Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har det på følelsen, pga mange ting i det siste egentlig.

Lakus: Jeg suger til dette selv. Jævlig surt med tanke på hvor glad hu er i meg og hvor lenge vi har kjent hverandre. Har hovedsaklig med jobb å gjøre.

Kjipt Mammakamel, jeg vet akkurat hvordan det føles. Håper det ordner seg mellom dere!

Lenke til kommentar

Er det fler enn meg som begynner å bli drittlei av at Stina som angivelig har smugla kokain hele tiden blir omtalt som som gravide Stina? Hu blir da ikke noe mindre skyldig av den grunn, dessuten vitner det ikke akkurat om god dømmekraft å bli smelt på tjukken i ei celle. I Bolivia.

"Åh, er det slik en nøkkel ser ut?" "Men det er jo ikke der låsen sitter...?"

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Har det på følelsen, pga mange ting i det siste egentlig.

Lakus: Jeg suger til dette selv. Jævlig surt med tanke på hvor glad hu er i meg og hvor lenge vi har kjent hverandre. Har hovedsaklig med jobb å gjøre.

Kjipt Mammakamel, jeg vet akkurat hvordan det føles. Håper det ordner seg mellom dere!

Det håper jeg og.. Man blir venner, så blir man kjærester og er sammen i to år. Blir man venner igjen da? Det er det som er kjipt, pluss det å faktisk slå opp med henne. Har ingen anelse hvordan jeg skal gjøre det siden dette er egentlig mitt første skikkelig forhold..

Lenke til kommentar

Er det fler enn meg som begynner å bli drittlei av at Stina som angivelig har smugla kokain hele tiden blir omtalt som som gravide Stina? Hu blir da ikke noe mindre skyldig av den grunn, dessuten vitner det ikke akkurat om god dømmekraft å bli smelt på tjukken i ei celle. I Bolivia.

"Åh, er det slik en nøkkel ser ut?" "Men det er jo ikke der låsen sitter...?"

Kjerringa snakker alltid om at hun ikke kan være i Bolivia grunnet ungen, men med en gang det er snakk om at ungen kan få komme til Norge er det: "Å NEI VI SKAL ALLTID HOLDE SAMMEN!"

Kjærlig mor du liksom.

Det håper jeg og.. Man blir venner, så blir man kjærester og er sammen i to år. Blir man venner igjen da?

Veeeldig individuelt.

Jeg og eksen var så og si bestevenner siden jeg var 15 og hu 13.

Ble sammen, varte i 6 måneder før jeg føkka opp med å være uansvarlig og etter det vil hun ikke vite om meg en gang, selv om det virket som om vi skulle kunne være venner i etterkant.

Jeg vet om mange dog som klarer å være venner i etterkant, noen av de bare innså at de kanskje ikke passet som kjærester men heller som venner.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...