Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se på nyheten om han som er noob i å kaste granat huh.gif

Har selv kastet live granater, det vil si en tåregass og en splintgranat (og nei, du drar ikke ut den splinten med tenna) - og det var i grunnen dette jeg var redd for skulle skje når jeg kasta splintgranaten. Særlig når vi kom frem til skytegropa vi skulle kaste fra og det første vi hører er "Det er snø og is inni der, så dere får være litt forsiktige".

Litt sent, men poenget var at det sto 13:37 på tv-skjermen, og at selv om han var noob så var han leet samtidig.

Ikke akkurat så veldig spesielt at det gjør noe, men var så vidt verdt å nevne.

Ellers er jeg hjemme igjen, og tenker på å forumhore litt før jeg fyrer opp Battlefield :)

Lenke til kommentar

Morgendagen er, som så mange andre, min siste feriedag og jeg akter å bruke den på og få ordnet spaniaturen til sommeren som vi har pratet om en stund her. Vi har alltid hatt lyst, men har aldri fått ut fingeren og jo lenger vi venter med å bestille billetter jo dyrere blir de. Forhåpentligvis får jeg vite hvor mange, hvem og når vi skal dra i morgen.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner oppriktig ikke hvorfor alle nettsider alltid må bytte layout. Det blir jo slaktet 99% av gangene. Facebook, prisguide og nå youtube. Man burde jo gjøre det slik at man kan velge!! Uansett så må jeg få inn litt søvnrytme før ferien er over så natta ^_^

EDIT: Man finner visst alltid en grunn for å utsette søvnen ser det ut til. Har i alle fall klart å komme meg i sengs nå.

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Skal instalere Dead Space tenkte jeg. Er ikke den som kommer best overrens med nifse atmosfærer, så håper jeg greier meg et par timer!

Ta det fra en som er i samme båt: mens Dead space har en utrolig god stemning vist på en enda bedre måte vil du fort kommer over stemningen - det blir rett og slett mye mindre scary ganske fort.

Jeg nekter å innse at jeg glemte å ta på nytt sengetøy før jeg gikk ut i dag, så jeg sitter oppe og koser meg med Spotify til alt på mystisk vis har greid å ta på seg sengetøy selv. Eller til jeg slenger panna i tastaturet.`

Lars Vaular – Rett Opp Og Ned - jesus jeg har dilla.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

I know. Jeg bare... det er enkelte minutter her i verden som er innmari vanskelige og lange på forhånd. Som de 5 minuttene det tar å tømme oppvaskmaskinen, kaste de eskene du ikke trenger men som fulgte med pakka du fikk i posten, barbere seg eller da legge på nytt sengetøy.

Men har kvalt Spotify nå, jeg rota meg borti Captain Jack og da er det i hvert fall på tide å komme seg i seng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...