Vaine Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Jeg skal ærlig innrømme at jeg har ikke noe særlig til overs for ren grønn te jeg heller, men den varianten som er smakstilsatt med sitron liker jeg svært godt, gjerne med en teskje sukker. Favoritten er en såkalt 'Oolong' sjasmin-te som heter 'Dragon Pearl'. Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 (endret) - Uten dere ville ikke Norge sett ut som det gjør Utenriksministeren deltok på minnemesse hvor norske polakker samlet seg i sorg. Er jeg rasist/fordomsfull når det første jeg tenker på er hvor fint malt alle husene her i Norge er? Masse aktivitet her i dag forresten! \o/ Uansett, god natt! Endret 10. april 2010 av Error Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 (endret) - Uten dere ville ikke Norge sett ut som det gjør Utenriksministeren deltok på minnemesse hvor norske polakker samlet seg i sorg. Er jeg rasist/fordomsfull når det første jeg tenker på er hvor fint malt alle husene her i Norge er? Uansett, god natt! Nei, det vil jeg ikke si. God natt, ja. Endret 10. april 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Har vel mest med arbeidsinnvandringen deres for ca 30-40 år tilbake i tid Men men. Katter er skremmende egenrådige og intelligente. DET, stemmer. Vil jeg ha kos dog så bare tvinger jeg meg til litt. Klø Bolla på magen, og hun er opptatt resten av natta med å male. ...Helt til matskåla fylles såklart, lille ludderet! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Klø Bolla på magen, og hun er opptatt resten av natta med å male. ...Helt til matskåla fylles såklart, lille ludderet! Du snakker om katta di nå ja? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 JEG tror han snakker om kjæresten. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Bollemor er selvfølgelig Kattepusen, altså KATTEN, ikke noe kjælenavn av noe slag. ...Helt sant! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Bollemor er selvfølgelig Kattepusen, altså KATTEN, ikke noe kjælenavn av noe slag. ...Helt sant! Selvsagt =) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 (endret) For eget ryktes skyld vil jeg påpeke at jeg var klar over at det var midnattssol, jeg ble bare litt paff og fascinert der jeg sto mens jeg ranglet. Var liksom ingen slutt på kvelden noen gang, og det toppet seg hver gang man kom ut fra en eller annen mørk bule og måtte blende sola med armen. Haha, jeg tror da ikke du er imbesil heller. Det ér fascinerende. Jeg har sett på bilder jeg har tatt klokka elleve på kvelden og klokka fem om morgenen, og det er like lyst. Takk ^_^ Men nå får dere sitte der med kosedyr, new age hippie te og fandens oldemor, jeg skal høflig be ShampooMacTavish legge på Skyperøret så jeg kan gå å legge meg. Tenkte jeg skulle få lest ferdig Metro 2033 i natt men den gang ei. Bollemor er selvfølgelig Kattepusen, altså KATTEN, ikke noe kjælenavn av noe slag. ...Helt sant! Hva er den lyden jeg hører i det fjerne? Plasking av årer? Endret 11. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 New Age Hippie Te faktisk, jeg lo. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Hva er den lyden jeg hører i det fjerne? Plasking av årer? Snarere plaskene til et synkende skip. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Earl Grey for the win. Lakus rapporterer inn før senga kaller. Hepp. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Selv foretrekker jeg blackberry fra Earl Grey, men den vanlige gule går også an. Men enda bedre liker jeg å sove som seg hør og bør klokka 2 om natta. God natt! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 New Age Hippie Te faktisk, jeg lo. Jég lo av lyden av tårer-kommentaren. Meh, jeg har ambisjoner om å lese ut The World According To Garp før jeg sovner, så jeg følger AltF4s eksempel og sier natta. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 (endret) New Age Hippie Te faktisk, jeg lo. Jég lo av lyden av tårer-kommentaren. Meh, jeg har ambisjoner om å lese ut The World According To Garp før jeg sovner, så jeg følger AltF4s eksempel og sier natta. ... årer... >_> Jeg tok den faktisk ikke. xD Endret 11. april 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Så ekstremt at det er tåre-plask man hører er det vel ikke, men jeg burde virkelig utstyre meg med en livs-line. Jeg skal bunke meg til sengs så fort jeg og kjæresten (ikke den matgærne tøsen med navn Bolla) får sett ferdig Dexter. Ender vel opp med å se ferdig resten av sesong 3 regner jeg med siden det nå straks er kun 2 episoder igjen, og de to er som regel "den endelige konflikten". Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Jeg vurderte å slenge en frossen pizza i ovnen før jeg snurrer en film i PS3n. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Jeg bor da ca. 2 timer unna Tromsø så vi har midnattssol da Er litt uaktuelt og dra så mange plasser med en 1 år gammel gutt, mora, meg, og søsteren min. Så det ble hoppeloppeland! Har vert der en gang før, og det er awesome! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå