Laland Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Oh hai guys. http://www.edge-online.com/news/first-gears-of-war-3-gameplay-details Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Oh hai guys. http://www.edge-online.com/news/first-gears-of-war-3-gameplay-details Er det fortsatt ikke ferdig? Jaja alle gode ting er tre ser det ut som. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Mindre sensurert reaksjon på den linken: FUCK! Det ser ut som om Gears aldri vil bli som mitt kjære Gissj igjen </3 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Åh Mammakamel? Hvorfor sier du det? Har det på følelsen, pga mange ting i det siste egentlig. Lakus: Jeg suger til dette selv. Jævlig surt med tanke på hvor glad hu er i meg og hvor lenge vi har kjent hverandre. Har hovedsaklig med jobb å gjøre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Sånt er alltid jævlig surt. :/ Følte det selv for litt over ett år siden. Men han var en utro drittsekk fant jeg ut i ettertid. Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 http://www.playauditorium.com/ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Har det på følelsen, pga mange ting i det siste egentlig. Lakus: Jeg suger til dette selv. Jævlig surt med tanke på hvor glad hu er i meg og hvor lenge vi har kjent hverandre. Har hovedsaklig med jobb å gjøre. Kjipt Mammakamel, jeg vet akkurat hvordan det føles. Håper det ordner seg mellom dere! Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Da er det senga neste. God natt forumfolk Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Min mor og min stefar fant enda en sentralisering av sykehus-debatt på nrk (med publikum, jeg kan legge til), mer interessant enn det her :7, så jeg gikk glipp av det http://www.tvnorge.no/programmer-tvn/alt-for-norge/sniktitt-alt-for-norge-1.3095 Endret 8. april 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 I morgen skal vi begynne å male leiligheten. Gleder meg til å se det endelige resultatet, skjønt det kommer til å ta tid å få malt hele leiligheten. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Pics av resultat ;P ? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 I morgen skal jeg gjøre ingenting. Gjorde det i dag også, men ble ikke ferdig. Får legge meg jeg, vi snakkes. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Jeg begynner å bli sulten, burde vel legge meg mens jeg har sjansen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Hmh. Nå ble jeg litt gira på å legge meg.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Er det fler enn meg som begynner å bli drittlei av at Stina som angivelig har smugla kokain hele tiden blir omtalt som som gravide Stina? Hu blir da ikke noe mindre skyldig av den grunn, dessuten vitner det ikke akkurat om god dømmekraft å bli smelt på tjukken i ei celle. I Bolivia. "Åh, er det slik en nøkkel ser ut?" "Men det er jo ikke der låsen sitter...?" Endret 8. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Kanskje ho håpa på å få sympati og litt mer, hvis hun lot seg smelle på tjukka xP Alle oslofolk må stå opp tidlig kommende lørdag! http://www.facebook.com/event.php?eid=397968012124&index=1 Endret 8. april 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Man, hun er så dum at jeg håper hun spontanaborterer, og det er ikke noe jeg ønsker på hvem som helst. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 I morgen skal vi begynne å male leiligheten. Gleder meg til å se det endelige resultatet, skjønt det kommer til å ta tid å få malt hele leiligheten. Hva slags vegger er det dere skal male? Panel eller gips (flatt eller planker) ? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Har det på følelsen, pga mange ting i det siste egentlig. Lakus: Jeg suger til dette selv. Jævlig surt med tanke på hvor glad hu er i meg og hvor lenge vi har kjent hverandre. Har hovedsaklig med jobb å gjøre. Kjipt Mammakamel, jeg vet akkurat hvordan det føles. Håper det ordner seg mellom dere! Det håper jeg og.. Man blir venner, så blir man kjærester og er sammen i to år. Blir man venner igjen da? Det er det som er kjipt, pluss det å faktisk slå opp med henne. Har ingen anelse hvordan jeg skal gjøre det siden dette er egentlig mitt første skikkelig forhold.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Er det fler enn meg som begynner å bli drittlei av at Stina som angivelig har smugla kokain hele tiden blir omtalt som som gravide Stina? Hu blir da ikke noe mindre skyldig av den grunn, dessuten vitner det ikke akkurat om god dømmekraft å bli smelt på tjukken i ei celle. I Bolivia. "Åh, er det slik en nøkkel ser ut?" "Men det er jo ikke der låsen sitter...?" Kjerringa snakker alltid om at hun ikke kan være i Bolivia grunnet ungen, men med en gang det er snakk om at ungen kan få komme til Norge er det: "Å NEI VI SKAL ALLTID HOLDE SAMMEN!" Kjærlig mor du liksom. Det håper jeg og.. Man blir venner, så blir man kjærester og er sammen i to år. Blir man venner igjen da? Veeeldig individuelt. Jeg og eksen var så og si bestevenner siden jeg var 15 og hu 13. Ble sammen, varte i 6 måneder før jeg føkka opp med å være uansvarlig og etter det vil hun ikke vite om meg en gang, selv om det virket som om vi skulle kunne være venner i etterkant. Jeg vet om mange dog som klarer å være venner i etterkant, noen av de bare innså at de kanskje ikke passet som kjærester men heller som venner. Endret 8. april 2010 av Snurreleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå