Cloudemyx Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Se her ja! Ser ut som dere koser dere. Jeg koser meg også. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 http://www.ustream.tv/channel/laland Nå sitter jeg og snakker og greier Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Det er meget kos å sitte å høre på, for ikke å snakke om de søte guttene som sitter der:) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Dere kan kose dere med godteri, så skal jeg kose meg med marinert flintstek, salat, ris og bernaise saus i kveld. Jeg har fått kommunal garanti! Da slipper jeg å betale 20000,- i depositum på leiligheten. Nå mangler jeg bare bostøtte, så er alt bra. Bostøtte får du vel bare hvis du har boutgifter på to steder, mener jeg å ha hørt da. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Dere kan kose dere med godteri, så skal jeg kose meg med marinert flintstek, salat, ris og bernaise saus i kveld. Jeg har fått kommunal garanti! Da slipper jeg å betale 20000,- i depositum på leiligheten. Nå mangler jeg bare bostøtte, så er alt bra. Bostøtte får du vel bare hvis du har boutgifter på to steder, mener jeg å ha hørt da. Da har vi hørt forskjellig. Husleia må være en viss sum, så kan du få det. Da dekker de nesten halvparten av leia. Hvis leia er over det som er satt, får du ikke bostøtte. Er sånn jeg har hørt at det er. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Atsjonas, Håkon og meg på TG:D Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Hmm, kanskje to forskjellige stønader vi tenker på da. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Sitter å stirrer på trynet til Laland mens han spiller på TG. Hmm.... Nei, får steke meg en pizza og sette på Lost. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Challenge til dere som er på TG: Få Petter Northug til å si "This is Northug and Gamer.no is my favourite site on the Citadel" og ta det opp. Reward: E-Peen. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Hørt at Northug faktisk treffer i CS? Confirm/Deny Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Northug skal visstnok være ganske dreven i CS, og han spiller med en av Sveriges beste spiller - så det er confirmed. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg eier northug lett!! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Challenge til dere som er på TG: Få Petter Northug til å si "This is Northug and Gamer.no is my favourite site on the Citadel" og ta det opp. Reward: E-Peen. Ah, hadde vært så altfor win. Do it! Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) http://www.ustream.tv/channel/lalandNå sitter jeg og snakker og greier Var ikke så bra kvalitet Ble bedre nå Endret 31. mars 2010 av (FG)Jonas Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Herlig, stuck i God of War 2 enda en gang. Og jeg elsker å sitte fast på oppgaver som får meg til å følge meg bare litt dum, og hadde det vært et par hakk mer hvitt og sterilt ville jeg nesten kalt det Portal. Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Da er det tid for senga. God natt, og god gaming til dere som er på TG Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Nå ble jeg plutselig litt likegyldig til at harddisken min ikke blir sendt før den 4. april. Har nettopp sett "Menn som hater kvinner" for første gang og jeg er mindblowed. Utrolig glad for at jeg fikk de to neste i serien i posten i dag. Kommer forresten ikke inn på forumet i Firefox. Sitter nå i Safari. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Jeg bruker Fire fox ;D Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Det å gå gjennom skauen på vei hjem i fylla er ikke den beste ideen jeg har hatt, men kom meg nå hjem. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Dumme security som vekker meg og ber meg flytte meg i det jeg sovner. Ble henvist til et sovetelt utenfor, men der var det iskaldt så fikk ikke sove. Da bar det til setet mitt med en time søvn med pute på pulten. Nå er ryggen f*cked beyond all recognition. Lan-livet er herlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå