AltF4 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Poenget mitt er at det svaret han fikk er noe jeg aldri kunne ha sagt, 'gå og gjør det homo'... Mulig jeg bare ikke ser det morsomme i det? *Venter spent på "velkommen til den harde sannheten", "sånn er livet", etc etc. Nå er det nå en gang slik at så fort man har koblet seg opp på nettet så er man homo i øynene på veldig veldig mange. Det er vel den mest brukte kommentaren på internett, og samme hva du finner på i samme hvilket spill, på samme hvilken side og uansett brukermasse vil det alltid være noen som hevder du er homo. Ser ikke det morsomme i det jeg heller, men jeg ser ikke at det er noe å henge seg opp i. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Poenget mitt er at det svaret han fikk er noe jeg aldri kunne ha sagt, 'gå og gjør det homo'... Mulig jeg bare ikke ser det morsomme i det? *Venter spent på "velkommen til den harde sannheten", "sånn er livet", etc etc. Nå er det nå en gang slik at så fort man har koblet seg opp på nettet så er man homo i øynene på veldig veldig mange. Det er vel den mest brukte kommentaren på internett, og samme hva du finner på i samme hvilket spill, på samme hvilken side og uansett brukermasse vil det alltid være noen som hevder du er homo. Ser ikke det morsomme i det jeg heller, men jeg ser ikke at det er noe å henge seg opp i. Jeg henger meg ikke noe spesielt opp i det jeg heller, jeg bare brukte det eksempelet som argument for hvorfor jeg ikke er tilhenger av 4chan miljøet. Enkelt og greit. edit; nå var det ikke homo-delen av den kommentaren som 'plaget' meg mest. Endret 7. april 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Noen som har noe forslag til russenavn? (er så lite engasjert...) Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Noen som har noe forslag til russenavn? (er så lite engasjert...) Hva med 'Ehtram'? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Noen som har noe forslag til russenavn? (er så lite engasjert...) Er det ikke meningen at klassen eller vennegjengen din skal finne på navnet? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Vennegjengen min går ikke på samme skole som meg, og klassen, vel... engasjemanget er likt all over... Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Nei, da så Får du ty til forumhjelp da Jeg foreslår pannekakeninja? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Balle, jeg glemte å løse en minioppgave som jeg håper gir meg litt special items i GoW 3 tidligere. Heldigvis har jeg en save like før, det er bare så lenge siden jeg var der. Jaja, får vel ta en runde til med minigamepulingsen til Kratos da Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Tenacious D – Beelzeboss (The Final Showdown) Hør på teksten og finn 1 2 3 uendelig mange feil. Den sangen har blitt helt lame nå "It's been a long long trip, deactivated lasers with my trick" Wtf Endret 7. april 2010 av Error Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Nå sitter jeg med en kopp kaffe og hører litt på Ringenes Herre soundtracket. Idyll, rett og slett! :rolleyes: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Er på vei til kaffe'n selv, akter å spise knekkebrød med brunost til. Det smaker ekstra godt med The Sword – Maiden, Mother & Crone, faktisk. Gud som jeg gleder meg til sommeren... Sitte på terrassen med sola i trynet, avis i fanget og litt rock på anlegget og kaffe i koppen. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Nå sitter jeg med en kopp kaffe og hører litt på Ringenes Herre soundtracket. Idyll, rett og slett! :rolleyes: I approve, dog heller te enn kaffe for meg. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Tenacious D – Beelzeboss (The Final Showdown) Hør på teksten og finn 1 2 3 uendelig mange feil. Den sangen har blitt helt lame nå "It's been a long long trip, deactivated lasers with my trick" Wtf Eh?! L2listen! "Dude, we've been through so much shit, deactivated lasers with my dick". Har du ikkje sett filmen? ^_^ Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Tenacious D – Beelzeboss (The Final Showdown) Hør på teksten og finn 1 2 3 uendelig mange feil. Den sangen har blitt helt lame nå "It's been a long long trip, deactivated lasers with my trick" Wtf Eh?! L2listen! "Dude, we've been through so much shit, deactivated lasers with my dick". Har du ikkje sett filmen? ^_^ Det er åpenbart du som må lære, ettersom du burde ha fulgt spotify linken. Det har blitt sensurert på spotify. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Ikke på den linken du ga. Der sier de det Einride sier. Så kanskje du har en sensurert spotify. Uansett, det er ikke teksten som var ment egentlig, samma som rappelåter som sier faddahacka. Hva faen er det liksom. Endret 7. april 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg ser Extract nå, og er rimelig sikker på at Mila Kunis kan erstatte Megan Fox.. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Nrk.no er fakenmeg helt genialt. Tusenvis av knallgode dokumentarer, filmer og serier helt gratis i finfin kvalitet. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Er enig med det Kamel! På min spotify er det dog sensurert. I am complete. Stuuuuuuuuuuck. Yes you are stuck, shit out of luck, now I'm complete and my jock you will stuck. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Nrk.no er fakenmeg helt genialt. Tusenvis av knallgode dokumentarer, filmer og serier helt gratis i finfin kvalitet. "Gratis" Og sensurert Spotify? Kva baserar dei det på? Alder i profilen? Land? Her trudde eg at Mr. Error rett og slett berre levde opp til namnet sitt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 faddahacka. Nicket "AltF4" står for fall. Nrk.no er fakenmeg helt genialt. Tusenvis av knallgode dokumentarer, filmer og serier helt gratis i finfin kvalitet. Jepp! Setter pris på vanlig NRK på tv også jeg. Er mange som klager på bedritne programmer men jeg ser ikke helt hvor den store kvaliteten hos de andre kanalene ligger. Dårlige "sjokkerende" amerikanske dokumentarer eller billige realityshow en masse er liksom ikke helt det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå