AltF4 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Story of my life lissåm Dataesker, tallerkenpyramiden og 3dagers skjegg(fikk skjeggveksta til mora mi så den er LITT ujavn kan man si) Haha we are the same you and I. Selv skjeggveksten. Jeg må spare i to uker for å få tredagers skjegg, og ikke en gang da har jeg noe særlig mer enn noen pistrete hår her og der på kjakene. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Savner SSX serien Kan heller ikke spille det mer siden begge PS2ene mine er ødelagt... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Går du på GameStop finnes det drøssevis av brukte konsoller, prøv der om du har en slik i nærheten. Det avhenger kanskje litt av om det har vært noen og solgt sin til butikken selvfølgelig. Selv har jeg en PS 2, men ingen tv å spille med den på ettersom tv med høy oppløsning og en konsoll med lav oppløsning = grøt på skjermen. Jeg ble så inni granskogen skuffa når jeg fant ut det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kjøp deg en billig brukt-TV. Billedrør går for ingenting nowadays. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 *gjespersombaredet* Deilig å være hjemme og på maskinen igjen! Ble urovekkende få timer søvn i natt, men jeg innbiller meg at jeg tar det igjen i morgen - på skolen. Harrharr. TG var vannvittig morsomt! Skal bare sååå tilbake neste år! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Går du på GameStop finnes det drøssevis av brukte konsoller, prøv der om du har en slik i nærheten. Det avhenger kanskje litt av om det har vært noen og solgt sin til butikken selvfølgelig. Selv har jeg en PS 2, men ingen tv å spille med den på ettersom tv med høy oppløsning og en konsoll med lav oppløsning = grøt på skjermen. Jeg ble så inni granskogen skuffa når jeg fant ut det. Pfft, jeg har spilt igjennom FFVII på min full HD 40 tommer, Playstation 1 grafikk ftw. Dog skal det sies at jeg stilte TVn på 4:3 og dermed reduserte oppløsningen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kjøp deg en billig brukt-TV. Billedrør går for ingenting nowadays. Jo da, men det er plasshensyn som må tas. Går du på GameStop finnes det drøssevis av brukte konsoller, prøv der om du har en slik i nærheten. Det avhenger kanskje litt av om det har vært noen og solgt sin til butikken selvfølgelig. Selv har jeg en PS 2, men ingen tv å spille med den på ettersom tv med høy oppløsning og en konsoll med lav oppløsning = grøt på skjermen. Jeg ble så inni granskogen skuffa når jeg fant ut det. Pfft, jeg har spilt igjennom FFVII på min full HD 40 tommer, Playstation 1 grafikk ftw. Dog skal det sies at jeg stilte TVn på 4:3 og dermed reduserte oppløsningen. Hm, det har jeg faktisk ikke tenkt på... Men har ikke plass til konsollen rundt tv'en nå uansett ettersom storebror nå står der den sto før. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kjøpte nettopp Prince of Persia: Sands of Time, på Steam for en veldig billig sum! Gleder meg til å spille dette mesterverket en gang til! Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kom meg aldri gjennom Sand Of Time. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Var det et sjakktrekk av meg å sende en returforespørsel på en skjerm som ble kjøpt i mai 2007 med en helt gyldig grunn? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kjøpte nettopp Prince of Persia: Sands of Time, på Steam for en veldig billig sum! Gleder meg til å spille dette mesterverket en gang til! Jeg har runna det et par ganger, på sånn telenor leietjeneste for spill, på xbox, xbox 360, gratis med reklame fra ubisoft, etc xP Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Om det er selskap med dette mennesket som er prisen å betale for å være mangemillionær trives jeg godt med de slantene jeg har. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Om det er selskap med dette mennesket som er prisen å betale for å være mangemillionær trives jeg godt med de slantene jeg har. Skaphomo med trofekjærring much ? "Æ vet at alle er missunnelige og vil være mæ" Fint at ho tror det og da xP Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Mulig det er noe jeg ikke har forstått, men når den store gleden i livet ser ut til å være opererte pupper... Vi har ikke så mye felles vi to. Så er det nå en gang slik at det sikkert ikke er alle som syns det virker kjempeintelligent å drive med tv-spill heller, så det er vel tradisjonell steinkasting i glasshus dette her. "Puppan mine kan vel beskrives med ett ord: Rimelig fantastisk." Det er to det jenta mi. Endret 5. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 ".. Med ett ord: Rimelig fantastisk". Wut? Uansett, PS2-spill burde gå fint på en ny TV. Bare spill en stund, så glemmer du alt det der nymotens HD-greiene. Ocarina of Time gikk strålende å spille på TV-en min, når jeg bare ble vant med den lave oppløsningen. Jeg stemmer likevel for en oppusset relansering en gang i framtiden. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Forøvrig finnes det komponentkabler som burde gjøre ting litt mindre grøtete Jeg fant en sånn på gamestop til 99-199kr som jeg kan bruke på wii, ps2/ps3 og 360 om hverandre. Kronglete, men kjekk hvis du ikke gidder å kjøpe komponent både til wii og ps2. Savner SSX serien Kan heller ikke spille det mer siden begge PS2ene mine er ødelagt... Forhåpentligvis er det hold i ryktene om at criterion kommer med et nytt et. Er en serie der stort sett alle spilla har noe særeget og er utrolig gøy, til og med det siste wii spillet Endret 5. april 2010 av Gormers Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kom meg aldri gjennom Sand Of Time. Jonas har fått seg heit avatar Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 I morgen får jeg forhåpentligvis nøklene til leiligheten. Er veldig spent. Tiden går så sakte når det er noe en venter på. <_< Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Regner med at du holder innflyttelsesfest kombinert med forumtreff Cloudemyx? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå