Erik Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Nesten alle jeg kjenner som har iPhone kjører allerede multitasking :rolleyes: Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Legit multitasking hadde vært konge. Med Spotify Premium har jeg tatt meg selv i å savne det oftere enn ikke. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Skal nok en del til for at Apple kommer med noe som gjør at jeg avinnstallerer jailbreaken permanent. Om det blir UI forandringer, en "åpen" AppStore eller restriktiv multitasking så kanskje jeg kjører "legit" frem til en ny jailbreak kommer. Med restrktiv multitasking mener jeg at visse typer programmer får støtte for multitasking. Ser ikke for meg at Apple plutselig snur skuta fra ingen til alt. De vil ha kontroll på hvordan telefonen oppfører seg og det får de ikke ved å åpne den helt. Finnes det ikke noen videostreams forresten? Endret 8. april 2010 av Lakus Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Her er live-blogger i allefall: http://www.technixupdate.com/watch-live-coverage-video-iphone-os-4-0-event-online-on-8th-april/ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Jeg er ferdig med GoW-triologien og jeg har et lass med spill å spille, men i ren frustrasjon finner jeg ikke ut hva. Jeg må være Jean Buridians esel. (Elsker å rote rundt på Wikipedia og finne merkelige lenker til forskjellige ting i språket. Noe som går fint når man ikke vet hva man skal spille.) Endret 8. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Jeg har akkurat startet på Dead Space og er ikke kommet lengre enn kapittel 3. Har med andre ord ikke noe problem med å finne ut hva jeg skal spille. Sinnsykt atmosfærisk spill som satte alle de andre spillene min en plass tilbake på "må-spille-nå" lista mi. Dead Space får all oppmerksomheten min hver gang jeg har muligheten. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 PUT THAT COOKIE DOWN! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Øya mine svir (cuz of kontaktlinser og tv), men jeg tror jeg snart har runna red steel 2. gnnnrraargh edit: woot woot wotwotowtowotwotowtootwttt Verdt å kjøpe? Og hvor f får man tak i MotionPlus, jeg finner det ingen steder. Sånn rent fysisk iallefall, regner med det er lettere på nett. Skrev noe her, kort sagt så var jeg enig i anmeldelsen på gamer, og tror kanskje ikke jeg ville betalt fullpris + motion+ ( ) for spillet, selv om det var en stund jeg hadde det ekstremt gøy med spillet. http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=13117&view=findpost&p=303102 Hvis du finner spillet med motion+ inkludert, så er det jo kanskje en billigere og lettere sak da. Sjøl fikk jeg spillet for en krone i bytte mot to spill. Endret 8. april 2010 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Jeg har akkurat startet på Dead Space og er ikke kommet lengre enn kapittel 3. Har med andre ord ikke noe problem med å finne ut hva jeg skal spille. Sinnsykt atmosfærisk spill som satte alle de andre spillene min en plass tilbake på "må-spille-nå" lista mi. Dead Space får all oppmerksomheten min hver gang jeg har muligheten. Jepp, meget god stemning i det spillet! Si i fra når du har rundet det skal jeg fortelle deg en "hemmelighet" så god at jeg måtte le høyt når jeg fikk høre det. Nå kan det rett nok hende du vet det alt og/eller syns det ikke er all verdens (selv er jeg en sucker for sånt), men jeg syns det var dritstilig. Det er forøvrig en solid spoiler å finne det ut før spiller er ferdig, og du må også ha omtrent fullført det før du har alle "puslespillbrikkene". Endret 8. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Godt fornøyd med "double click" multitasking, da det er sånn jeg har det nå. Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 (endret) 19:13 - OS 4.0 kommer til sommeren. 19:15 - Nå kommer "the good stuff": Over 100 nye brukerfunksjoner i OS 4. Lag spillelister, 5x digital zoom, trykk for å fokusere på video, geotagging, mulighet til å endre hjemmeskjermen, støtte for blåtann-tastaturer er blant funksjonene. Og som ventet - multitasking! Edit: Fra http://mobilen.no/wip4/foelger-lanseringen-iphone-os-4-0/d.epl?id=42562 Endret 8. april 2010 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Error, sitatet i signaturen din er fantastisk bra. Det er bilder som det her som får meg til å like 4chan. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg ler meg skakk, men jeg ler meg skakk. Ble borte gitt. Endret 8. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Veldig fornøyd med OS4. Gleder meg til sommeren! Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Haha fikk helt lættis av den videoen over. Overtrøtt som F. Put, put, put that cookie down, down, down, down. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Veldig fornøyd med OS4. Gleder meg til sommeren! Eneste som blir kjipt er vel å måtte gå tilbake til 4x4 Apps i hvert vindu. Er så vandt til 5 Apps i bredden i hvert vindu nå at jeg blir rar i toppen av å bruke en ikke-jailbreaket iPhone. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Har kjørt 4*4 hele tiden og er egentlig veldig fornøyd med det. Beholder litt ekstra estetikk. Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Mister man garantien når man jailbreaker? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 ÆSj, har på følelsen at jeg å dama slår opp snart. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Mister man garantien når man jailbreaker? I teorien ja, (nei?), men det er aldri verre enn å gjenopprette telefonen gjennom iTunes og den vil være som ny. Og med ny mener jeg at man ikke kan se at den har vært jailbreaket. ÆSj, har på følelsen at jeg å dama slår opp snart. ... Jeg suger til dette, men hvorfor? Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Åh Mammakamel? Hvorfor sier du det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå