Licht Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Bare noen ganske få, etter min mening. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Pretensiøse nick? Hvordan får egentlig ett nick blitt pretensiøst? Er mitt nick det? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Jeg kan ikke si jeg har sett så mange pretensiøse nick. Uten at jeg skal si det for sikkert, for jeg er litt usikker på hva det betyr. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Jeg kan ikke si jeg har sett så mange pretensiøse nick. Uten at jeg skal si det for sikkert, for jeg er litt usikker på hva det betyr. Forsøkt gjort viktigere enn det virkelig er, eller med tanke på nick; få det til å ses viktigere eller mer storslått ut. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 (endret) pretensiøs [-tang-] -t1 som har for store pretensjoner; selvovervurderende: det er vel noe pretensiøst av ham å søke direktørstillingen 2 så krevende at det er vanskelig å leve opp til; fordringsfull: pretensiøse omgivelser Det er vel ganske vanskelig å leve opp til sine nick med mindre det er deres navn eller en beskrivelse av vedkommede? Endret 10. april 2010 av Snurreleif Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Overambisiøst med andre ord. SITAT Snurreleif Det er vel ganske vanskelig å leve opp til sine nick med mindre det er deres navn eller en beskrivelse av vedkommede? Nettopp derfor jeg mente de fleste nick er pretensiøse. Endret 10. april 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Enkelte nick kan vel tolkes som det da, men ikke alle. Jeg synes ikke mitt eget er det. Jeg tok bare to av mine favorittkarakterer og satte navnene deres sammen til ett. @AltF4: Ditt nick er bare en trap... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Overambiøs er du vel først når du setter deg for store ambisjoner. Og med mindre du har nick som "løpe100mhekkunder1min" eller "verdensstørstepostcount" så er du forholdsvis trygg. En trap? Hva slags trap? Endret 10. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Overambiøs er du vel først når du setter deg for store ambisjoner. Og med mindre du har nick som "løpe100mhekkunder1min" eller "verdensstørstepostcount" så er du forholdsvis trygg. En trap? Hva slags trap? Nei den er grei, men du finner veldig mange nick som 'Headshot Pro', 'Super Sniper [ger]' etc etc. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Overambisiøst med andre ord. SITAT Snurreleif Det er vel ganske vanskelig å leve opp til sine nick med mindre det er deres navn eller en beskrivelse av vedkommede? Nettopp derfor jeg mente de fleste nick er pretensiøse. Jeg bare bygger på argumentet ditt. For meg har ordet pretensiøst blitt det nye "hippe" store ordet. Vil du at folk skal ta deg seriøst? Skriv en setning med ordet pretensiøst i og folk tar deg plutselig for å være veldig veldig seriøs og intelligent. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 (endret) En trap som får deg til å lukke vinduene ubevisst. Du er vel kanskje den eneste jeg vet om som har det nicket, så du er heldig. Hvis jeg ser det et sted vil jeg automatisk tenke at det er deg, for det er ingen andre som har det. Enkelte folk leser i ordboken etter jakt på ord de kan bruke som kan få de til å virke smarte og intelligente. De vet ikke hva ordet betyr, men de bruker det for det. Noe jeg finner fullstendig latterlig. Endret 10. april 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Overambisiøst med andre ord. SITAT Snurreleif Det er vel ganske vanskelig å leve opp til sine nick med mindre det er deres navn eller en beskrivelse av vedkommede? Nettopp derfor jeg mente de fleste nick er pretensiøse. Jeg bare bygger på argumentet ditt. For meg har ordet pretensiøst blitt det nye "hippe" store ordet. Vil du at folk skal ta deg seriøst? Skriv en setning med ordet pretensiøst i og folk tar deg plutselig for å være veldig veldig seriøs og intelligent. Poeng der. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Nå har jeg ikke vært her på en stund, merker abstinensene sakte men sikkert tvang meg tilbake. Det er vel ganske vanskelig å leve opp til sine nick med mindre det er deres navn eller en beskrivelse av vedkommede? Nei det vil jeg nå ikke si så sikkert. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Godt å ha deg tilbake Ror. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Nå har jeg ikke vært her på en stund, merker abstinensene sakte men sikkert tvang meg tilbake. Det er vel ganske vanskelig å leve opp til sine nick med mindre det er deres navn eller en beskrivelse av vedkommede? Nei det vil jeg nå ikke si så sikkert. Nei men du er jo Grunnens Rytter, så du lever jo helt klart opp til nicket ditt Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Det gjør ikke jeg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Og det er vi glad for Vaine. Godt å ha deg tilbake Ror. Det er minst like godt å være tilbake. @Snurre: Selvfølgelig gjør jeg det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Nei den er grei, men du finner veldig mange nick som 'Headshot Pro', 'Super Sniper [ger]' etc etc. Det har du forsåvidt rett i. En trap som får deg til å lukke vinduene ubevisst. Du er vel kanskje den eneste jeg vet om som har det nicket, så du er heldig. Hvis jeg ser det et sted vil jeg automatisk tenke at det er deg, for det er ingen andre som har det. Haha. I mine øyne er det veldig populært nick, det er en grunn til at jeg må ty til HellBrendy på alle internasjonale fora og lignende. AltF4 var opptatt på Facebook, Xbox LIVE, Giant bomb, YouTube, Spotify, Last.fm og Steam for å nevne de fleste jeg har prøvd. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Hvis jeg endrer det til Nuubiz så skal jeg klare å leve opp til det. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Nei den er grei, men du finner veldig mange nick som 'Headshot Pro', 'Super Sniper [ger]' etc etc. Det har du forsåvidt rett i. En trap som får deg til å lukke vinduene ubevisst. Du er vel kanskje den eneste jeg vet om som har det nicket, så du er heldig. Hvis jeg ser det et sted vil jeg automatisk tenke at det er deg, for det er ingen andre som har det. Haha. I mine øyne er det veldig populært nick, det er en grunn til at jeg må ty til HellBrendy på alle internasjonale fora og lignende. AltF4 var opptatt på Facebook, Xbox LIVE, Giant bomb, YouTube, Spotify, Last.fm og Steam for å nevne de fleste jeg har prøvd. :wacko: Jeg har faktisk aldri sett noen andre med det nicket... Nuggets og pommes frites til middag. Greit det. Pizza to dager på rad nå, så godt med noe annet. I morgen er det bare å fortsette i leiligheten. Jeg har funnet ut at det er et bra miljø der jeg bor. Ikke noe gangstermiljø, med masse utlendinger og sånt. De som bor under meg grillet flintstek i dag og lukten føk opp til meg. Luktet digg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå