Lakus Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Let me rephrase that: Hvorfor skal Hollywood lage nye versjoner av filmer som knapt er ett år gamle og som allerede er fantastiske? Tving heller de småfeite amerikanerne til å lese noen linjer med engelsk tekst. Om de forstår skriftlig engelsk da. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Let me rephrase that: Hvorfor skal Hollywood lage nye versjoner av filmer som knapt er ett år gamle og som allerede er fantastiske? Tving heller de småfeite amerikanerne til å lese noen linjer med engelsk tekst. Om de forstår skriftlig engelsk da. Du har helt rett, men jeg blir å se de filmene samma faen, om David Fincher er den som lager dem. Endret 2. april 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Slenger meg på Nøttes reaksjon. Wow. Rett og slett wow. (not the game) Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Slenger meg på Nøttes reaksjon. Wow. Rett og slett wow. (not the game) +1, rett og slett gjennomført. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Vet ikke om det er postet allerede, men Blizzards aprilsnarrer skuffet ikke i år heller. Endret 2. april 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 God of War 2 hitkombo på 548. I like it. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Mamma klarte det kunststykket å nyse seg til et brukket ribbein. Hun sa hun hørte det sa "poff" liksom. Da blir det vel jeg som må male leiligheten... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Du mener vel ikke helt ærlig at det er rett og rimelig at hun skal måtte male din leilighet i utgangspunktet? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Nei, men hun kunne jo hjelpe til litt. Jeg har aldri malt på den måten før i hele mitt liv. Jeg har malt verandaen, men dette skal være en stue, så det må jo se litt bra ut. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Du kan jo alltids ansette Lakus. Hørt rykter om at han er en kløpper med malingskosten. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Noen andre med win7 som blir plaget med at updater vil oppdatere windows defender hver dag? Har lastet ned oppdateringer i hver dag i 5 dager nå.... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Nei, men hun kunne jo hjelpe til litt. Jeg har aldri malt på den måten før i hele mitt liv. Jeg har malt verandaen, men dette skal være en stue, så det må jo se litt bra ut. Jada, skjønner jo det. Se på det som Street Fighter 4. Vanskelig med bratt læringskurve, men absolutt mulig. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Absolutt mulig ja. Spent på hvordan det her skal gå. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Enten går det bra eller så går det over. Jeg har brukt 15000 red orbs på et angrep som "ikke" gjør skade. Oh the greatness. Hold firkant inne i rage of the god-mode eller hva pokker det heter og snurr rundt som en udødelig snurrebass. "Høres fett ut" tenkte jeg, helt til jeg oppdaget at Kratos nok bytter ut Blades of Athena med et par sugerør. 576 på hitcounteren og ikke én fiende er død. Endret 2. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Tenkte jeg skulle laste ned Cinematics Mod til Half-life 2 og spille igjennom det enda en gang, så klart alle episodene også. Blir morsomt å prøve med bedre grafikk, selv om det tar litt tid å laste ned moden! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Hvem skal ha hjemmelaget pizza til middag? Jeg skal ha hjemmelaget pizza til middag! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Tror jeg skal gå og sjekke om det er en slik flat rund en i fryseren. Tviler, men jeg håper. Vet dere hva jeg syns er morsomt? Se på profilen til idioter (folk jeg aldri har likt men som allikevel har vært i min omgangskrets oppigjennom) på Facebook, se at de har dame, gå inn på siden til dama og se på bilder av henne sammen med en venninne - for så å oppdage at den styggeste jenta er kjæresten til "kameraten" min. Jaja, han har i hvert fall dame. Endret 2. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Fikk nettopp en Kingston t-skjorte signert Petter Northug. Siste de delte ut (i denne omgang). Awesome. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Fikk nettopp en Kingston t-skjorte signert Petter Northug. Siste de delte ut (i denne omgang). Awesome. Klt! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 "Påske nøtter". Nei og nei, dette hadde jeg ikke trodd om NRK.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå