Vaine Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Ikke aprilsnarr lenger. :/ I motsetning til når... da.. wait what? Uhm... igår? Og hva var en aprilsnarr i går? =) Sitter her og ser på oppskrifter på internett og det er rett før syglet renner ut av kjeften. I morgen skal jeg lage tacoburger med hjemmelagt hamburgerbrød og tacokarbonade. NAM! I morgen blir det hva nå enn lettvint vomfyll statoil har i utvalget sitt. Uff, Vaine. Skulle bedt deg på ekte mat jeg. Og jeg skulle gjerne takket ja, men sist jeg sjekket var det ~375.000 km til bostedet ditt. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Er ikke bare bare å bo på månen. http://open.spotify.com/track/23MrozKHCPdWCTZggpc56B Fikk nesten litt lyst til å danse! Endret 2. april 2010 av Genetics Lenke til kommentar
Safir Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Stakk innom for å si hei, jeg. Long time no see. Her var det stille. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 HUff nå har jeg gamet Bad company i 6,5 time Og er enda ikke lei!!! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Heisann, ja det var lenge siden. Hva i all verden har du kastet bort tiden på siden du ikke har besøkt oss? Her er det stille ja. En god anledning til å bli med og trekke aktiviteten i gang. Endret 2. april 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Vi får gjøre vår del, alle mann(og kvinner). Føler meg så vannvittig hjemme og komfortabel her på TG helt til jeg snur litt på hodet og husker at det er over 5000 andre folk i samme rom. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Yo, dudes. Våkna nettopp Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Mitt første "kunstkjøp" er gjennomført Tegning #1, #2, #3 og #4 i A5 format. Håper IKEA har noen passende rammer eller passe-partout (er det det det heter). 2xPasse og 3xDet. COMBO!! Nummer 2 var jaggu meg stilig! Og til dere som ikke har sett aprilspøk-tråden vil jeg bare reposte denne som Agrophel postet i den tråden - for denne bør ses om ikke for lulz så i hvert fall for ren teknisk utførelse. Endret 2. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 http://www.vg.no/film/artikkel.php?artid=586019 David Fincher - f*** Yeah! Jeg har troa. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 WOW! Wow! WOW! Den var fet! Om den er ekte eller ikke så er den fet! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Den er ikke ekte. Den er bare noe du innbiller deg. Den er ikke der. Alt er bare oppi hodet ditt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Og her er beviset: Det er ingenting inni sitatet ditt: WOW! Wow! WOW! Den var fet! Om den er ekte eller ikke så er den fet! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 (endret) http://www.vg.no/film/artikkel.php?artid=586019 David Fincher - f*** Yeah! Jeg har troa. Kristen Stewart som kun har ett ansiktsutrykk utover alle sine filmer. Neppe om hun gjør en god Lisbeth Salander. Endret 2. april 2010 av Genetics Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Har til gode å se noen av de filmene, men det er ikke egentlig lysta det står på. Venter på at den uungåelige samlepakka skal komme ut. I mellomtiden har jeg skrevet det lengste blogginnlegget jeg noen sinne har skrevet. Skamløs egenreklame ftw ^_^ Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 http://www.vg.no/film/artikkel.php?artid=586019 David Fincher - f*** Yeah! Jeg har troa. Kristen Stewart som kun har ett ansiktsutrykk utover alle sine filmer. Neppe om hun gjør en god Lisbeth Salander. Men David Fincher! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Har til gode å se noen av de filmene, men det er ikke egentlig lysta det står på. Venter på at den uungåelige samlepakka skal komme ut. I mellomtiden har jeg skrevet det lengste blogginnlegget jeg noen sinne har skrevet. Skamløs egenreklame ftw ^_^ Flott innlegg. Selv om det inneholdt en del spoilere dog. Heldigvis har jeg spillt alle de spillene! Bloggen din er veldig morsom å lese! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Hvorfor får Hollywood lov til å ødelegge filmene om Salander? De filmene er så motsatt av Hollywood som man får det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Hollywood har fått lov til å ødelegge det meste. Jeg tror de har monopol på ødeleggelse. Takk for det Genetics, er et par setninger der som er lengre enn et vondt år så jeg må redigere litt ser jeg. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Hvorfor får Hollywood lov til å ødelegge filmene om Salander? De filmene er så motsatt av Hollywood som man får det. David Fincher.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå