nubbiz Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ser ikke ut som det blir noe 4.0 for min 2g gitt :rolleyes: Satser på ny modell til sommeren Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Pics av resultat ;P ? Når det er helt ferdig skal jeg legge ut noe. I morgen skal vi begynne å male leiligheten. Gleder meg til å se det endelige resultatet, skjønt det kommer til å ta tid å få malt hele leiligheten. Hva slags vegger er det dere skal male? Panel eller gips (flatt eller planker) ? Det er gipsplater, med en eller annen form for strie på eller noe. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Nå vet jeg ikke hva slags hjelp du har med deg, men med strie så gjør det saken enklere. Kjør på med pensel først og mal kantene inntil lister osv. Hopp så på rulla og ta ca to "rullebredder" av gangen, med litt overlapping mellom breddene. Går egentlig veldig fort når man først har gjort det i noen minutter. Endret 8. april 2010 av Lakus Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Avataren din er skummel Lakus! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Nå vet jeg ikke hva slags hjelp du har med deg, men med strie så gjør det saken enklere. Kjør på med pensel først og mal kantene inntil lister osv. Hopp så på rulla og ta ca to "rullebredder" av gangen, med litt overlapping mellom breddene. Går egentlig veldig fort når man først har gjort det i noen minutter. Jeg skal få hjelp av både mamma, pappa, bestemor og bestefar. Så det blir bra. Det eneste som er kjipt er gulvbelegget og gulvet på badet. Det er ikke spesielt pent, men jeg må bare leve med det... Avataren din er skummel Lakus! Jeg vet, den er skikkelig creepy. No offence selvfølgelig. Det er bare det at han fyren ser på meg som om jeg er dum. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Demonoid har åpen registrering igjen! Lenke til kommentar
Einride Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Nå vet jeg ikke hva slags hjelp du har med deg, men med strie så gjør det saken enklere. Kjør på med pensel først og mal kantene inntil lister osv. Hopp så på rulla og ta ca to "rullebredder" av gangen, med litt overlapping mellom breddene. Går egentlig veldig fort når man først har gjort det i noen minutter. Einaste problemet med strie er at det har ein tendens til å trekke til seg jævelsk mykje maling ^_^ Demonoid har åpen registrering igjen! ENDELIG!1!onehundredandeleven! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg vil ha hettegenseren min alt. :< Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg vil ha lov til å sitte på rom med fire andre som har samme prøve som meg i fire timer uten vakt, på privat laptop med tilgang til internett. ohwait.. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Jeg vil ha lov til å sitte på rom med fire andre som har samme prøve som meg i fire timer uten vakt, på privat laptop med tilgang til internett. ohwait.. Haha skjedd en gang med meg også. 6+ , trenger du hjelp ? Noen som sitter på skolen og kjeder trøttheta av seg? Endret 9. april 2010 av DagensDag Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg vil ha lov til å sitte på rom med fire andre som har samme prøve som meg i fire timer uten vakt, på privat laptop med tilgang til internett. ohwait.. Haha skjedd en gang med meg også. 6+ , trenger du hjelp ? Noen som sitter på skolen og kjeder trøttheta av seg? Jeg sitter på jobb jeg, teller det? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Sitter på kurs om bruk og sikring av stige og stillas. Stillas er greit, men stige?! Hvem vet vel ikke hvordan en stige fungerer? Er forsåvidt ikke så morsomt som det høres ut, men er iallefall ferdig klokka 12. Og så er det én time på t-banen før jeg er hjemme |) Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Sitter på kurs om bruk og sikring av stige og stillas. Stillas er greit, men stige?! Hvem vet vel ikke hvordan en stige fungerer? Er forsåvidt ikke så morsomt som det høres ut, men er iallefall ferdig klokka 12. Og så er det én time på t-banen før jeg er hjemme |) Fremtidig snekker du? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Ti poeng til Eplers. Som en fortsettelse på min lille dagshistorie kan jeg fortelle at jeg møtte en jeg kjenner sånn halvveis på kurset og ble derfor kjørt mesteparten av veien hjem. Latterlig deilig å slippe t-banen. Har vært på butikken og kjøpt rammer til Daily Doodle bildene, skrutrekkersett med 1mm skrutrekkere, Cola, potetgull og Smil sjokolade. Glemte dog å kjøpe røyk, men tar det samtidig som jeg drar på posten og henter den firkantede pakken min. Sånn. Consider yourselves updated. Når er det Pikachu-huden din skal komme? Pics or.. Du vet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Den må nesten sys først. Skal sys etter mål, så jeg må nesten ta og måle meg ... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Er det mulig at jeg har hatt det som et gulvteppe før? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg hadde også det teppet. Fantastisk stykke håndverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå