. Endret 11. april 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Vi har også vaffelsteking på terrassen nå. Mmm. Da skulle jeg ønske jeg var søstra di. Søren eller nå skulle jeg fått 60 000 kr til en mc og oppkjøring imorgen, det verkeeeer etter å kjøre. Bytta til meg en ipod med fargeskjerm i helga da, jeg ga en halv pose Soletti og seks øl for den. Fabelaktige de der altså, god lyd også. Har du dato for oppkjøring klar eller? Det er litt moro, husker vi snakket om dette i høst når den første snøen kom! Og nå er dagene her hvor motorsyklene kommer på veiene. Jeg elsker det, sikkert tegn på vår! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 I dag har det vært aktivt her mens jeg har vært borte. I dag har vi malt veggene, ett strøk. I morgen skal vi male en gang til + at vi har igjen badet. Mamma snakket noe om å male kjøkeninnredningen også, så da er det et par ting som gjenstår. Skapene på soverommet må vaskes, da noen som har bodd her for lenge siden har røyket, så det lukter røyk i de. Nå er jeg sulten. På tirsdag skal vi ha bacon. Gleder meg så sinnsykt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Da skulle jeg ønske jeg var søstra di. Jeg har alltid ønska meg ei søster, så du er mer enn velkommen. Vi kan flette hverandres hår. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 En sånn skal jeg lage i morgen! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Da skulle jeg ønske jeg var søstra di. Jeg har alltid ønska meg ei søster, så du er mer enn velkommen. Vi kan flette hverandres hår. Da får jeg vel avstå fra å klippe meg da. Hvor var det du bodde sa du? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg skulle ønske jeg var broren din Lakus. Jeg er så inni hampen glad i vafler. Vi hadde vafler i dag ^_^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Da får jeg vel avstå fra å klippe meg da. Hvor var det du bodde sa du? Rett utafor Dramm1. Ca. én times kjøretur, det er da ikke så ille for litt vafler og hyggelig samkvem. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 En times kjøretur uten for Drammen? Hvilken vei? Bor tross alt til slik jeg kan ta toget dit. Tar jeg meg en skive nå er jeg sulten med plass til vafler når jeg kommer frem også. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Neineinei, én time fra Råholt! Hvis du tar Eidsvolltoget i retning Drammen kan du jo faktisk komme deg helt fram til verdens navle (eventuelt helvetes syvende sirkel): Mjøndalen (hvor jeg altså residerer enn så lenge). Endret 11. april 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hjemme fra fotballtur til Leeds, tok med meg blant annet Heavy Rain hjem. Etter å ha spilt det en liten stund må jeg innrømme at jeg holder på å kjede meg til døde, om det ikke kommer seg snart tror jeg nesten jeg bytter det inn mot et eller annet. Og ellers er jeg fortsatt irritert over at kofferten min veide 100 gram for lite under avreisen - 13,36 kilo. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Men det ser jo så spennende ut! Det var nesten så jeg vurderte å gå til anskaffelse av en PS3 bare for å spille det (i skjul, såklart - som om jeg noen gang skulle skaffe meg en sånn drittkonsoll). Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Bacon? Til middag? Ja hvorfor ikke? Bacon og kanskje egg ved siden av. Vi har bacon svært sjeldent. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Heavy Rain var faktisk en innmari gledelig opplevelse, men kan ikke se meg selv spille det i den nærmeste fremtiden. Ikke nødvendigvis bare fordi det kommer så mange andre knalltitler om dagen, men fordi det ikke appelerer til en andre gjennomspilling. :-/ Lenke til kommentar
Erik Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hjemme fra fotballtur til Leeds, tok med meg blant annet Heavy Rain hjem. Etter å ha spilt det en liten stund må jeg innrømme at jeg holder på å kjede meg til døde, om det ikke kommer seg snart tror jeg nesten jeg bytter det inn mot et eller annet. Og ellers er jeg fortsatt irritert over at kofferten min veide 10 gram for lite under avreisen - 13,36 kilo. Fixed Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Neineinei, én time fra Råholt! Hvis du tar Eidsvolltoget i retning Drammen kan du jo faktisk komme deg helt fram til verdens navle (eventuelt helvetes syvende sirkel): Mjøndalen (hvor jeg altså residerer enn så lenge). :o Jeg ble litt opptatt med Ingen Grenser, men passer det på tirsdag? Da har jeg tidligvakt og kan gå fra jobb rundt 1 om jeg vil, og da er jeg i Drammen litt over 2 eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå