Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice guys finish last har mer med sex å gjøre enn hvem som får seg kjæreste. ;)

 

 

Men det er det fryktelig få som er villig til å finne ut i dette tilfellet :(

 

Om man ikke er villig til å tøye grensene vil man heller aldri ende opp på førsteplass.

 

Villig er en ting, å ha peiling på hva man driver med er en annen. Og det er ingen hemmelighet at jeg er bra avhengig av at dama allerede liker meg om jeg skulle prøve meg. Vi snakker hjernekirurg med boksehansker.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke registrerte meg på last.fm før nå. Jeg skal riktignok ikke bruke det til noe annet enn å holde styr på hva jeg hører på, men om jeg hadde startet for noen år siden hadde jeg hatt en epic oversikt nå.

 

Javeeel. Hadebra alle sammen. Snakkes igjen i morgen ^_^

Hvor skulle han?

Lenke til kommentar

Flott å høre at det ikke bare er meg. Fikk nemlig et bittelite sjokk da en venn av meg for noen minutter siden sendte meg en melding og spurte meg om jeg ville ha besøk. "Allerede?" tenkte jeg, han er jo på jobb i dag. Neida, klokka var allerede 17:30. Galskap hele greia.

 

Ikke har jeg orket å fylle ut timelister enda heller. Skulle vært gjort på fredag.

Lenke til kommentar

http://www.nitrocirc...isode_1-57.html

 

Det er noe av det villeste jeg har sett. Good times.

 

Meh. Det beste hadde vært om han hamret i bakken med terminal velocity og MTV måtte bruke alle sine penger på søksmål og måtte stenge sjappa for godt.

 

Og hva heter den låta som begynner på ca 12 minutter? Den er med i ett eller annet spill, jeg tror det er i GTA San Andreas.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...