Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn da var jeg kommet hjem i fra tg! Litt sliten litt trøtt. Men det har vært kjempe kult og fått oppleve det her i lag med så mange andre likesinnede!! Opplevelsen kan nesten ikke beskrives! Man slipper og tenke på hvordan man ordlegger seg fordi alle skjønner hva du sier når fraser som dps, noob, Arne og alt som har med et litt "sært" nerde språk og gjøre. Det er ikke hver dag man kan løpe rundt med en l4d tskjorte der det står you Will become the tank og folk stopper deg kun for og si at du har en fet tskjorte! TG var alt jeg hadde håpet på og enda litt til. Absolutt en ting man må få med seg som nerd her i livet.

Nå skal jeg ta meg en velfortjent blund før jeg lager en god middag og slapper enda litt mer av. God natt så lenge.

Lenke til kommentar

Noen må fortelle meheet som lagde sistebossen i God of War 2 at det ikke er god spilldesign å ha en boss som tar to tredjedeler av helsa di før du rekker å ta et angrep selv. Dessuten er det bedritent å måtte sloss med et nærkampvåpen man aldri har brukt før, og det mot en karakter som er langt mindre farlig og også morsommere å sloss mot (les: mer rettferdig) på avstand.

Lenke til kommentar

Zomfg!!!!! Jeg skulle ta på meg støvler fordi jeg skulle ut og måkke en grøft. Edderkoppene har begynt og komme så jeg tok den ene støvelen og ristet den godt for sikkerhets skyld, der var det ingen. Jeg tok den andre støvelen og vurderte og ikke riste på den å, jeg gav den et lite kakk og tror du faen ikke en stor jævel datt ut!!! Takk gud for at jeg er paranoid! Jeg prøvde alle de andre støvlene jeg kunne men det var bare edderkopp-støvlene som passe :( Jeg tror jeg sto i 5 minutter og banket og myste ned i støvele før jeg tok den sakte på meg :(

Så var det bare og prøve å måkke grøft mens jeg kjente godt etter heeele tiden om det kriblet... Helt jævlig :cry:

Lenke til kommentar

Zomfg!!!!! Jeg skulle ta på meg støvler fordi jeg skulle ut og måkke en grøft. Edderkoppene har begynt og komme så jeg tok den ene støvelen og ristet den godt for sikkerhets skyld, der var det ingen. Jeg tok den andre støvelen og vurderte og ikke riste på den å, jeg gav den et lite kakk og tror du faen ikke en stor jævel datt ut!!! Takk gud for at jeg er paranoid! Jeg prøvde alle de andre støvlene jeg kunne men det var bare edderkopp-støvlene som passe :( Jeg tror jeg sto i 5 minutter og banket og myste ned i støvele før jeg tok den sakte på meg :(

Så var det bare og prøve å måkke grøft mens jeg kjente godt etter heeele tiden om det kriblet... Helt jævlig :cry:

Og jeg som akkurat presis nå, rett før jeg leste din post, skulle til å fortelle om hvordan jeg tok årets første innendørs edderkopp og skylte ned i dass.

Lenke til kommentar

Om det skulle være noen tvil om jeg jobber med fremtidig rekruttering til gamerne blant oss så vil jeg understreke at jeg de siste ti minuttene har spilt God of War 2 med min niese på snart 2 år.

Jeg er sikker på at moren hennes vil vært overlykkelig om hun hadde hatt mistanke. ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...