AltF4 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Selv ga jeg opp The Witcher rimelig fort. Kom en alv med et navn som fikk meg til å spørre meg selv om jeg spilte en parodi på et eventyrspill eller om de faktisk mente at alven skulle hete det den het. Da slo det meg at jeg var dritt lei alt som har med alver og dverger å gjøre - det må være blant de karakterene i kulturhistorien som har stått for minst utvikling opp gjennom. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Slike detaljer har ingen innvirkning på hvor godt jeg liker spillet. Jeg er, i likhet med deg, lei av at det hele tiden dreier seg om alver og dverger i fantasy, det være seg i spill, film eller bok. Men jeg lar ikke det påvirke mitt syn på hvor bra spillet er, hvis jeg skulle oversett alt som omhandler alver og dverger opp gjennom tiden hadde jeg gått glipp av mange perler. Tør jeg spørre hvor i spillet, og hvilken alv det er snakk om? For min oppfatning er at alvene og dvergene i The Witcher ikke er noe slik som de er i LOTR. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Det er sikkert mange perler der ute, men jeg syns det er uinteressant. Jeg liker heller ikke Ringenes Herre, bare så det er sagt. Hverken boka eller filmene. Husker ærlig talt ikke helt hvor det var, men var etter den første landsbyen eller hva det nå kan kalles man kommer til etter å ha forlatt festningen. Når jeg tenker meg om kan det faktisk hende det var en dverg? Jeg har forøvirg en ny Facebook-ligning: Antall orddelingsfeil øker dobbelt proprosjonalt med antallet venner man har. Antall venner x (Orddelingsfeilx2)/24 = den totale mengden orddenligsfeil man får i løpet av èn time på Facebook. Endret 11. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Du er med andre ord ikke så glad i fantasy. Og det var en dverg ja. Haha den ligningen der stemmer faktisk. Det gjelder vel egentlig ikke bare for Facebook, men internett generelt. Man lærer seg diverse uvaner, proposjonalt med hvor mye du kommuniserer over internett. Endret 11. april 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Det er sikkert mange perler der ute, men jeg syns det er uinteressant. Jeg liker heller ikke Ringenes Herre, bare så det er sagt. Hverken boka eller filmene. Husker ærlig talt ikke helt hvor det var, men var etter den første landsbyen eller hva det nå kan kalles man kommer til etter å ha forlatt festningen. Når jeg tenker meg om kan det faktisk hende det var en dverg? Deg om det, jeg har absolutt ingenting imot dverger og alver, jeg anser de rasene som en viktig del av et fullferdig fantasy-spill i likhet med potions og 'fireball'. Kom på msn da, ridder. Endret 11. april 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg hadde en mamma som trua inn rettskriving med morsmelka, jeg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Høres ut som en klok mor. Og at sånne som deg ikke er på Facebook. Eller vil vedgå at de kjenner meg. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Klarte faen meg og miste 700kr i Tromsø Jævlene må ha rømt, Har en litt dårlig lommebok så slike ting kan skje. SATAN! EDIT: Klarte faen meg og skrive satan feil også. Fikk vite når jeg kom hjem at vi kansje ikk få de 50k vi brukte på å tine vannet i vinter på forsikringer. Og kompisen min har ranket forbi meg i BF:BC2 siden jeg ikke har spillt i Tromsø. FML Endret 11. april 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Klarte faen meg og miste 700kr i Tromsø Jævlene må ha rømt, Har en litt dårlig lommebok så slike ting kan skje. STATAN! Derfor jeg aldri bruker kontanter. edit; OMFG MAUR, det kryper en maur på stuveggen min. Endret 11. april 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Er i tvil på om jeg skal se på den nyeste Lost episoden, eller, jeg er ikke i tvil på om jeg skal se Lost, jeg er i tvil på hva jeg skal gjøre etter det. Skal jeg spille Dead Space eller se Luftslottet som sprengtes? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Høres ut som en klok mor. Og at sånne som deg ikke er på Facebook. Eller vil vedgå at de kjenner meg. Hahaha. Jeg er selvfølgelig på Facebook - jeg har, som alle andre nittenåringer, et dominerende behov for å følge med på hva alle andre foretar seg samtidig som jeg deler alt fra mitt liv med fire hundre av mine nærmeste venner. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Haha ja gud bedre, man kan ikke gå glipp av slikt! Det ville være en tragedie om man gikk glipp av hva folk drakk, gjorde og tenker om "ingenting" 24/7. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jepp. Pluss alle de fantastiske gruppene man kan være med i! Det artige er at de samme personene som melder seg inn i "Vi KREVER mindre skatt!" og "Vi som er lei av at staten skal blande seg inn i alt" også melder seg inn i "Vi KREVER gratis kollektivtransport i hele Norge!" og "Gratis tannhelsetjeneste". Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det er sikkert mange perler der ute, men jeg syns det er uinteressant. Jeg liker heller ikke Ringenes Herre, bare så det er sagt. Hverken boka eller filmene. Husker ærlig talt ikke helt hvor det var, men var etter den første landsbyen eller hva det nå kan kalles man kommer til etter å ha forlatt festningen. Når jeg tenker meg om kan det faktisk hende det var en dverg? Jeg har forøvirg en ny Facebook-ligning: Antall orddelingsfeil øker dobbelt proprosjonalt med antallet venner man har. Antall venner x (Orddelingsfeilx2)/24 = den totale mengden orddenligsfeil man får i løpet av èn time på Facebook. Den ligningen er riktig. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg har null følelse i bena, og er uten tvil lam etter dagens, som var årets, første løpetur. Aner ikke hvordan jeg kom på den ideen som er den dårligste jeg noen gang har hatt! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Skal jeg spille Dead Space eller se Luftslottet som sprengtes? Ingen av delene, du skal spille Wolfenstein: Enemy Territory! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jepp. Pluss alle de fantastiske gruppene man kan være med i! Det artige er at de samme personene som melder seg inn i "Vi KREVER mindre skatt!" og "Vi som er lei av at staten skal blande seg inn i alt" også melder seg inn i "Vi KREVER gratis kollektivtransport i hele Norge!" og "Gratis tannhelsetjeneste". Hahahaha ja du har et fantastisk godt poeng der! Jeg har forøvirg en ny Facebook-ligning: Antall orddelingsfeil øker dobbelt proprosjonalt med antallet venner man har. Antall venner x (Orddelingsfeilx2)/24 = den totale mengden orddenligsfeil man får i løpet av èn time på Facebook. Den ligningen er riktig. Takk. Du er min Facebookligninglærer og din evaluering av min ligning betyr mye for meg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Sett deg ned, spis vafler til middag og tenn deg en cigar på størrelse med den avataren din har i solnedgangen på terrassen. Kveldens film ble utsatt da mor plutselig skulle lage vafler så for min del blir den planen en realitet innen kort tid. Forhåpentligvis. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg skulle ønske jeg var broren din Lakus. Jeg er så inni hampen glad i vafler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå