Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Hvor er det du kommer over alle disse stakkarslige sykdommene? 4chan eller noe?

Jeg holder meg langt unna 4chan =)

:p Pysa! Jeg er innom der hver dag jeg. /b/ /gif/ /y/ og /cgl/

Oh, my!

Er det noen her som ikke har noe imot Paradise Hotel? :p

Jeg har ingenting imot PH. Jeg ser ikke på det, fordi jeg tenker som så at de får holde på sånn som de vil, angår ikke meg. Jeg er ikke den typen lurekuk og det verste jeg vet er jenter som oppfører seg som horer og er luremus.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

wg! :D

Men b eier ;)

Forøvrig ser jeg heller Paradise enn å stemme FrP :rolleyes:

Lenke til kommentar

Oh, my!

Er det noen her som ikke har noe imot Paradise Hotel? :p

Jeg har ingenting imot PH. Jeg ser ikke på det, fordi jeg tenker som så at de får holde på sånn som de vil, angår ikke meg. Jeg er ikke den typen lurekuk og det verste jeg vet er jenter som oppfører seg som horer og er luremus.

Jeg har ingenting i mot litt random humor som lolcats etc, men hele konseptet med apatiske 'anons' som ler av og avler på all dritt som skjer i verden, og gnir det hele opp i trynet på folk som om det er den eneste 'rette veg', det skjønner jeg ikke.

Og når de appogtil tar seg til å gjøre faenskap mot tilfeldige mennesker på 'pure lulz', det går så til de grader i mot min moral at jeg blir kvalm. Jeg referer her til hendelsen der en del /b/-tards fant ut at det å få tak i telefonnummeret til en, såvidt jeg vet, tilfeldig fysisk utviklingshemmet mann og bestille en hel haug med pizzaer og fast food i hans navn og få det levert til døren hans ville være en kjempemorsom ide.

Fuck det.

Lenke til kommentar

4Chan er full av faen, men det er mye moro der også.

Det gjør det sikkert i klubbhuset til Hells Angels også, det betyr ikke at jeg stikker hodet mitt inn der. Eksempelet er satt på spissen, men du skjønner sikkert tegninga.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Jeg skiller mellom /b/ og Anons.

Jeg klarer å le av randompics av div. crap, selv om han som kanskje postet det har bestilt pizza til en ;)

Jeg klarer også fint å le av randompics, men jeg oppsøker gjerne disse bildene heller på cheezburger nettverket enn /b/, for der slipper jeg å lese all dritten /b/-tards lirer av seg i ny og ne.

Dere husker den første av de store finske massedrapene de siste årene? Jeg husker ikke navnet til drapsmannen men han var ihvertfall en tilhenger av 4chan (det tror jeg begge var faktisk), og han postet der med den kunngjøringen at han kom til å skyte ut en skole.

Alt 'anon' hadde å si til det var 'Do it faggot'. Jeg skjønner ikke at det går an å være så likegyldig.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Hva skal man gjøre da? OH NOES DONT DO IT PLAZ WE LOVE U i beste LiveJournal-stil?

Er man først batshit og har tenkt til å skyte skoler, så betyr det nok forsvinnende lite hva folk på internett forteller deg. Det morsomste med hele saken var kanskje når Dagbladet sin nettredaksjon oppdaget /b, og leste hva folk hadde sagt, noe som resulterte i følgende overskrift:

- DU VIL BLI EN HELT

Auvinen oppfordret til å drepe på internett

(!!!!)

Alt fordi noen sa "go become an hero" i respons til det han postet. Memes er ikke lett!

Lenke til kommentar

Hva skal man gjøre da? OH NOES DONT DO IT PLAZ WE LOVE U i beste LiveJournal-stil?

Er man først batshit og har tenkt til å skyte skoler, så betyr det nok forsvinnende lite hva folk på internett forteller deg. Det morsomste med hele saken var kanskje når Dagbladet sin nettredaksjon oppdaget /b, og leste hva folk hadde sagt, noe som resulterte i følgende overskrift:

- DU VIL BLI EN HELT

Auvinen oppfordret til å drepe på internett

(!!!!)

Alt fordi noen sa "go become an hero" i respons til det han postet. Memes er ikke lett!

Ja, Auvinen hadde nok gjort det uansett hva han hadde fått av svar på /b/. Jeg innbiller meg ikke for fem øre at han ville blitt påvirket på noen måte av meningene til /b/.

Poenget mitt er at det svaret han fikk er noe jeg aldri kunne ha sagt, 'gå og gjør det homo'...

Mulig jeg bare ikke ser det morsomme i det?

*Venter spent på "velkommen til den harde sannheten", "sånn er livet", etc etc.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...