Laland Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Veldig bra å kjøre Legobiler på. Bortsett fra når fibrene kilte seg inn i mellom brikker. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Det var jo det som var så bra da. Real life simulator ftw. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Er på vei til byn for å møte Bloodlines nå. ^_^ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Høres ut som en fantastisk ting å gjøre på en fredags ettermiddag. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Da skal jeg bytte harddisk Snakkes om X timer. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Jeg er så trøtt at jeg skulle ønske jeg hadde en laptop så jeg kunne ligge rett ut på sofaen og bare surfe. Som jeg forøvrig knapt gidder fordi jeg er så trøtt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Litt rart med ny installasjon. Tenkte ikke over at jeg hadde fiklet med voldsomt mange innstillinger Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Argh, noen som vet hvem det er som synger i Crysis 2-reveal videoen? Utrolig stilig versjon av New York, New york. http://www.youtube.com/watch?v=SHLEbuj5x6Q Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Jaja. I dag har vi fått gjort mye. Vasket omtrent hele leiligheten og tettet igjen alle hull på veggene, noe som tok sin tid. Gulvet er vasket i alle rom. I morgen får vi forhåpentligvis begynt å male. Gulvet på badet ble veldig fint etter at vi fikk vasket det, samme med gulvet ellers i leiligheten. Noen skader her og der, men noe kan dekkes over med teppe. Jeg skal jo mer eller mindre tapetsere leiligheten med plakater jeg har. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Høres bra ut Clodemyx! Artisten i Crysis 2-videoen er forøvrig Polly Scattergood. Dessverre ligger ikke denne coverlåta på lista hennes Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Tror vi fant den beste sjokkgaven å gi til 18års dagen til en kamerat i dag. Kjøpte 2stk Corona og en Fleshlight til han. Dere skulle sett det utrykket.! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Ser ut som om fleshlight er en slager ja. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Kjøpte meg nettopp Lead and Gold på steam for rundt 120 kroner. Ikke så gale for et spill som ser rimelig morsomt ut! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Jeg innstallerte Snow Leopard fra en oppgraderings-DVD *facepalm* Reinnstallerer Leopard nå og s kan jeg oppgradere til SL. Ser på The Shawshank Redemtion imens. Jeg husker bare små deler av den så det er et nydelig gjensyn. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Spilte nettopp CSPromod, eigte ein som skulle trene seg i Deagle. Altså USP mot Desert Eagle. USP vant ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Selv leter jeg som en halvpossessed gærning etter den før nevnte New York, New York-låta. Og den er ingen steder å finne... Noen som har iTunes og gidder å se om den er der? Eller WiMP? Polly Scattergood altså. Med New York, New York. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Spilte nettopp CSPromod, eigte ein som skulle trene seg i Deagle. Altså USP mot Desert Eagle. USP vant ^_^ Haha. xD Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Selv leter jeg som en halvpossessed gærning etter den før nevnte New York, New York-låta. Og den er ingen steder å finne... Noen som har iTunes og gidder å se om den er der? Eller WiMP? Polly Scattergood altså. Med New York, New York. Jeg fant den ikke på iTunes dessverre. Hvis sangen er helt ny er det ikke sikkert den har blitt lagt ut enda. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Aner ikke. Men takk Tror den faktisk er litt gammel, jeg så på YouTube at noen sa den var brukt i begynnelsen av Wall-E. Nevermind, det var bare tull i følge Wikipedia. Fant forøvrig en annen cover jeg syns var veldig ålreit. http://www.youtube.com/watch?v=CFJrLEaPTJA&feature=related Endret 9. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Regner med at du har Googlet, for jeg fant ikke noe der heller. Nå har jeg lett litt rundt. Sjekket MySpace siden hennes. Den ligger ikke der. Sjekket rundt på forskjellige sider, men den er ikke å finne. Tror den sangen må være noe nytt hun har laget, og at det er derfor vi ikke finner den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå