Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Planleggingsdag i morgen. Først høre om filosofiske samtaler i barnehagen for å lære mer om å ta barns tenkning på alvor, så til barnehagen og spise pizza før det blir litt prating. Helt grei start på uka ^_^

Nå derimot må jeg manne meg opp til en barbering.

Lenke til kommentar

Rent praktisk (minus kamphelikopteret) er det ikke store forskjellen på det der og hva som skjedde i midtøsten før det ble krig, den store forskjellen er at nå ser vi hvem som gjør det, og det er dessverre ikke slik at det alltid er fienden.

Tenker på 28 Days Later og et sitat som kommer litt ut i filmen fra, ironisk nok kanskje, Major Henry West:

"This is what I've seen in the four weeks since infection. People killing people. Which is much what I saw in the four weeks before infection, and the four weeks before that, and before that, and as far back as I care to remember. People killing people. Which to my mind, puts us in a state of normality right now. "

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg fant ut for noen dager siden at mer eller mindre alle t-skjortene mine er for små. Hvordan jeg ikke har merket det tidligere er for meg et mysterium, men sånn er det nå ifaffall. Ved neste lønning tenkte jeg derfor at jeg skulle kjøpe meg noen teeskjørts, men siden det er få butikker som faktisk har noen kule teeskjørts trenger jeg linker til nettbutikker med stor e-peen.

Jeg har allerede ThinkGeek, T-Shirt Hell og TShirtsThatSuck. Er Spreadshirt noe særlig? Har èn t-skjorte derifra som er digg, men er alle like gode?

Lenke til kommentar

Rent praktisk (minus kamphelikopteret) er det ikke store forskjellen på det der og hva som skjedde i midtøsten før det ble krig, den store forskjellen er at nå ser vi hvem som gjør det, og det er dessverre ikke slik at det alltid er fienden.

Så da er alt "justified"? Come on...

Lenke til kommentar

Jeg fant ut for noen dager siden at mer eller mindre alle t-skjortene mine er for små. Hvordan jeg ikke har merket det tidligere er for meg et mysterium, men sånn er det nå ifaffall. Ved neste lønning tenkte jeg derfor at jeg skulle kjøpe meg noen teeskjørts, men siden det er få butikker som faktisk har noen kule teeskjørts trenger jeg linker til nettbutikker med stor e-peen.

Jeg har allerede ThinkGeek, T-Shirt Hell og TShirtsThatSuck. Er Spreadshirt noe særlig? Har èn t-skjorte derifra som er digg, men er alle like gode?

Jeg har to t-skjorter fra Spreadshirt. Laget de selv. Den ene er en vanlig svart t-skjorte og den andre er en svart fitted tee, (en t-skjorte som sitter litt etter, ikke løst). De er begge gode og trykket på de er av god kvalitet.

Jeg får ikke sove. Kommer sikkert til å være våken i minst 3 timer til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...