Lakus Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Jeg skal snart stå å se på at lillesøster lager mat. Man kaller det visst å være barnevakt. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Jeg skal snart stå å se på at lillesøster lager mat. Man kaller det visst å være barnevakt. Du får betalt for å være barnevakt, ja? Du får altså betalt for å så og se på at en kvinne lager mat (til deg?), kudos. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Nei, jeg får ikke betalt for det. Det ville vært for godt til å være sant. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Gud, jeg ler så hardt av newgrounds' aprilsnarr. KEVIN BACON FFS Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Jesus-militsen i USA David Stone skal ha hatt som mål å ta over flere fylker sør i Michigan ved hjelp av to bevæpnede grupper ledet av ham selv og sønnen, for så å omdanne området til en egen stat. Jeg må bare le. Hvor dum går det an å bli? Skulle tro dette var aprilsnarr. Endret 1. april 2010 av Villanden Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Jesus-militsen i USA David Stone skal ha hatt som mål å ta over flere fylker sør i Michigan ved hjelp av to bevæpnede grupper ledet av ham selv og sønnen, for så å omdanne området til en egen stat. Jeg må bare le. Hvor dum går det an å bli? Skulle tro dette var aprilsnarr. For alt vi vet, så er det en aprilsnarr. Men ja, det der må være rimelig nært toppen av dumskap. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Jeg har det ikke bra med meg selv i dag. Blir bare mer og mer deprimert for hvert minutt som går. Håper det kommer seg snart, for jeg skal jo på vinkveld med noen venninner. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Jeg har det ikke bra med meg selv i dag. Blir bare mer og mer deprimert for hvert minutt som går. Håper det kommer seg snart, for jeg skal jo på vinkveld med noen venninner. Fyllenerver kan skape lette depresjoner. Har det selv noen ganger, det går over Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Herre min hatt. 2*32gb og 1*64gb SSD-disker gikk for 400,- på auksjonen. Jeg kunne SÅ bydd over, men var for treg. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 PM om det er noen som vil ha demonoid invite. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Ingen aprilsnarr fra Gamer? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Regner med at MGP i 3D er aprilspøk? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Ingen aprilsnarr fra Gamer? Dagen er ikke over enda, så hvem vet hva som vil dukke opp i løpet av kvelden. De sene aprilsnarrene er ofte de mest suksessfulle. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Track mania linken, Laland Kult med stream! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Du sitter faktisk å ser på? Oh, the leetness Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Ingen aprilsnarr fra Gamer? Siden første april landet på en helligdag i år, med den konsekvensen at vi ikke har ordinær redaksjonell dekning, bestemte vi oss for å sløyfe årets aprilsnarr. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Ingen aprilsnarr fra Gamer? Siden første april landet på en helligdag i år, med den konsekvensen at vi ikke har ordinær redaksjonell dekning, bestemte vi oss for å sløyfe årets aprilsnarr. aprilsnarr? >_> Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 lol Akkurat da jeg satt meg ned for å se "Jenta som lekte med ilden" kom lillesøster og ville ha lefser. Da gjorde det jeg jeg ikke kan fordra (sette filmer på pause) og måtte se meg slått før slaget hadde begynt. Sitter nå på kjøkkenet og lager lefser. Word up. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Lage lefser? WTF kind of bestemor er du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå