L1234567890 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Spilt SnD med søskenbarnet mitt i 2 timer nå (CoD4) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 De som bor under meg grillet flintstek i dag og lukten føk opp til meg. Luktet digg! Det kan jeg tro. Grillet også flintstek nå i påska, var årets første runde med grillmat. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Nuggets og pommes frites til middag. Greit det. Pizza to dager på rad nå, så godt med noe annet. I morgen er det bare å fortsette i leiligheten. Jeg har funnet ut at det er et bra miljø der jeg bor. Ikke noe gangstermiljø, med masse utlendinger og sånt. De som bor under meg grillet flintstek i dag og lukten føk opp til meg. Luktet digg! Se denne morsomme videoen, og legg merke til navnet til han som har laget den på slutten. Det er vel det mest kjente tilfellet jeg har sett hehe. Godt miljø høres bra ut! Endret 10. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Nå som Jon Cato Lorentzen har forlatt GameReactor skuta, forsvant vel den eneste grunnen for meg å følge med gjengen. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Nå er jeg trøtt bare sånn hvis dere lurte ^_^ Endret 10. april 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Han har gått over til spill.no da. Den redaksjonelle delen hos spill.no suger dritt (99% av nyhetene er "Hey, ny video" eller "Hey, her er salgstall" eller "Hey, her er releasedate". De skriver sjeldent ting selv.. Men, kanskje han kan endre det til det bedre, hvem vet Edit: Og så er det Error som glemmer å refreshe siden før han poster kommentar. Snakket om Snurreleifs innlegg om Jon Cato Lorentzen Endret 10. april 2010 av Error Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Han har gått over til spill.no da. Den redaksjonelle delen hos spill.no suger dritt (99% av nyhetene er "Hey, ny video" eller "Hey, her er salgstall" eller "Hey, her er releasedate". De skriver sjeldent ting selv.. Men, kanskje han kan endre det til det bedre, hvem vet Edit: Og så er det Error som glemmer å refreshe siden før han poster kommentar. Snakket om Snurreleifs innlegg om Jon Cato Lorentzen Også spill.no da.. *sukk*. Hvorfor kunne ikke han ha det spill-programmet som var på TV mange herrens år tilbake? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 @AltF4: Ja der har vi jo ett tilfelle. Jeg husket det ikke, den er det lenge siden jeg har sett. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hehe jeg visste det ikke selv faktisk, før jeg så den igjen her om dagen. Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Gammel klassiker det der ja! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Er i Tromsø hos halvsøseren min nå! Skal ta 6 bussen i morgen Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Men det var jo hyggelig Backstabber. Er mye rart å gjøre her i Tromsø, tror jeg. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hørte cKy igjen nettopp Lenge siden! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Oi damn, nå husker jeg tidene når jeg faktisk brydde meg om postcount. O_O Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg har gjenoppdaga Pearl Jam. Good stuff. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hørte cKy igjen nettopp Lenge siden! Hehe. Har de en låt som heter "Flesh into gear" eller noe slikt? Tror "flesh" er noe helt annet, jeg bare husker jeg sang det før når jeg trodde det var det de sang ^_^ Søkte på Spotify, fant 96 Quite Bitter Beings men det er ikke den jeg tenkte på, selv om jeg husker jeg hørte på den også. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Men det var jo hyggelig Backstabber. Er mye rart å gjøre her i Tromsø, tror jeg. Laik what? Elsker nye mobil skinnet til innlegg.no! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Blå Rock. Endret 10. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Stikk og spis på Arctandria. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå