Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal nok en del til for at Apple kommer med noe som gjør at jeg avinnstallerer jailbreaken permanent. Om det blir UI forandringer, en "åpen" AppStore eller restriktiv multitasking så kanskje jeg kjører "legit" frem til en ny jailbreak kommer. Med restrktiv multitasking mener jeg at visse typer programmer får støtte for multitasking. Ser ikke for meg at Apple plutselig snur skuta fra ingen til alt. De vil ha kontroll på hvordan telefonen oppfører seg og det får de ikke ved å åpne den helt.

Finnes det ikke noen videostreams forresten?

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Jeg har akkurat startet på Dead Space og er ikke kommet lengre enn kapittel 3. Har med andre ord ikke noe problem med å finne ut hva jeg skal spille. Sinnsykt atmosfærisk spill som satte alle de andre spillene min en plass tilbake på "må-spille-nå" lista mi. Dead Space får all oppmerksomheten min hver gang jeg har muligheten.

Lenke til kommentar

Øya mine svir (cuz of kontaktlinser og tv), men jeg tror jeg snart har runna red steel 2. gnnnrraargh

edit: woot woot wotwotowtowotwotowtootwttt

Verdt å kjøpe? Og hvor f får man tak i MotionPlus, jeg finner det ingen steder. Sånn rent fysisk iallefall, regner med det er lettere på nett.

Skrev noe her, kort sagt så var jeg enig i anmeldelsen på gamer, og tror kanskje ikke jeg ville betalt fullpris + motion+ ( :p ) for spillet, selv om det var en stund jeg hadde det ekstremt gøy med spillet.

http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=13117&view=findpost&p=303102

Hvis du finner spillet med motion+ inkludert, så er det jo kanskje en billigere og lettere sak da.

Sjøl fikk jeg spillet for en krone i bytte mot to spill.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Jeg har akkurat startet på Dead Space og er ikke kommet lengre enn kapittel 3. Har med andre ord ikke noe problem med å finne ut hva jeg skal spille. Sinnsykt atmosfærisk spill som satte alle de andre spillene min en plass tilbake på "må-spille-nå" lista mi. Dead Space får all oppmerksomheten min hver gang jeg har muligheten.

Jepp, meget god stemning i det spillet! Si i fra når du har rundet det skal jeg fortelle deg en "hemmelighet" så god at jeg måtte le høyt når jeg fikk høre det. Nå kan det rett nok hende du vet det alt og/eller syns det ikke er all verdens (selv er jeg en sucker for sånt), men jeg syns det var dritstilig.

Det er forøvrig en solid spoiler å finne det ut før spiller er ferdig, og du må også ha omtrent fullført det før du har alle "puslespillbrikkene".

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

19:13 - OS 4.0 kommer til sommeren.

19:15 - Nå kommer "the good stuff": Over 100 nye brukerfunksjoner i OS 4. Lag spillelister, 5x digital zoom, trykk for å fokusere på video, geotagging, mulighet til å endre hjemmeskjermen, støtte for blåtann-tastaturer er blant funksjonene. Og som ventet - multitasking!

Edit: Fra http://mobilen.no/wip4/foelger-lanseringen-iphone-os-4-0/d.epl?id=42562

Endret av Error
Lenke til kommentar

Mister man garantien når man jailbreaker?

I teorien ja, (nei?), men det er aldri verre enn å gjenopprette telefonen gjennom iTunes og den vil være som ny. Og med ny mener jeg at man ikke kan se at den har vært jailbreaket.

ÆSj, har på følelsen at jeg å dama slår opp snart.

... Jeg suger til dette, men hvorfor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...