Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vel mest med arbeidsinnvandringen deres for ca 30-40 år tilbake i tid ;)

Men men.

Katter er skremmende egenrådige og intelligente.

DET, stemmer.

Vil jeg ha kos dog så bare tvinger jeg meg til litt.

Klø Bolla på magen, og hun er opptatt resten av natta med å male.

...Helt til matskåla fylles såklart, lille ludderet!

Lenke til kommentar

For eget ryktes skyld vil jeg påpeke at jeg var klar over at det var midnattssol, jeg ble bare litt paff og fascinert der jeg sto mens jeg ranglet. Var liksom ingen slutt på kvelden noen gang, og det toppet seg hver gang man kom ut fra en eller annen mørk bule og måtte blende sola med armen.

Haha, jeg tror da ikke du er imbesil heller. Det ér fascinerende. Jeg har sett på bilder jeg har tatt klokka elleve på kvelden og klokka fem om morgenen, og det er like lyst.

Takk ^_^

Men nå får dere sitte der med kosedyr, new age hippie te og fandens oldemor, jeg skal høflig be ShampooMacTavish legge på Skyperøret så jeg kan gå å legge meg. Tenkte jeg skulle få lest ferdig Metro 2033 i natt men den gang ei.

Bollemor er selvfølgelig Kattepusen, altså KATTEN, ikke noe kjælenavn av noe slag.

...Helt sant!

Hva er den lyden jeg hører i det fjerne? Plasking av årer?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

New Age Hippie Te faktisk, jeg lo.

Jég lo av lyden av tårer-kommentaren. Meh, jeg har ambisjoner om å lese ut The World According To Garp før jeg sovner, så jeg følger AltF4s eksempel og sier natta.

... årer... >_>

Jeg tok den faktisk ikke. xD

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Så ekstremt at det er tåre-plask man hører er det vel ikke, men jeg burde virkelig utstyre meg med en livs-line.

Jeg skal bunke meg til sengs så fort jeg og kjæresten (ikke den matgærne tøsen med navn Bolla) får sett ferdig Dexter.

Ender vel opp med å se ferdig resten av sesong 3 regner jeg med siden det nå straks er kun 2 episoder igjen, og de to er som regel "den endelige konflikten".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...