AltF4 Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Bare hyggelig! Selv gikk jeg fra IE til Chrome for en stund siden, og den største forskjellen jeg var minst glad i er det at den vanlige adresselinja var bytta ut med en som faktisk googlet sidenavn. Men ble da vant til det også, og er forholdsvis forelsket nå. Har aldri prøvd FF riktignok, men det er så mye snakk om add ons og jeg er glad for alt jeg slipper å late ned, også til nettleseren. DLC til Heavy Rain? Er ikke det litt rart? Uten at jeg har spilt spillet. Endret 30. mars 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg brukte litt tid på å venne meg til at du ikke kan bruke 'Hold inne venstre museknapp + trykk høyremuseknapp' for å gå fremover lengre, etc. Men Chrome er faktisk vanvittig mye raskere enn alt annet jeg har prøvd, også Opera 10.51. Da spesielt Chrome 5.0.342 Beta. Fikk over 5000 poeng i Peacekeeper, kontra 3900 med Opera 10.50, og 4700 med 10.51. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Endte opp med standardpakken med pizza, godteri, cola og potetgull. Sitter faktisk med den pakken selv akkurat nå. I dag kom også pakken jeg bestillte med diverse Tv-serier, filmer og anime. Så nå er kosen i gang. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Noen som vet om det tar lang tid å instalere Windows 7? Skal slette alt på maskinen også. Nå har jeg klikket på Vista for siste gang, så i morgen tar jeg med meg 7 hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Litt av en dag. Våknet klokka 3 og da sto mamma på badet og skulle ut å handle. Jeg tilbød meg å være med og vi dro da sånn halv 4 og kom ikke hjem før ti på 9. Jeg har fått litt forskjellig ting til leiligheten. Gleder meg veldig nå, kjenner at jeg blir spent bare av å tenke på det. Lenke til kommentar
DSetre Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Endelig gått i butikken å kjøpt meg Modern Warfare 2 sånn at jeg kan spille Multiplayer. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Endelig gått i butikken å kjøpt meg Modern Warfare 2 sånn at jeg kan spille Multiplayer. Velkommen til forumet. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Michael Stipe i avataren din Sosen? Mary and Max var ganske så morsom ^_^ Endret 30. mars 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Endelig gått i butikken å kjøpt meg Modern Warfare 2 sånn at jeg kan spille Multiplayer. Velkommen til deg, her i SO1 er det egentlig fritt frem (vel, innenfor retningslinjene så klart ) og det er et veldig fint sted å bli kjent med brukerne på! Og god natt til samtlige. Jeg håper virkelig jeg får God of War 3 Media Kit i morgen! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Chrome er the shit! Ja, jeg har prøvd 7+ nettlesere før chrome... Endret 30. mars 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 http://www.nitrocirc...isode_1-57.html Det er noe av det villeste jeg har sett. Good times. Takker og bukker. Visste ikke at det lå ute på nettet. Påsken er reddet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Husker ikke om det her er blitt postet før, men her er det iallefall. http://www.youtube.com/watch?v=zSgiXGELjbc Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Spilte nettopp en heftig runde i HoN. Tror jeg må vente litt nå, for det skal inn i open beta. Også fungerer det selvfølgelig ikke å logge inn etter sist patch og hele siden deres er nede. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Legger meg, jeg. God natt, alle sammen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Når er det Lost-episoden går i USA egentlig? Nattnatt, Mokko. Lenke til kommentar
Abaddon_InnleggNO Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Alltid godt å sitte på kvelden og ødelegge sanger og senere se på pokemon filmer ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Nå kræsjer ikke firefox annenhver gang jeg bruker det lengre her. Det er digg. Men jeg har chrome og opera i bakhånd hvis noe skulle begynne å tulle igjen. Lenke til kommentar
Abaddon_InnleggNO Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Nå kræsjer ikke firefox annenhver gang jeg bruker det lengre her. Det er digg. Men jeg har chrome og opera i bakhånd hvis noe skulle begynne å tulle igjen. Sitter og lurer på om jeg er den eneste som fortsatt bruker explorer xD Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg fjerna noe av dritten jeg ikke brukte lenger og nå har jeg ikke lyst til å bytte lenger. Alt går silkeglatt igjen. Opera derimot var det nesten rart å se igjen. Sist jeg brukte det var det enkelt, lett og uten unødvedige greier, men når jeg tittet innom tidligere i dag så det ut som om de har prøvd å etterligne IE. Itte bra. Men jah. Kan den Lost-episoden komme snart eller? Jeg fatter ikke hvorfor man bruker IE om man vet om alternativene. Hva tjener man på det? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Tror jeg tar en tidlig kveld, da det er biltur til hytta i morgen og en masse pakking og styr før det. Nattinatt forumtroll og godtfolk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå