Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje du skal ta en pause fra spilling? Alt du spiller for tiden er jo kjedelig :p

Tanken har faktisk streifet meg! Men jeg liker jo å spille, det er bare det at jeg ser ut til å finne bare dritt i spillene fremfor det gode. Altså, jeg henger meg mer opp i dritten enn i det positive, og da blir det liksom litt skjevt.

Prøver å forandre utseendet på blogggen, men enten så er malene alt for digre eller alt for små. Den jeg bruker nå er veldig fin, men ikke en gang youtube-videoer får plass fordi området teksten står på er for trangt.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Skal spille litt MW1 og snart Craxdm, venter bare på ein som skal logge på. 1 vs 1 sniper lobby.

Btw, er det bra og ha høg eller lav FPS? Har glemt det helt ut :p

Så høyt som mulig er det beste! Kjører ca 25 FPS i BF:BC2 og 110 i Heroes of Newerth.

Ping derimot er motsatt.

Lenke til kommentar

Da er jeg hjemme etter fire timer på fotballcup. Drit trøtt etter å ha stått opp klokka 7 i dag, og nå som jeg er hjemme, blir det vel en slapp dag på sofaen resten av dagen. Fotbal er gøy, foruten de dagene når man må opp klokka 7 og spille dritt alle kampene..

Lenke til kommentar

Hva syns du om det nye questsystemet på Giantbomb Lakus? Jeg syns det er utrolig moro, har lekt med det en times tid nå.

Haha så bra det trynet hans var :lol:

Må også innrømme at jeg nok var litt kjapp med å dømme Uncharted 2, har fått litt mer sansen for det nå selv om kameraet er forholdsvis dårlig.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Så, det er nå vi skal rotte oss sammen og finne alle artiklene man får poeng for? ^_^ Har funnet en hel del, er på level 5.

Giantbomb accen min er forøvrig HellBrendy, bruker samme avatar som her.

318339-truth.png

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Hehe ok.

Noen oppgaver er mer krevende enn andre, som å skrive en artikkel og anmeldelse. Andre er enklere, for eksempel å koble Facebook og Giantbomb. Så har du de som krever at du finner enkelte artikler på siden om enkelte folk, og det krever vel at du kjenner til hva de har gjort og hva de heter. For eksempel finne noen komponister.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...