Lakus Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Har kjøpt meg 500GB harddisk til MacBooken nå. Blir deilig å slippe ekstern harddisk og sånn dritt. Lurer bare på hva jeg skal gjøre med den "gamle" eksterne på 500GB og den gamle interne som nå blir til en ekstern 250 gigger. 500GB disken kan jo bli en Time-Capsule disk, men hva skal jeg med en ekstern på 250GB? Tips is welcum. Og det markerer også månedens siste hyggekjøp. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Når det kommer til edderkopper er det traumatiske opplevelser som setter arr for livet som er ytterst lite gledelig. Med det legger jeg meg, og ser frem til en hyggelig dag med pakking før turen til TG finner sted på onsdag. God natt! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Har kjøpt meg 500GB harddisk til MacBooken nå. Blir deilig å slippe ekstern harddisk og sånn dritt. Lurer bare på hva jeg skal gjøre med den "gamle" eksterne på 500GB og den gamle interne som nå blir til en ekstern 250 gigger. 500GB disken kan jo bli en Time-Capsule disk, men hva skal jeg med en ekstern på 250GB? Tips is welcum. Og det markerer også månedens siste hyggekjøp. Slippe ekstern hardisk pga en intern hardisk på 500GB? Jeg har fylt en 1TB ekstern med diverse rot. Og denne laptopen med 320GB er nesten fylt av diverse spill. Hva du kan bruke en ekstern på 250GB til, annet en å lagre ting du ikke bruker så ofte på, vet jeg ikke. Godt timet med månedens siste hyggeinnkjøp da. Er jo bare to dager igjen. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Nei, er det noe jeg hater mer enn edderkopper, er det de flyvende stankelbena. Hater når de våkner til live utover våren og sommeren. De flyr panisk overalt om de kommer seg inn og de er utrolig vanskelige å få has på! *grøsser* Lenke til kommentar
psyched Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Nei, er det noe jeg hater mer enn edderkopper, er det de flyvende stankelbena. Hater når de våkner til live utover våren og sommeren. De flyr panisk overalt om de kommer seg inn og de er utrolig vanskelige å få has på! *grøsser* De er et helvette! Blir redd som en unge! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Slippe ekstern hardisk pga en intern hardisk på 500GB? Jeg har fylt en 1TB ekstern med diverse rot. Og denne laptopen med 320GB er nesten fylt av diverse spill. Godt timet med månedens siste hyggeinnkjøp da. Er jo bare to dager igjen. Jeg trenger ikke noe mer enn 500GB da jeg sletter serier etter jeg har sett hele sesongen, spilt spillet ferdig eller sett filmen og jeg har ikke mer enn tre spill installert. Det blir nok noen spill til etter at Steam for Mac blir lansert, men selv ikke på den stasjonære har jeg egentlig noengang trengt noe mer enn 320GB. Den eksterne disken har for det meste vært brukt til å frakte saker og ting mellom den bærbare og den stasjonære, men nå som jeg ikke bruker den stasjonære lenger blir den brukt som backup og den "nye" på 250GB blir til ekstra lagring av favorittserier tenker jeg. Lønningene mine kommer forresten den 15 i hver måned så jeg er halvveis inn i "min" måned. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Tar natta på sofaen i dag jeg. Det er den enkleste måten å forsikre seg om at man ikke sover for langt ut på dagen. Og man kan sovne foran TV´en. Okey. God natt, forumtroll. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 is a spida XxSp1d3rxX for å være presis. Det er navnet dens. Ah, så han er ein XBL-brukar altså? Kverka en sånn jævel her om dagen, jeg óg. Omtrent det eneste negative med sommerhalvåret, at alle disse små beistene kryper frem fra alle krinker og kroker for å kravle inn i kjeften din og andre åpninger mens du sover og drepe deg innenfra. Vil mykje heller ha ein edderkopp eller to som holder vekke alle andre småkryp og insekt som dukkar opp når det blir varmare i veret. Edderkoppane i Noreg er jo uansett heilt ufarlege Slippe ekstern hardisk pga en intern hardisk på 500GB? Jeg har fylt en 1TB ekstern med diverse rot. Og denne laptopen med 320GB er nesten fylt av diverse spill. Han har jo ein Mac, er ingen spel som kan ta opp plass på disken då! Bazinga! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Haha så klart, dumme meg, det burde jeg jo ha tenkt på. Edit: Og da hadde forumet rundet 300000 innlegg. Endret 30. mars 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Haha så klart, dumme meg, det burde jeg jo ha tenkt på. Edit: Og da hadde forumet rundet 300000 innlegg. Gå og legg deg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Det har jeg da også gjort. Ble ikke så mange timer, men nok. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Nei, er det noe jeg hater mer enn edderkopper, er det de flyvende stankelbena. Hater når de våkner til live utover våren og sommeren. De flyr panisk overalt om de kommer seg inn og de er utrolig vanskelige å få has på! *grøsser* De er et helvette! Blir redd som en unge! Enig, de små mangearmede jævlene skremmer livskiten ut av meg. Kverka en sånn jævel her om dagen, jeg óg. Omtrent det eneste negative med sommerhalvåret, at alle disse små beistene kryper frem fra alle krinker og kroker for å kravle inn i kjeften din og andre åpninger mens du sover og drepe deg innenfra. Vil mykje heller ha ein edderkopp eller to som holder vekke alle andre småkryp og insekt som dukkar opp når det blir varmare i veret. Edderkoppane i Noreg er jo uansett heilt ufarlege Ufarlige? UFARLIGE? De krypene er de verste psykopatiske voldtektsmorderne noensinne skapt på denne jord. Endret 30. mars 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Vet ikke om de er psyokpater, mordere eller voldtagere, men ellers har du helt rett. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) God Morgen. Fikk ikke sove lenge i dag, jaja overlever. Endret 30. mars 2010 av Bloodlines Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Planen min virket! Jeg sov ikke til klokken uendelig! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Thats good. Man skal ikke sove bort påsken som meg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Å sove er ikke verdens verste ting, men det er litt kjedelig å stå opp når alle andre nettopp er ferdige på jobb. Da jeg gjorde det i går var det rimelig kjipt. En hel dag forsvant. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Ok. Tiden går litt for fort nå, en time føles som minutter. Endret 30. mars 2010 av Bloodlines Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Er det noen som hater å få Deja Vu? (har ikke tilgang til shortcuts med prikker og sånn) Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Jeg synes også det er creepy, de som man liksom vet akkurat hva som skal skje eller hva noen skal si. Endret 30. mars 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå