Cloudemyx Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kanskje... Hvis jeg tørr. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hvorfor må siden til Nitro Circus være nede akkurat når jeg kommer hjem for å spise pizza? Håper den er tilbake før pizzaen er klar Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Ja kanskje da... Jeg har hatt folk herfra hjemme hos meg, og det gikk bra. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Sikkert, men jeg er litt annerledes når det kommer til sånt, så tviler på at jeg kommer til å gjennomføre noe sånt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Pft, vi kan gjøre deg normal. Endret 5. april 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hvorfor må siden til Nitro Circus være nede akkurat når jeg kommer hjem for å spise pizza? Håper den er tilbake før pizzaen er klar Den som venter, venter ikke forgjeves. Det er vel blant de første gangene det uttrykket har holdt sitt ord for min del. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Pft, vi kan gjøre deg normal. Jeg og Eplefe kan et par ting om å ha besøk av folk herfra, vi er nærmest eksperter på området. Og Lakus, den som venter forgjeves venter ikke på noe godt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Den som ventet forgjeves skulle ikke ha ventet på noe godt. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kan noen si meg hva i all verden 'skækk' betyr? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 I vill gjetning fordi jeg ikke har peiling: Skjev, skakk. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Sitter og ser på 'Politiet' klipp på Youtube, og det er helt utrolig hvor stor andel av klippene som omhandler dumme shitkids i sæggebukser. Spes fra Bærum området. Jævla latterlige gjengmentalitet. "Hva har jeg gjort?", "Har jeg stjelt noe?", "Ja jeg tok 2 jakker", *Spytt*, "6 negere på linje, fuck dere ass" Send til faen ut av landet. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Endret 5. april 2010 av Gormers Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 I smell a warn Delete it b4 the mods see it o.O Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hallo, nå ble jo jeg nysgjerrig. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Æsj.. Skole i morgen Jeg vil ikke dit! Men jeg må vel. Så god natt.. Endret 5. april 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå