Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Poenget mitt er at det svaret han fikk er noe jeg aldri kunne ha sagt, 'gå og gjør det homo'...

Mulig jeg bare ikke ser det morsomme i det?

*Venter spent på "velkommen til den harde sannheten", "sånn er livet", etc etc.

Nå er det nå en gang slik at så fort man har koblet seg opp på nettet så er man homo i øynene på veldig veldig mange. Det er vel den mest brukte kommentaren på internett, og samme hva du finner på i samme hvilket spill, på samme hvilken side og uansett brukermasse vil det alltid være noen som hevder du er homo.

Ser ikke det morsomme i det jeg heller, men jeg ser ikke at det er noe å henge seg opp i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poenget mitt er at det svaret han fikk er noe jeg aldri kunne ha sagt, 'gå og gjør det homo'...

Mulig jeg bare ikke ser det morsomme i det?

*Venter spent på "velkommen til den harde sannheten", "sånn er livet", etc etc.

Nå er det nå en gang slik at så fort man har koblet seg opp på nettet så er man homo i øynene på veldig veldig mange. Det er vel den mest brukte kommentaren på internett, og samme hva du finner på i samme hvilket spill, på samme hvilken side og uansett brukermasse vil det alltid være noen som hevder du er homo.

Ser ikke det morsomme i det jeg heller, men jeg ser ikke at det er noe å henge seg opp i.

Jeg henger meg ikke noe spesielt opp i det jeg heller, jeg bare brukte det eksempelet som argument for hvorfor jeg ikke er tilhenger av 4chan miljøet. Enkelt og greit. :)

edit; nå var det ikke homo-delen av den kommentaren som 'plaget' meg mest.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Balle, jeg glemte å løse en minioppgave som jeg håper gir meg litt special items i GoW 3 tidligere. Heldigvis har jeg en save like før, det er bare så lenge siden jeg var der.

Jaja, får vel ta en runde til med minigamepulingsen til Kratos da :whistle:

Lenke til kommentar

Tenacious D – Beelzeboss (The Final Showdown)

Hør på teksten og finn 1 2 3 uendelig mange feil.

Den sangen har blitt helt lame nå :cry:

"It's been a long long trip, deactivated lasers with my trick" Wtf

Eh?! L2listen! :p

"Dude, we've been through so much shit, deactivated lasers with my dick". Har du ikkje sett filmen? ^_^

Det er åpenbart du som må lære, ettersom du burde ha fulgt spotify linken. Det har blitt sensurert på spotify. :whistle:

Lenke til kommentar

Nrk.no er fakenmeg helt genialt. Tusenvis av knallgode dokumentarer, filmer og serier helt gratis i finfin kvalitet.

"Gratis" ;)

Og sensurert Spotify? Kva baserar dei det på? Alder i profilen? Land? Her trudde eg at Mr. Error rett og slett berre levde opp til namnet sitt :lol:

Lenke til kommentar

faddahacka.

Nicket "AltF4" står for fall.

Nrk.no er fakenmeg helt genialt. Tusenvis av knallgode dokumentarer, filmer og serier helt gratis i finfin kvalitet.

Jepp! Setter pris på vanlig NRK på tv også jeg. Er mange som klager på bedritne programmer men jeg ser ikke helt hvor den store kvaliteten hos de andre kanalene ligger. Dårlige "sjokkerende" amerikanske dokumentarer eller billige realityshow en masse er liksom ikke helt det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...