Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, jeg tror det er en del som ikke helt tenker over det. Men jeg tror nok at utviklerne har tenkt to tanker på det navnet. Just Cause kan jo både hinte til at du kan gjøre hva pokker du vil og det at man har et "rettferdig mål" i selve historien til spillene.

Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk jeg gleder meg til den dagen jeg skal ut å kjøpe kopper og kar til meg selv. Er vel litt stolthet som ligger i det å ha sitt eget sted og å være sin egen herre, evt herskerinne.

Ofte med gutter på din alder får de lov å kjøpe inn kopper og kar til hun som blir husets herskerinne. :p
Lenke til kommentar

Nei, jeg tror det er en del som ikke helt tenker over det. Men jeg tror nok at utviklerne har tenkt to tanker på det navnet. Just Cause kan jo både hinte til at du kan gjøre hva pokker du vil og det at man har et "rettferdig mål" i selve historien til spillene.

Nei, det jeg mente var at jeg tenkte ikke på det spillet når jeg leste "Bare Fordi 2".

Lenke til kommentar

Du slutte å være snill og koselig AltF4. Jeg ser for meg at du er en altfor hyggelig fyr. Prøv deg frem med litt høyreekstreme holdninger og snakk nedlatende om damer så får du fast følge.

Jeg visste jeg hadde tatt for mye når jeg tok hele barten. Takk for tipset! Får vel slå drittkjerringene med flat hånd så det ikke blir merker.

Ey, du er jo en av de greieste guttene jeg har møtt. Så synes ikke det burde være noe problem for deg. Natta.

Haha takk for det ^_^ (håper den var til meg :p)

Men som Makkamammel var inne på så er det noe med det at nice guys finishes last.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...