AltF4 Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Googlet som en gal mann. Ikke noe på YouTube heller, og hennes Wikipediaartikkel nevner ikke sangen med ett ord. Endret 9. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Det er fullt mulig de har bedt henne lage en cover av Ney York New York til den videoen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Det var som faen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Kanskje den havner på soundtracket til spillet? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Gudene vet! Og da må jeg i tilfellet vente ca. ett år, og det er vel lenge Sendte dama en melding på Facebook jeg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Får håpe du får svar da. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Jupp! Hadde vært litt artig. Spurte om det stemte at det faktisk var henne og om det var mulig å få tak i sangen noe sted. Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Hvitløksbaguett er yum yum! Litt synd at jeg bare tok halve baguetten, men da har jeg resten til i morgen Endret 9. april 2010 av Error Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 W00t, fant endelig en torrent av Future World Music - Volume 10 Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Ferdig på jobb, og skal på jobb om 8 timer <_< Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Jeg er så trøtt =( Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Sove? Straks, 10 min til nedlastingen er ferdig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 FY FAEN I HELVETE! 7 måneder med timelister ble borte på 30 sekunder da Mac-en bestemte seg for at sin tomme iCal kalender var viktigere enn iPhonens stappfulle; og slettet alt som var på den. Det er tydeligvis for mye å forvente at man skal synkronisere fra den som har mest til den som har minst. *Litt irritert* nå. Også latterlig at det ikke går an å koble iPhonen til et *nytt* iTunes bibliotek uten å måtte slette alle Apps, podcasts osv og så laste det ned på nytt. Det er jo ikke engang noen funksjon for å laste ned det du allerede har betalt for i AppStore. Ingen form for "ja, okey dette er din profil, synkroniser i vei" - kun "DETTE ER EN ANNEN INSTALLASJON LOLOL BUTTHURT" RaaAAaAGEE! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Ta det med ro, hadde du hatt Windows hadde det gått enda værre Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Da hadde vel kontaktene røket også da Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Da tar jeg kvelden, god natt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Jeg skal også ta kvelden. Nok en dag med oppussing i morgen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Slår ihjel en time med Nitro Circus før jeg legger meg. God natt til dere som hopper til køys nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå