Cloudemyx Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Hvor er det du kommer over alle disse stakkarslige sykdommene? 4chan eller noe? Jeg holder meg langt unna 4chan =) Pysa! Jeg er innom der hver dag jeg. /b/ /gif/ /y/ og /cgl/ Oh, my! Er det noen her som ikke har noe imot Paradise Hotel? Jeg har ingenting imot PH. Jeg ser ikke på det, fordi jeg tenker som så at de får holde på sånn som de vil, angår ikke meg. Jeg er ikke den typen lurekuk og det verste jeg vet er jenter som oppfører seg som horer og er luremus. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Ta meg en sigar med Lucifer. Høres helt greit ut det! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Hvor er det du kommer over alle disse stakkarslige sykdommene? 4chan eller noe? Jeg holder meg langt unna 4chan =) Pysa! Jeg er innom der hver dag jeg. /b/ /gif/ /y/ og /cgl/ wg! Men b eier Forøvrig ser jeg heller Paradise enn å stemme FrP :rolleyes: Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Har b på speed dial Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Hvor er det du kommer over alle disse stakkarslige sykdommene? 4chan eller noe? Jeg holder meg langt unna 4chan =) Pysa! Jeg er innom der hver dag jeg. /b/ /gif/ /y/ og /cgl/ Oh, my! Er det noen her som ikke har noe imot Paradise Hotel? Jeg har ingenting imot PH. Jeg ser ikke på det, fordi jeg tenker som så at de får holde på sånn som de vil, angår ikke meg. Jeg er ikke den typen lurekuk og det verste jeg vet er jenter som oppfører seg som horer og er luremus. Jeg har ingenting i mot litt random humor som lolcats etc, men hele konseptet med apatiske 'anons' som ler av og avler på all dritt som skjer i verden, og gnir det hele opp i trynet på folk som om det er den eneste 'rette veg', det skjønner jeg ikke. Og når de appogtil tar seg til å gjøre faenskap mot tilfeldige mennesker på 'pure lulz', det går så til de grader i mot min moral at jeg blir kvalm. Jeg referer her til hendelsen der en del /b/-tards fant ut at det å få tak i telefonnummeret til en, såvidt jeg vet, tilfeldig fysisk utviklingshemmet mann og bestille en hel haug med pizzaer og fast food i hans navn og få det levert til døren hans ville være en kjempemorsom ide. Fuck det. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 4Chan er full av faen, men det er mye moro der også. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 (endret) 4Chan er full av faen, men det er mye moro der også. Det gjør det sikkert i klubbhuset til Hells Angels også, det betyr ikke at jeg stikker hodet mitt inn der. Eksempelet er satt på spissen, men du skjønner sikkert tegninga. Endret 6. april 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Noe av moroa som ikke er på bekostning av andre...nesten... Ja jeg skjønner. Jeg skal selvfølgelig ikke tvinge deg. Endret 6. april 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Joda, motivational posters kan være morsomme de, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Jeg skiller mellom /b/ og Anons. Jeg klarer å le av randompics av div. crap, selv om han som kanskje postet det har bestilt pizza til en Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Skal jeg krype til køys og håpe at morgendagen bringer mer lykke enn i dag? Skal opp tidlig i morgen... Endret 6. april 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Nattinatt Vurderer å sette meg ned med JC2 igjen :rolleyes: Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Ser ikke akuratt frem til skole i dag nei! Vondt å stå opp! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Jaja. Har visst blitt syk igjen i dag. Tror jeg sover litt til jeg... Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Jeg skiller mellom /b/ og Anons. Jeg klarer å le av randompics av div. crap, selv om han som kanskje postet det har bestilt pizza til en Jeg klarer også fint å le av randompics, men jeg oppsøker gjerne disse bildene heller på cheezburger nettverket enn /b/, for der slipper jeg å lese all dritten /b/-tards lirer av seg i ny og ne. Dere husker den første av de store finske massedrapene de siste årene? Jeg husker ikke navnet til drapsmannen men han var ihvertfall en tilhenger av 4chan (det tror jeg begge var faktisk), og han postet der med den kunngjøringen at han kom til å skyte ut en skole. Alt 'anon' hadde å si til det var 'Do it faggot'. Jeg skjønner ikke at det går an å være så likegyldig. Endret 7. april 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Hva skal man gjøre da? OH NOES DONT DO IT PLAZ WE LOVE U i beste LiveJournal-stil? Er man først batshit og har tenkt til å skyte skoler, så betyr det nok forsvinnende lite hva folk på internett forteller deg. Det morsomste med hele saken var kanskje når Dagbladet sin nettredaksjon oppdaget /b, og leste hva folk hadde sagt, noe som resulterte i følgende overskrift: - DU VIL BLI EN HELT Auvinen oppfordret til å drepe på internett (!!!!) Alt fordi noen sa "go become an hero" i respons til det han postet. Memes er ikke lett! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Zealuu har et poeng gitt, det er liten vits i å legge noen verdi i hva anaons på 4chan sier, spesielt de på /b. Selv har jeg ikke "oppdaget" 4chan før nå i år, og har funnet utrolig mye å le av. De verste trådene er det bare å overse. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor folk innbiller seg at de ble "oppfordret" til det på /b/. Altså, om de hadde fått motgang hadde de gjort det fordi de fikk motgang. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Hva skal man gjøre da? OH NOES DONT DO IT PLAZ WE LOVE U i beste LiveJournal-stil? Er man først batshit og har tenkt til å skyte skoler, så betyr det nok forsvinnende lite hva folk på internett forteller deg. Det morsomste med hele saken var kanskje når Dagbladet sin nettredaksjon oppdaget /b, og leste hva folk hadde sagt, noe som resulterte i følgende overskrift: - DU VIL BLI EN HELT Auvinen oppfordret til å drepe på internett (!!!!) Alt fordi noen sa "go become an hero" i respons til det han postet. Memes er ikke lett! Ja, Auvinen hadde nok gjort det uansett hva han hadde fått av svar på /b/. Jeg innbiller meg ikke for fem øre at han ville blitt påvirket på noen måte av meningene til /b/. Poenget mitt er at det svaret han fikk er noe jeg aldri kunne ha sagt, 'gå og gjør det homo'... Mulig jeg bare ikke ser det morsomme i det? *Venter spent på "velkommen til den harde sannheten", "sånn er livet", etc etc. Endret 7. april 2010 av Vaine Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Alt som skjer på /b/ er useriøst og meningsløst. Ingen vits å prøve å få til noe seriøst. Derfor svarer anons slik. Derfor er det underholdene for min del, sett bort i fra cp o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå