Cloudemyx Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Kjipt å være den alle jentene bare vil være venn med, men alt ordner seg til slutt. En må bare komme seg ut og oppdage de. @Lakus: Nei, Bærum er ikke akkurat det billigste stedet å bo. Endret 28. mars 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Rettferdig motiv/grunnlag 2 ville jeg oversatt med. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Rettferdig motiv/grunnlag 2 ville jeg oversatt med. Jeg så faktisk ikke sammenhengen før du skrev det der. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Nei, jeg tror det er en del som ikke helt tenker over det. Men jeg tror nok at utviklerne har tenkt to tanker på det navnet. Just Cause kan jo både hinte til at du kan gjøre hva pokker du vil og det at man har et "rettferdig mål" i selve historien til spillene. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg tror faktisk jeg gleder meg til den dagen jeg skal ut å kjøpe kopper og kar til meg selv. Er vel litt stolthet som ligger i det å ha sitt eget sted og å være sin egen herre, evt herskerinne. Ofte med gutter på din alder får de lov å kjøpe inn kopper og kar til hun som blir husets herskerinne. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Forgetaboutit. Hun kan gjerne dille med greiene jeg kjøper, men ... hvem er det jeg prøver å lure? Når tiden kommer er jeg vel blitt en like stor tøffel som hvermannsen. Men det er iallefall greit å forestille seg at man skal kunne være sin egen herre. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg skal være min egen herre. Jeg skal ikke ha noe høne i min leilighet nei. B) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Problemet er vel det at etterhvert må man nesten være to for å få økonomien til og gå rundt og da er det vel bedre med en man kan kose med enn en man kan spise pizza med? (Jente vs Gutt). Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Om en skal ha en leilighet med litt størrelse på, må en nok være to. Det går helt fint å være en person i en bolig, når en har enpersonsøkonomi. Da skal det gå fint. Det kommer jo ann på hvordan en velger å forvalte pengene da. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Nei, jeg tror det er en del som ikke helt tenker over det. Men jeg tror nok at utviklerne har tenkt to tanker på det navnet. Just Cause kan jo både hinte til at du kan gjøre hva pokker du vil og det at man har et "rettferdig mål" i selve historien til spillene. Nei, det jeg mente var at jeg tenkte ikke på det spillet når jeg leste "Bare Fordi 2". Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg kunne mer enn gjerne tenkt meg en person til (dame) som jeg kunne delt livet med! Og økonomi og alt det der styret! Det hadde vært koselig ja! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Har nettopp lasta ned Counter-Strike via Steam, men har et problem: Ingen av serverne svarer! Er dette et problem på PCen min eller er det noe muffens ute og går? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Har nettopp lasta ned Counter-Strike via Steam, men har et problem: Ingen av serverne svarer! Er dette et problem på PCen min eller er det noe muffens ute og går? Cs:s eller 1.6? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 1.6, har kjøpt den komplette Counter-Strike pakken. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Ok, det har jeg ikke Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Fikk tilgang til en eller annen russisk server nå, forstyrrende.. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Jezz. Hjemme fra hytta og venter på å bli hentet om en time. Skal på film/brettspill kveld ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Du slutte å være snill og koselig AltF4. Jeg ser for meg at du er en altfor hyggelig fyr. Prøv deg frem med litt høyreekstreme holdninger og snakk nedlatende om damer så får du fast følge. Jeg visste jeg hadde tatt for mye når jeg tok hele barten. Takk for tipset! Får vel slå drittkjerringene med flat hånd så det ikke blir merker. Ey, du er jo en av de greieste guttene jeg har møtt. Så synes ikke det burde være noe problem for deg. Natta. Haha takk for det ^_^ (håper den var til meg ) Men som Makkamammel var inne på så er det noe med det at nice guys finishes last. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Nice guys finish last har mer med sex å gjøre enn hvem som får seg kjæreste. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2010 Om man ikke er villig til å tøye grensene vil man heller aldri ende opp på førsteplass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå