Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Øya mine svir (cuz of kontaktlinser og tv), men jeg tror jeg snart har runna red steel 2. gnnnrraargh

edit: woot woot wotwotowtowotwotowtootwttt

Verdt å kjøpe? Og hvor f får man tak i MotionPlus, jeg finner det ingen steder. Sånn rent fysisk iallefall, regner med det er lettere på nett.

Lenke til kommentar

Da jeg kom hjem i dag lå LOTR på Blu-Ray og printene fra Daily Doodle i postkassa. Ringenes Herre filmene ble fort litt meh når jeg så at det andre brevet var fra det store Britannia, gitt.

Det er forresten en av de kuleste russedressene jeg har hørt om på lenge. Selvfølgelig kombinert med pokemonkort istedenfor russekort.

Lenke til kommentar

Fullført God of War 3 jeg. Første i serien jeg greide å spille på normal hele veien igjennom, så kan vel si det slik at Santa Monica Studios endelig greide å gjøre det riktig.

Eller første spill i serien du greide å gjøre riktig.

ZING 8D

Når over 90% av spillet faktisk er veldig overkommelig er det noe galt når man plutselig møter en vegg av motstand. Det er veldig Guitar Hero 3, som gir deg fine utfordringer før det plutselig klinker til med Slayer, Metallica og lignende på siste scena og ingenting blir egentlig morsomt lenger, bare jævlig krevende. Med andre ord er enten resten av spillet for lett, eller så er slutten for vanskelig. Og ingen av delen høres ut som "riktig" spilldesign.

@Eplefe: Fantastisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...