Error Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Jeg holder med meg selv Jeg holder på med meg selv Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Jeg holder på med Error som holder på med seg selv. Øhm.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Jeg holder med meg selv Jeg holder på med meg selv Ohhh that's dirty! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Ah, jeg skal på tur med fotballaget til Leeds i morgen, bo på femstjerners hotell og greier.. Ah. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Oh, my! Er det noen her som ikke har noe imot Paradise Hotel? Det er flaut å like Paradise. Rekk opp henda alle som ser på Paradise, og ingen rekker opp henda. Samma som FRP velgere. Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Jeg holder på med Error som holder på med seg selv. Øhm.. We are one, you and I Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Ah, jeg skal på tur med fotballaget til Leeds i morgen, bo på femstjerners hotell og greier.. Ah. Jaha? Har du vunnet i lotto eller sitter du på masse blackmail photos? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Det er flaut å like Paradise. Fint at jeg ikke liker det per se da, men heller synes det er underholdende Jeg liker heller ikke å se noen skade seg (ala Jackass, men det er hysterisk morsomt ^^) Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Jackass er egentlig ganske awesome synes nå jeg ^_^ Paradise Hotel blir for.. ja, hva skal man si? Holder det med patetisk teit?.. Føler det blir altfor mye skuespill. Men uansett så er det natta nå. Nattinatt forum horer! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Oh, my! Er det noen her som ikke har noe imot Paradise Hotel? Det er flaut å like Paradise. Rekk opp henda alle som ser på Paradise, og ingen rekker opp henda. Samma som FRP velgere. Hvorfor er det flaut å like et program som rett og slett bygger på underholdning? Din arroganse overgår deg selv. Er også en FRP velger om du lurte. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Jeg holder med Genetics som holder med frp! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Fordi det er et søppelprogram, men det er bemerkelsesverdig hvor gøy det er å se på. Uten videre sammenligning med FRP såklabert. Og det at jeg er en arrogant jævel stemmer på sett og vis Edit: Bare for å si det, jeg er meget stor fan av Siv Jensen, politikken i Norge hadde aldri vært det samme uten. Endret 6. april 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Ah, jeg skal på tur med fotballaget til Leeds i morgen, bo på femstjerners hotell og greier.. Ah. Jeg har nå funnet ut at jeg spiller i feil klubb. Alle andre lag i omegn skal til barcelona, madrid og diverse engelske storbyer på treningsleir nå, mens vi. Nei vi skal kose oss i det våte gresset under helgens drammen cup... Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Du kommer dessverre ikke med noe slag for argument. Så det blir litt vanskelig å diskutere med deg. Det er program som er laget for ren underholdning og jeg tar det for hva det er. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Så mens de andre er ute og tror de blir gode med ræva full av eksperttips og ei ny finte holder dere dere hjemme, blir vant til hjemlige forhold og vinner serien. Gratulerer. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Ah, jeg skal på tur med fotballaget til Leeds i morgen, bo på femstjerners hotell og greier.. Ah. Jaha? Har du vunnet i lotto eller sitter du på masse blackmail photos? Ingen av delene, har en engelsk trener på laget som "får oss inn". Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Dere må vel betale en sum for dette, eller har dere samlet inn penger? B) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Så mens de andre er ute og tror de blir gode med ræva full av eksperttips og ei ny finte holder dere dere hjemme, blir vant til hjemlige forhold og vinner serien. Gratulerer. Jeg er deeeer når det gjelder fotballen, stikker til Leeds pga det sosiale, jeg får bo på digg hotell og slipper skole. Dere må vel betale en sum for dette, eller har dere samlet inn penger? B) Må nok betale litt. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 (endret) FRP og Paradise Hotel?!?! I see no hope for you, sir! De har en ekstra varm plass i helvete for deg (neida) Endret 6. april 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Det er jo bedre å ha det godt og varmt i helvette enn og fryse i hjel oppe i himmelen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå