Lakus Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Den beste formen for bestemor. En ung manne-bestemor. LEIF! GTFO! Endret 1. april 2010 av Lakus Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Personangrep er personangrep, enten det er via en idiotisk meme eller ikke. Foreslår at du legger fra deg slike fakter Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Lol, mente det ikke mot deg. Endret 1. april 2010 av (FG)Jonas Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Jeg er styggmett etter kyllingen, urk. Endret 1. april 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg tror Laland rapte nå nettopp...! ^_^ Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg tror Laland rapte nå nettopp...! ^_^ lol, har du virkelig så lite å gjøre? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Ingen aprilsnarr fra Gamer? Siden første april landet på en helligdag i år, med den konsekvensen at vi ikke har ordinær redaksjonell dekning, bestemte vi oss for å sløyfe årets aprilsnarr. Ha, jeg ser at du bløffer! :rolleyes: EDIT: Åh, dere har allerede hatt den der, ja.. Øh. Endret 1. april 2010 av Mokko Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Nei Du kunne sagt ja og oppnådd akkurat samme effekt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg tror Laland rapte nå nettopp...! ^_^ lol, har du virkelig så lite å gjøre? Ja... Jeg sitter å surfer rundt, med livestreamen i bakgrunnen. Kikker innom nå og da. Rett og slett fordi jeg skulle ønske jeg var der. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Om det er noen trøst Cloudemyx vurderer jeg å oppdatere bloggen. Får vel ta vare på den ene leseren jeg har ^_^ Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg tror Laland rapte nå nettopp...! ^_^ lol, har du virkelig så lite å gjøre? Ja... Jeg sitter å surfer rundt, med livestreamen i bakgrunnen. Kikker innom nå og da. Rett og slett fordi jeg skulle ønske jeg var der. Vel, da er vi 2, dog finner jeg det mer givende å browse DeviantArt enn å sitte og se på fjeset til laland. =) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Gammel klassekamerat + nå alkis og utrolig kverulant = håpløse spørsmål og kommentarer på Facebook. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Gammel klassekamerat + nå alkis og utrolig kverulant = håpløse spørsmål og kommentarer på Facebook. Facebookligningen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Om det er noen trøst Cloudemyx vurderer jeg å oppdatere bloggen. Får vel ta vare på den ene leseren jeg har ^_^ Så flott. Du har en bra skrivestil med god humor og god flyt. Kvalitetsblogg kaller jeg det. Jeg tror Laland rapte nå nettopp...! ^_^ lol, har du virkelig så lite å gjøre? Ja... Jeg sitter å surfer rundt, med livestreamen i bakgrunnen. Kikker innom nå og da. Rett og slett fordi jeg skulle ønske jeg var der. Vel, da er vi 2, dog finner jeg det mer givende å browse DeviantArt enn å sitte og se på fjeset til laland. =) Han er ikke på akkurat nå ser jeg. Finner du noe spennende på Deviant Art? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Takk for det Cloudemyx Mulig det kommer en oppdatering i morgen, filmen er også på vei. Ble litt problemer med tidsskjema i dag, familie på besøk og i morgen er det bort utpå ettermiddagen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jo vær så god. Nå er Laland på igjen! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Han er ikke på akkurat nå ser jeg. Finner du noe spennende på Deviant Art? For mye til å ramse opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå