Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke spesielt begeistret for Biola så ingen fare for min del ^_^

 

Endte opp med standardpakken med pizza, godteri, cola og potetgull.

 

Klar for kveldens Lost-episode med andre ord.

 

Hørtes digg ut, skulle gjerne hatt litt pizza og en Cola her nå. Frykter at det blir en mindre spennende episode av Lost denne uka også..

Lenke til kommentar

Jeppsipepsi, men nuh; noen som vet hvor det ble av linken Laland postet til Knoxville sin nye serie?

 

Hørtes digg ut, skulle gjerne hatt litt pizza og en Cola her nå. Frykter at det blir en mindre spennende episode av Lost denne uka også..

Det var nøyaktig det jeg tenkte også (den første delen), så jeg bestemte meg for å hooke meg opp med noe diggbart. Når det kommer til Lost tror jeg kanskje du har rett. Den siste episoden (9) var utrolig bra så det må mye til for å overgå den.

Lenke til kommentar

Jepp, er det jeg mener, pluss at jeg ikke har helt sansen for personen(e) episoden skal sentreres rundt.

Hvem er det den skal omhandle?

 

Noen som bruker Google Chrome og vet hvordan man sjekker størrelsen på et bilde? Og da mener jeg filstørrelsen, ikke pixler.

Jeg sitter tilfeldigvis å tester Chrome nå for første gang. Lastet det ned for to sekunder siden.

Vurderer å bytte ut Firefox med noe annet da det har begynt å fuske rimelig mye i det siste.

Lenke til kommentar

Jepp, er det jeg mener, pluss at jeg ikke har helt sansen for personen(e) episoden skal sentreres rundt.

Hvem er det den skal omhandle?

 

Sun&Jin. I mine øyne er Sun en dritkjedelig karakter, Jin er litt bedre.

 

Jeg har også byttet til Chrome etter at Firefox begynte å bli altfor treig.

Lenke til kommentar

Jepp, er det jeg mener, pluss at jeg ikke har helt sansen for personen(e) episoden skal sentreres rundt.

Hvem er det den skal omhandle?

 

Noen som bruker Google Chrome og vet hvordan man sjekker størrelsen på et bilde? Og da mener jeg filstørrelsen, ikke pixler.

Jeg sitter tilfeldigvis å tester Chrome nå for første gang. Lastet det ned for to sekunder siden.

Vurderer å bytte ut Firefox med noe annet da det har begynt å fuske rimelig mye i det siste.

 

Ja, jeg gikk selv til Chrome fra Opera, da Opera bare har vært helt forferdelig siden 10.50 kom ut.

Lenke til kommentar

http://www.nitrocirc...isode_1-57.html

 

Det er noe av det villeste jeg har sett. Good times.

 

Meh. Det beste hadde vært om han hamret i bakken med terminal velocity og MTV måtte bruke alle sine penger på søksmål og måtte stenge sjappa for godt.

 

Og hva heter den låta som begynner på ca 12 minutter? Den er med i ett eller annet spill, jeg tror det er i GTA San Andreas.

 

@Lakus

 

Herlig, God of War 2 stoppa uten videre... Og oppgaven jeg slet med i sta var steike meg så bra at jeg måtte le når jeg fant løsningen.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Takk AltF4 :)

 

Sitter nå og laster ned programmer jeg vil ha på den nye installasjonen av Snow Leopard når jeg får den nye harddisken. Kunne bare klonet denne evrsjonen over på den nye disken, men med en reinstallasjon får jeg også luket vekk all driten jeg har lastet ned i nykjøpsrus og glemt hvor jeg lagret hen. I den anledning har jeg brukt Chrome bittelitt, men jeg er på ingen måte frelst. Det var pent å se på og virker funksjonabelt, men jeg finner ikke noen erstatninger for enkelte av Firefox-utvidelsene mine og måten den håndterer nedlastinger irriterer meg. Kanskje jeg bare er redd for forandring, men jeg tror jeg holder meg til Firefox en liten stund til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...