Laland Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Du poster på forumet mens du er i en slalåmbakke med tåke og fem meter sikt? Hardcore! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Du poster på forumet mens du er i en slalåmbakke med tåke og fem meter sikt? Hardcore! Må si meg imponert ja Her er det blå himmel, sol og ikke en snøflekk Gruer meg til jeg skal til Steinkjer igjen :rolleyes: Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Her er det grå himmel, små antydninger til sol og helt vindstille. Digger det. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Håper inderlig vi drar hjem idag, syv dager på fjellet er mer enn nok. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Gratulerer med dagen til Vaenas! Sov fra kl seks eller noe og småsov mellom 11 og 14, droppet skitur. Døgnrytmen går rett til helvete. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Dobbeltpost. Endret 3. april 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Happy bursdag, Vaenas! Her er det sol. Veldig sol. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Hm... Har de glømt å stille klokka på forumet fordi innleggene ligger en time bak i forhold til hva klokka egentlig er... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Gratulerer med dagen, Vaenas EDIT: Nei, klokken på forumet her ser da ut til å være lik den egentlige tiden. Endret 3. april 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Hm... Har de glømt å stille klokka på forumet fordi innleggene ligger en time bak i forhold til hva klokka egentlig er... Hm, de viser riktig tid for meg. Viser PC klokken din riktig? Endret 3. april 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Gratulerer med den store dagen, Vaenas. Lovlig fyll er snadder Ellers så er det sol og fint ute, men jeg skal sitte inne og surmule og spille Torchlight. United tapte mot Chelsea idag, så surmul-mode er på. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Nå ble klokken riktig her! Har reagert på det samme som Erik, men den er rekti' nå. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Klokken er ikke justert på "Mine innlegg". Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Tror du kan endre klokka manuelt til sommertid på kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Det stod på sommertid-korrigering. Er klokken justert i deres "Mine Innlegg"? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 United tapte mot Chelsea idag, så surmul-mode er på. Verste var at de vant på offside-mål. Raaaaaaaaaaaaaaaage! ^^ Men litt sånn seriøst, skikkelig bummer. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Er nok derfor jeg surmuler såpass. Chelsea spilte bra, men et avgjørende mål på offside er brutalt urettferdig. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Grattis med dagen Vaenas! Jeg kjeder meg... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Jaja. Jeg drar opp på hytta igjen nå. SEEYA 'all! ^_^ And happy birthday Vaenas. (selv om det står at bursdagen din var 1. april på profilen din :o) Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Gratulerer med dagen Vaenas! Har vert i alpinbakken i 4 timer nå, sliiiiten GOGOGO Captian AWESOME!!!!! Liker egentlig ikke når de er slem med tommy men dette var litt morsomt. so thats what the sun looks like Nitro Circus: Captian Awesome! Endret 3. april 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå