Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh, my!

Er det noen her som ikke har noe imot Paradise Hotel? :p

Det er flaut å like Paradise. Rekk opp henda alle som ser på Paradise, og ingen rekker opp henda. Samma som FRP velgere.

Hvorfor er det flaut å like et program som rett og slett bygger på underholdning? Din arroganse overgår deg selv. Er også en FRP velger om du lurte. ;)

Lenke til kommentar

Fordi det er et søppelprogram, men det er bemerkelsesverdig hvor gøy det er å se på. Uten videre sammenligning med FRP såklabert. Og det at jeg er en arrogant jævel stemmer på sett og vis :)

Edit: Bare for å si det, jeg er meget stor fan av Siv Jensen, politikken i Norge hadde aldri vært det samme uten.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

Ah, jeg skal på tur med fotballaget til Leeds i morgen, bo på femstjerners hotell og greier.. Ah.

Jeg har nå funnet ut at jeg spiller i feil klubb. Alle andre lag i omegn skal til barcelona, madrid og diverse engelske storbyer på treningsleir nå, mens vi. Nei vi skal kose oss i det våte gresset under helgens drammen cup...

Lenke til kommentar

Så mens de andre er ute og tror de blir gode med ræva full av eksperttips og ei ny finte holder dere dere hjemme, blir vant til hjemlige forhold og vinner serien.

Gratulerer.

Jeg er deeeer

care-o-meter.jpg

når det gjelder fotballen, stikker til Leeds pga det sosiale, jeg får bo på digg hotell og slipper skole.

Dere må vel betale en sum for dette, eller har dere samlet inn penger? B)

Må nok betale litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...