Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært i Tromsø to ganger, var fylleturer på perm i militæret begge to. Husker virkelig godt den første gangen, som var mot sommeren, og jeg opplevde virkelig hvordan noen øl innabords kombinert med sol hele døgnet kunne ødelegge en stakkars soldats sinn.

Gå inn på pub klokka 11, komme ut og det er like lyst ute enda. Gå inn på ny pub, komme ut klokka 1 og det er like lyst ute enda.

Lenke til kommentar

Jeg har gjenoppdaga Pearl Jam. Good stuff.

Yellow Ledbetter, Once, Wishlist..

sukk.. :love:

The Fixer, Unthought Known, Alive, Better Man... :love:

Eddie Vedder er jo en fantastisk soloartist óg. Har du hørt soundtracket han lagde til Into the Wild?

Har vært i Tromsø to ganger, var fylleturer på perm i militæret begge to. Husker virkelig godt den første gangen, som var mot sommeren, og jeg opplevde virkelig hvordan noen øl innabords kombinert med sol hele døgnet kunne ødelegge en stakkars soldats sinn.

Gå inn på pub klokka 11, komme ut og det er like lyst ute enda. Gå inn på ny pub, komme ut klokka 1 og det er like lyst ute enda.

Det er fantastisk deilig. Er nordafor en gang i året på festival, og det er så artig å høre utlendinger spørre om ikke sola snart skal gå ned.

Lenke til kommentar
Har du hørt soundtracket han lagde til Into the Wild?

Har en prest lest bibelen?

Selv om jeg ikke liker covers ga kjæresten min meg en vidunderlig bursdagsgave i form av en Singel der hun sang Long Nights.

Pearl Jam-messigsett har Lost Dogs albumet så utrolig mange herlige låter at det nesten er en skam!

Lenke til kommentar

For en søt kjæreste du har! Long Nights er en av yndlingssangene mine å spille på gitar.

Herregud, plutselig er klokka halv to. Det er vel bare én ting å gjøre: koke seg te og finne fram noen små flash-spill. :love:

...eventuelt stikke innom ChatRoulette, men jeg er ikke sikker på om selvfølelsen min tåler å bli avvist på nytt og på nytt. </3

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

For en søt kjæreste du har! Long Nights er en av yndlingssangene mine å spille på gitar.

Herregud, plutselig er klokka halv to. Det er vel bare én ting å gjøre: koke seg te og finne fram noen små flash-spill. :love:

Da er vi 2, med tanke på Te-en ihvertfall.

Lenke til kommentar

Det er fantastisk deilig. Er nordafor en gang i året på festival, og det er så artig å høre utlendinger spørre om ikke sola snart skal gå ned.

For eget ryktes skyld vil jeg påpeke at jeg var klar over at det var midnattssol, jeg ble bare litt paff og fascinert der jeg sto mens jeg ranglet. Var liksom ingen slutt på kvelden noen gang, og det toppet seg hver gang man kom ut fra en eller annen mørk bule og måtte blende sola med armen.

Lenke til kommentar

Hørte cKy igjen nettopp :D Lenge siden!

Hehe. Har de en låt som heter "Flesh into gear" eller noe slikt? Tror "flesh" er noe helt annet, jeg bare husker jeg sang det før når jeg trodde det var det de sang ^_^

Søkte på Spotify, fant 96 Quite Bitter Beings men det er ikke den jeg tenkte på, selv om jeg husker jeg hørte på den også.

Det stemmer ;) Den ligger ikke på Spotify, men allmektige youtube har den bl.a.

96 Quite Bitter Beings er jo kuuli :D

Lenke til kommentar

Jeg vet ^^

Og måten Vedder bruker stemmen sin som et ekstra instrument (Lès: The Wolf, nevnte Yellow Ledbetter) er bare helt super!

Men du får lykke til med tè og chatte-ruletten din.

Lenke til kommentar

Så tungvint å skrive når en oppmerksomhetssyk gordon setter finner det for godt å legge hodet sitt på tastaturet.

Snurreleif: Ja, det er utrolig kult og gir en helt spesiell stemning til musikken.

Lykken er en varm hund som legger seg til å sove på kalde føtter.

Lenke til kommentar

Kan man spørre hva du drikker?

For eget ryktes skyld vil jeg påpeke at jeg var klar over at det var midnattssol, jeg ble bare litt paff og fascinert der jeg sto mens jeg ranglet. Var liksom ingen slutt på kvelden noen gang, og det toppet seg hver gang man kom ut fra en eller annen mørk bule og måtte blende sola med armen.

Haha, jeg tror da ikke du er imbesil heller. Det ér fascinerende. Jeg har sett på bilder jeg har tatt klokka elleve på kvelden og klokka fem om morgenen, og det er like lyst.

Lenke til kommentar

Lykken er 200 sanger med Future World Music og en full kopp med Sencha Lemon.

Kan man spørre hva du drikker?

Jeg drikker akkurat nå en blanding av Assam og Sencha grønn te aromatisert av og smakstilsatt med sitron.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Lykken er to egoistiske katter som kommer til deg for one-night mage kos og ditcher deg så fort de skjønner at du ikke er god nok for de.

Krek.

Vaine: Ah. Jeg har liksom aldri lært meg til å like grønn sitron-te, synes det blir for bittert og smakløst. Jeg drikker jo tre kopper Earl Grey med melk og sukker om dagen, liksom. Fnis.

Lenke til kommentar

Jeg kjøper vanligvis svart vaniljete, Lady Grey og hibiskuste i løsvekt. Jeg tror likevel jeg er mer eller mindre avhengig av Earl Grey. Oh, well, det kunne vært verre.

Krek?

Bolla og Lusipus er to vidunderlige katter som ikke binder seg til dumme egoistiske mennesker (som undertegnede) som bare koser når jeg vil.

Nå nei, de fortjener langt bedre enn det!

Jeg er så avhengig av kos at jeg er glad jeg har en dum hund som er avhengig av mennesker.

Katter er skremmende egenrådige og intelligente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...