Lakus Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Det her høres jo faktisk mye bedre ut enn originalene. http://www.youtube.com/watch?v=PGKErn2Zr88 Og denne videoen på 1:02 fikk meg til å undres over hvor awesome Rocky soundtracket kunne vært med en vokal. Litt sånn Lost Odyssey-aktig. http://www.youtube.com/watch?v=jSf3KRlkdV0 Endret 10. april 2010 av Lakus Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Minner meg om denne klassikeren: http://www.youtube.com/watch?v=xpcUxwpOQ_A Lenke til kommentar
psyched Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 AltF4, du er på forsiden av giantbomb!!!!! Ned og til venstre under "communety blogs". Har aldri sett på siden før jeg så den omtalt i SO... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Hehe jepp. Det er faktisk ikke mer magi ved det enn at min post om Crysis 2-reveal filmen er et av de siste publiserte i communitiet. Tror jeg. Er forøvrig borte nå. Og jeg må si det er morsomt at du (vel, sannsynligvis i hvert fall) trakk den konklusjonen at det var meg basert på avataren jeg bruker ^_^ Har sett flere med dette bildet, dog ingen som har bare ansiktet. Endret 10. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Ja, hadde kjent i gjen den avataren hvor som helst Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Eller så sa du tidligere i tråden hva du het... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Topp.... Fikk ikke med meg før nå at denne helgen var det gratis MW2 gjennom steam. Håper jeg rekker og bli ferdig med nedlastingen i dag så kan jeg spille i hele morgen. Endret 10. april 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=596187 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Det her høres jo faktisk mye bedre ut enn originalene. *snip* 3:00 oppe til venstre Ellers: pluss disse to: http://www.youtube.com/watch?v=l3R3KqrJAI4 Og det nye giantbomb greine ser gøy ut ja Endret 10. april 2010 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Fy faen jeg blir så jævlig provosert av biskop Eidsvig når han forsvarer seg og sine ved å si at prester ikke trenger gå til politiet fordi de er taushetsbelagt. Drittsekken sitter med andre ord og sier han visste om dette og godkjenner at det skjer - og nå sitter han og fastholder på retten til å ikke bringe det videre. Faen til oppførsel. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Holder på å farge håret til Bloodlines. Han blir så fin atte. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Ja, hadde kjent i gjen den avataren hvor som helst Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Eller så sa du tidligere i tråden hva du het... Navn og avatar. Sikker vinner. Holder på å farge håret til Bloodlines. Han blir så fin atte. Tar du neglene hans også eller? ^_^ Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Skal spille litt MW1 og snart Craxdm, venter bare på ein som skal logge på. 1 vs 1 sniper lobby.Btw, er det bra og ha høg eller lav FPS? Har glemt det helt ut Tror ikke jeg tør å spille mot deg. Ikke så lenge siden jeg begynte og er ikke såå god PS3? Sitter på ræva nett, så hadde sikkert blitt eigt Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Skal spille litt MW1 og snart Craxdm, venter bare på ein som skal logge på. 1 vs 1 sniper lobby.Btw, er det bra og ha høg eller lav FPS? Har glemt det helt ut Tror ikke jeg tør å spille mot deg. Ikke så lenge siden jeg begynte og er ikke såå god PS3? Sitter på ræva nett, så hadde sikkert blitt eigt Spiller du på PS3? Send PSN på PM, så slipper vi spamme tråden. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Neimen "hcg" da. Her trenger vi all den aktiviteten vi kan få. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Kom igjen, DREAMFLASH! Køll på med aktivitet her. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 I dag har vi malt taket, lister, viduer og en verandadør. Betydelig forskjell, men det mangler jo maling på veggene, så det ser jo fortsatt ikke bra ut. Det kommer seg. Mangler bare å male listene en gang til, veggene og hele badet, så er mye gjort. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Satan står bak Islam! ^_^ Altsåeh, ikke at jeg har så mye til overs for religionen, men jeg tror egentlig satan står bak all religion (wat). Ganske underholdende sitater, du finner ved å trykke på linken. Endret 10. april 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Det nye navnet ditt var litt ... Pretensiøst og skrikete, HCG. Store bokstaver er ok når det er snakk om akronymer, ikke ellers. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Det nye navnet ditt var litt ... Pretensiøst -snip- Er ikke de fleste nick det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå