Lakus Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Upps. Jeg hadde visst glemt å stoppe stoppeklokka en eller annen gang Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Det er lange runder du løper Lakus! Ses når du kommer rundt igjen da! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Øya mine svir (cuz of kontaktlinser og tv), men jeg tror jeg snart har runna red steel 2. gnnnrraargh edit: woot woot wotwotowtowotwotowtootwttt Endret 7. april 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Noen ganger sitter jeg så mye foran dataen at jeg får sprengte blodkar i øyet. Alltid på samme sted. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Upps. Jeg hadde visst glemt å stoppe stoppeklokka en eller annen gang Det var da ikke mye Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Den øker selvtilliten min. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Men hvordan har du klart det? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Samme metode som deg rekner jeg med Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Øya mine svir (cuz of kontaktlinser og tv), men jeg tror jeg snart har runna red steel 2. gnnnrraargh edit: woot woot wotwotowtowotwotowtootwttt Verdt å kjøpe? Og hvor f får man tak i MotionPlus, jeg finner det ingen steder. Sånn rent fysisk iallefall, regner med det er lettere på nett. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Samme metode som deg rekner jeg med Jeg brukte ikke noen metode. Jeg skulle stille vekkerklokka og så så jeg det. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Tenkte heller på at jeg også hadde glemt å slå den av Så har jeg bare latt den stå siden jeg oppdaget det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Da så. Trodde det var noen ÿberttiks som man kunne gjøre jeg. Men nå står min og går også. Er på 230 nå. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Noen ganger sitter jeg så mye foran dataen at jeg får sprengte blodkar i øyet. Alltid på samme sted. Husket sist gang eg hadde merket eg det ikke Plutslig sier søsteren min at eg hadde rød auge. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Snart min. Med lengre ermer og tommelhull <3 Endret 8. april 2010 av ShampooMacTavish Pic fix'd. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 EPIC!!!! Gratulere Liker at sesong 3 av The IT crowd er 16/9. Hater firkantformatet... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Jeg gleder meg til å gå rundt med den. Det der er russeklærne mine. Fuck rød bukse og kort. Jeg er pikachu, og skal dele ut pokemonkort. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Da jeg kom hjem i dag lå LOTR på Blu-Ray og printene fra Daily Doodle i postkassa. Ringenes Herre filmene ble fort litt meh når jeg så at det andre brevet var fra det store Britannia, gitt. Det er forresten en av de kuleste russedressene jeg har hørt om på lenge. Selvfølgelig kombinert med pokemonkort istedenfor russekort. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Fullført God of War 3 jeg. Første i serien jeg greide å spille på normal hele veien igjennom, så kan vel si det slik at Santa Monica Studios endelig greide å gjøre det riktig. Eller første spill i serien du greide å gjøre riktig. ZING 8D Når over 90% av spillet faktisk er veldig overkommelig er det noe galt når man plutselig møter en vegg av motstand. Det er veldig Guitar Hero 3, som gir deg fine utfordringer før det plutselig klinker til med Slayer, Metallica og lignende på siste scena og ingenting blir egentlig morsomt lenger, bare jævlig krevende. Med andre ord er enten resten av spillet for lett, eller så er slutten for vanskelig. Og ingen av delen høres ut som "riktig" spilldesign. @Eplefe: Fantastisk. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 http://live.gizmodo.com/ Liveblogg fra Apple sin presentasjon/release av iPhone OS 4.0!!! Får vi multitasking? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå