DagensDag Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 God mørgen. Noen som er oppe enda? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Jaja. Tenkte jeg skulle spille litt MW1 nå ^_^ Later dudes Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Hva var det som var så bra med Uncharted 2 igjen? Spilt i et par timer nå, førsteinntrykket er skikkelig ræva. Pokker, ikke noe svar fra frøken Scattergood. Endret 10. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Kanskje du skal ta en pause fra spilling? Alt du spiller for tiden er jo kjedelig Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Skal spille litt MW1 og snart Craxdm, venter bare på ein som skal logge på. 1 vs 1 sniper lobby. Btw, er det bra og ha høg eller lav FPS? Har glemt det helt ut Endret 10. april 2010 av (FG)Jonas Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Kanskje du skal ta en pause fra spilling? Alt du spiller for tiden er jo kjedelig Tanken har faktisk streifet meg! Men jeg liker jo å spille, det er bare det at jeg ser ut til å finne bare dritt i spillene fremfor det gode. Altså, jeg henger meg mer opp i dritten enn i det positive, og da blir det liksom litt skjevt. Prøver å forandre utseendet på blogggen, men enten så er malene alt for digre eller alt for små. Den jeg bruker nå er veldig fin, men ikke en gang youtube-videoer får plass fordi området teksten står på er for trangt. Endret 10. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Skal spille litt MW1 og snart Craxdm, venter bare på ein som skal logge på. 1 vs 1 sniper lobby. Btw, er det bra og ha høg eller lav FPS? Har glemt det helt ut Så høyt som mulig er det beste! Kjører ca 25 FPS i BF:BC2 og 110 i Heroes of Newerth. Ping derimot er motsatt. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Da er jeg hjemme etter fire timer på fotballcup. Drit trøtt etter å ha stått opp klokka 7 i dag, og nå som jeg er hjemme, blir det vel en slapp dag på sofaen resten av dagen. Fotbal er gøy, foruten de dagene når man må opp klokka 7 og spille dritt alle kampene.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Å fy flatlus jeg ler så jeg griner! 8:39 http://www.giantbomb.com/giant-bomb-mailbag-barrel-of-fun-edition/17-2297/ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Hva syns du om det nye questsystemet på Giantbomb Lakus? Jeg syns det er utrolig moro, har lekt med det en times tid nå. Haha så bra det trynet hans var Må også innrømme at jeg nok var litt kjapp med å dømme Uncharted 2, har fått litt mer sansen for det nå selv om kameraet er forholdsvis dårlig. Endret 10. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Å fy flatlus jeg ler så jeg griner! 8:39 http://www.giantbomb...dition/17-2297/ Jeg elsker mailbag-videoene deres Nå som nye quest-systemet er kommet får jeg vel lage meg en konto og teste det ut. Leser for tiden kun nyhetene dems via iPhonen. Endret 10. april 2010 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Så, det er nå vi skal rotte oss sammen og finne alle artiklene man får poeng for? ^_^ Har funnet en hel del, er på level 5. Giantbomb accen min er forøvrig HellBrendy, bruker samme avatar som her. Endret 10. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg så bare at en status bar fløy frem og tilbake, stanset på level 5 og sa "gratulerer med ditt og datt". Tenkte "wut?", så videoen og lukket vinduet Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hehe ok. Noen oppgaver er mer krevende enn andre, som å skrive en artikkel og anmeldelse. Andre er enklere, for eksempel å koble Facebook og Giantbomb. Så har du de som krever at du finner enkelte artikler på siden om enkelte folk, og det krever vel at du kjenner til hva de har gjort og hva de heter. For eksempel finne noen komponister. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Skal spille litt MW1 og snart Craxdm, venter bare på ein som skal logge på. 1 vs 1 sniper lobby. Btw, er det bra og ha høg eller lav FPS? Har glemt det helt ut Tror ikke jeg tør å spille mot deg. Ikke så lenge siden jeg begynte og er ikke såå god Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Fy fader det er godt å sitte på rommet og kjenne varmen slå mot meg fra vinduet! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hahahaha! Delightfull. Nå har jeg atter en gang blitt forelsket i sommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå