Villanden Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Nei det kan du si. Greit nok, dette kunne ha skjedd hvor som helst, men å dra på utveksling til et slumområde er som å be om å bli ranet. Australia er fullt av gigantiske edderkopper, Vaine. Endret 3. april 2010 av Villanden Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Peru er faktisk ganske awesome etter min mening. Var der i 3 uker når jeg var 13 år. Reiste vel og merke rundt i hele Peru da. Så å bli stasjonert i slum området i Lima er kanskje ikke det mest "eksotiske" ? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Nei det kan du si. Greit nok, dette kunne ha skjedd hvor som helst, men å dra på utveksling til et slumområde er som å be om å bli ranet. Australia er fullt av gigantiske edderkopper, Vaine. Det er nok Peru og. :\ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Weeh. Kom på scenen i dag også. Røk ut på første spørsmål, men fikk en pose med stæsj! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Diverse fakta Endret 4. april 2010 av Villanden Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Noen fortsatt oppe? Er ensom. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Sånn da var jeg kommet hjem i fra tg! Litt sliten litt trøtt. Men det har vært kjempe kult og fått oppleve det her i lag med så mange andre likesinnede!! Opplevelsen kan nesten ikke beskrives! Man slipper og tenke på hvordan man ordlegger seg fordi alle skjønner hva du sier når fraser som dps, noob, Arne og alt som har med et litt "sært" nerde språk og gjøre. Det er ikke hver dag man kan løpe rundt med en l4d tskjorte der det står you Will become the tank og folk stopper deg kun for og si at du har en fet tskjorte! TG var alt jeg hadde håpet på og enda litt til. Absolutt en ting man må få med seg som nerd her i livet. Nå skal jeg ta meg en velfortjent blund før jeg lager en god middag og slapper enda litt mer av. God natt så lenge. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Hjemme alt nå Nøtte? Som jeg sa på fredag, skal dere ta turen neste år satser jeg på å bli med. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Akk ja. Hadde jeg bare hatt muligheten til å dra på TG :rolleyes: Får se om jeg kan neste gang! Jaja. God påske uansett ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Noen må fortelle meheet som lagde sistebossen i God of War 2 at det ikke er god spilldesign å ha en boss som tar to tredjedeler av helsa di før du rekker å ta et angrep selv. Dessuten er det bedritent å måtte sloss med et nærkampvåpen man aldri har brukt før, og det mot en karakter som er langt mindre farlig og også morsommere å sloss mot (les: mer rettferdig) på avstand. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Zomfg!!!!! Jeg skulle ta på meg støvler fordi jeg skulle ut og måkke en grøft. Edderkoppene har begynt og komme så jeg tok den ene støvelen og ristet den godt for sikkerhets skyld, der var det ingen. Jeg tok den andre støvelen og vurderte og ikke riste på den å, jeg gav den et lite kakk og tror du faen ikke en stor jævel datt ut!!! Takk gud for at jeg er paranoid! Jeg prøvde alle de andre støvlene jeg kunne men det var bare edderkopp-støvlene som passe Jeg tror jeg sto i 5 minutter og banket og myste ned i støvele før jeg tok den sakte på meg Så var det bare og prøve å måkke grøft mens jeg kjente godt etter heeele tiden om det kriblet... Helt jævlig Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Zomfg!!!!! Jeg skulle ta på meg støvler fordi jeg skulle ut og måkke en grøft. Edderkoppene har begynt og komme så jeg tok den ene støvelen og ristet den godt for sikkerhets skyld, der var det ingen. Jeg tok den andre støvelen og vurderte og ikke riste på den å, jeg gav den et lite kakk og tror du faen ikke en stor jævel datt ut!!! Takk gud for at jeg er paranoid! Jeg prøvde alle de andre støvlene jeg kunne men det var bare edderkopp-støvlene som passe Jeg tror jeg sto i 5 minutter og banket og myste ned i støvele før jeg tok den sakte på meg Så var det bare og prøve å måkke grøft mens jeg kjente godt etter heeele tiden om det kriblet... Helt jævlig Og jeg som akkurat presis nå, rett før jeg leste din post, skulle til å fortelle om hvordan jeg tok årets første innendørs edderkopp og skylte ned i dass. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Om det skulle være noen tvil om jeg jobber med fremtidig rekruttering til gamerne blant oss så vil jeg understreke at jeg de siste ti minuttene har spilt God of War 2 med min niese på snart 2 år. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Om det skulle være noen tvil om jeg jobber med fremtidig rekruttering til gamerne blant oss så vil jeg understreke at jeg de siste ti minuttene har spilt God of War 2 med min niese på snart 2 år. Jeg er sikker på at moren hennes vil vært overlykkelig om hun hadde hatt mistanke. ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Det var i all hovedsak den siste filmen vi satt og så på, så det burde gå bra. Tross alt nesten uten vold. Jentungen er forøvrig overraskende glad i Them Crooked Vultures! Glad onkel med andre ord. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 God Morgen . Godt å sove lenge ^^ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 (endret) http://phuzion.mirror.waffleimages.com/files/d1/d12c500b1ba5fea5d6c2d6c93ee08e62b486f4b8.jpg Fin fargebruk. Endret 4. april 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Oi...Litt fan kan du si. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 http://phuzion.mirror.waffleimages.com/files/d1/d12c500b1ba5fea5d6c2d6c93ee08e62b486f4b8.jpg Fin fargebruk. He caught em all Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 http://phuzion.mirror.waffleimages.com/files/d1/d12c500b1ba5fea5d6c2d6c93ee08e62b486f4b8.jpg Fin fargebruk. "You don't have permission to access lol on this server"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå