Villanden Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 That's just nasty, Gormers. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Damn, nå har jeg sett alle episodene med TBBT og nitro circus som Laland linket til. Det hadde mange Turbonegro sanger i bakgrunnen i Nitro Circus, som er awesome Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Uff, jeg som trodde jeg hadde lagt dette bak meg så kom det opp en url når jeg lurka på nettet. http://www.youtube.com/watch?v=kYAtGGU13Eg Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Jammen Fenix da Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 La meg klokken 01.00, sto opp nå. I natt får jeg rett og slett ikke sove.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Velkommen til TG-rytmen! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Joda. Dere har det moro i skipet? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Absolutt. Nå sitter Nøtte og jeg i tidenes feteste Chatroulette-samtale. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Uffameg. Jeg er jo ikke trøtt, men jeg burde få lagt meg snart. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Nå som det er så sent vil jeg anbefale deg å bare holde ut og ta en tidlig kveld. Evt. en formiddagslur litt etterhvert. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Skal vurdere det. Sitter på hytta, så det er uhelgdigvis ikke så mye å fordrive tiden med. EDIT: Familien vil ha meg med på skitur i morgen/dag/wtf også, og jeg vet ikke om det funker så godt i halvsøvne.. Endret 3. april 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Ønsker de å ha deg med eller må du være med? Ville fortsatt tatt mitt råd. Evt. en liten powernap her og nå. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Ingen som har lagt merke til at jeg har blitt 18? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Jo, selvfølgelig. Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Ingen som har lagt merke til at jeg har blitt 18? Om du sjekker profilen din, så ser du at jeg allerede har gratulert deg Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Ingen som har lagt merke til at jeg har blitt 18? Gratulerer med dagen! Ha en trivelig dag! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Dette her er forresten mye værre enn en hvilken som helst saw film: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): http://www.youtube.com/watch?v=KcK8_QszUp4 FUCK! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Jezz.. Hjemme fra hytta en liten tur for å si hei.. Heisann ^_^ Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Hei hei, er i slalombakken og her er det tåke og fem meters sikt :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå