Lakus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg visste jeg ikke skulle klippet bort det lange håret mitt *riste fanatisk på hodet for å få frem noe bevegelse i håret* Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Fnis. Gi opp, snauskalle. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Snauskalle? Jeg har blitt kalt mye rart oppigjennom, men snauskalle var ny. Jeg har jo hår på hodet, bare ikke så mye som jeg hadde før. Og der må jeg avbryte dette innlegget med en melding om at Lakus må løpe. Kos dere dudes og dudettes. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Høres ut som om det er lettere å bare tvinge seg selv til å stå opp. Og hvorfor skulle du få det noe lettere enn oss andre? ^_^ Fordi jeg fortjener det. *kaste på håret* Can't argue with that. Jeg visste jeg ikke skulle klippet bort det lange håret mitt *riste fanatisk på hodet for å få frem noe bevegelse i håret* Er kanskje på vei til å gjøre det samme selv, har ikke hatt saks i håret på 9 måneder og jeg har i utgangspunktet ekstremt tjukt og mye hår. Innmari lyst til å faktisk klippe det slik at det blir lit finere når det blir langt - og innmari lyst til å prøve å skinne meg helt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Nei, det er ganske greit, igrunn. Jeg tror ikke jeg har klipt meg på to år, med unntak av kjøkkensaks i luggen fra tid til annen. Har seriøse planer om å få meg frisørtime før sommeren. ...kanskje. Apropos snauing: Noen kler det godt, andre ser ut som de har fått kreft. Lillebroren min havner i siste kategori. Mamma fikk nesten slag sist vi lekte oss med klippemaskinen. :rolleyes: Endret 11. april 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 For noen elendige lærere jeg har. Er det virkelig lov å ha prøve i et kapittel på femti sider når vi kun har gått igjennom ti sider på skolen? Det irriterer meg grenseløst! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Nei, det er ganske greit, igrunn. Jeg tror ikke jeg har klipt meg på to år, med unntak av kjøkkensaks i luggen fra tid til annen. Har seriøse planer om å få meg frisørtime før sommeren. ...kanskje. Apropos snauing: Noen kler det godt, andre ser ut som de har fått kreft. Lillebroren min havner i siste kategori. Mamma fikk nesten slag sist vi lekte oss med klippemaskinen. :rolleyes: Selv kler jeg å ha millimeterhår ganske godt, men er mer usikker på hvordan det blir blankt. Jeg syns skalla menn med briller og skjegg er utrolig kult (på den ikkehomofile måten), og nå er det faktisk slik at jeg kan prøve å gjøre det samme selv. Men ja - kreftutseendet er litt skummelt Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Det beste med å klippe seg snau er jo all den tiden du sparer i dusjen. I tillegg til at det gir en liten frihetsfølelse. Edit: Selv faller jeg også inn i den første kategorien. Endret 11. april 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Og ha kort hår om sommeren er jo fantastisk da! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Dette her er helt ulidelig, jeg kjeder meg noe helt grusomt, og ikke har jeg råd til å kjøpe meg noe nytt spill på Steam heller. Faen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Og der har du ulempen med å bare kjøpe ett og ett spill Vaine. ^_^ Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Og der har du ulempen med å bare kjøpe ett og ett spill Vaine. ^_^ Vel, har jeg ikke råd til spill nå, ville jeg ikke hatt råd til mat nå om jeg hadde kjøpt flere spill på en gang tidligere... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hva er det slags logikk? Med mindre du lever på hver en krone og hvert et øre du får hver måned? :o Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det er da fullstendig logisk logikk det? Om du blåser alle pengene dine på spill nå, har du ikke penger i morgen. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Hva er det slags logikk? Med mindre du lever på hver en krone og hvert et øre du får hver måned? :o Årsavgiften kom denne mnd, i tillegg til at jeg kjøpte meg nye hodetelefoner. Det er 5000 i ekstra utgifter, så jeg har egentlig ikke fulgt min egen logikk. Men uansett, jeg gjorde nå det jeg ikke skulle gjøre, jeg overførte alt jeg hadde på sparekontoen. Endret 11. april 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) @AltF4: Nei jeg tenkte mer på det at de pengene du bruker av forige lønning ikke har noe å si på hvor mye du har etter neste lønning. Er derfor jeg spurte om han bruker absolutt alt hver måned, for da stemmer utsagnet hans. Endret 11. april 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Ja, de siste månedene har jeg brukt stort sett absolutt alt, mye på grunn av mitt lille uhell med bilen, uansett; Bioshock 2 eller The Witcher? Hvor stort er The Witcher? Sammenlignet med f.eks Risen og Dragon Age. edit, The Witcher koster bare en tredjedel av prisen til Bioshock 2, så valget burde være enkelt. :rolleyes: Kjøpte meg The Witcher. Endret 11. april 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Vil si gå for The Witcher. Et av mine absolutte favorittspill. Lengden er vel ca samme som DA:O og Risen, det kommer helt ann på hvor mye du gjør av sideoppdrag. Men hvis du tenker på hvor stor verdenen er så er det nesten på samme måte som med DA:O, hvor du har noen områder du reiser frem og tilbake mellom. Historiemessig er spillet absolutt helt i toppsjiktet. Kan si at jeg ikke har spilt Bioshock 2 da, men ut fra det jeg har hørt er det ikke like bra som forgjengeren. Og Bioshock (1) og The Witcher er på samme plan i min mentale liste. Edit: Et veldig godt valg, du vil ikke angre. Hvis du gjør det skal jeg spise den ikkeeksisterende hatten min. Endret 11. april 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Da lastes The Witcher ned med en stødig fart på 550 kb/s, og jeg skal ta meg en tur ut og kjøpe noe digg å spise i mellomtiden. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Så forferdelig trege Nordisk Film kan være, eller er det et av deres unntak som skjer meg akkurat nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå