Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Tja tror den stoltheten fort blir gjemt under alt styret med å holde orden på sakene. ;)

Nei, jeg tror egentlig ikke jeg kommer til å ha det så ille nå jeg flytter ut. Er egentlig ganske glad i å rydde og å holde styr på tingene rundt meg. Når mamma er borte, som er rimelig ofte, så er det som regel ryddigere her og mer system enn det det er når hun er hjemme - og det er med 4-5 kompiser på besøk hele dagen, alle dagene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja tror den stoltheten fort blir gjemt under alt styret med å holde orden på sakene. ;)

Nei, jeg tror egentlig ikke jeg kommer til å ha det så ille nå jeg flytter ut. Er egentlig ganske glad i å rydde og å holde styr på tingene rundt meg. Når mamma er borte, som er rimelig ofte, så er det som regel ryddigere her og mer system enn det det er når hun er hjemme - og det er med 4-5 kompiser på besøk hele dagen, alle dagene.

 

Så, når du har fri fra foreldrene dine, så velger du likevel å la deg være omringet av 4-5 andre mennesker til enhver tid?

Har ingenting i mot sosialisering, men det får da være grenser. :p

Lenke til kommentar

Vanligvis er jeg sliten nok etter jobb til at jeg ikke gidder å gjøre noe annet enn å spise middag og slenge meg på sofaen. Kanskje jeg stikker ut en tur, men nettopp fordi mor er hjemme orker jeg ikke ringe noen kompiser å spørre om de kommer bort en tur. Vi er en gjeng som kanskje ikke burde vise alt vi gjør til alle foreldrene våre så som regel blir alle rimelig nervøse når noen av den eldre garde er hjemme. Og nei, vi er ikke en gjeng med nervevrak og sosialt evneveike enstøinger. Det er bare mye deiligere å kunne ytre seg fritt uten å trenge og moderere seg selv fordi en eller annen form for autoritet kan høre deg.

 

Og tro meg, jeg omringer meg absolutt ikke med folk hele tiden, men mest når jeg er alene hjemme.

Lenke til kommentar

Nei, jeg tror egentlig ikke jeg kommer til å ha det så ille nå jeg flytter ut. Er egentlig ganske glad i å rydde og å holde styr på tingene rundt meg. Når mamma er borte, som er rimelig ofte, så er det som regel ryddigere her og mer system enn det det er når hun er hjemme - og det er med 4-5 kompiser på besøk hele dagen, alle dagene.

If you were a girl, I'd marry you. :p

Lenke til kommentar

Om du hadde vært en jente så kunne jeg giftet meg med deg. Ikke andre veien :p

 

Eneste som er litt dumt er at jeg ikke tjener nok til å flytte ut og jeg orker ikke styre med kjærester mens jeg fremdeles bor hjemme. Orker ikke helt det med å styre hvem som er hjemme til hvilke tider og hvor vi skal campe når. Kunne jo selvsagt fått kjæreste først og så flyttet ut sammen, men det å skaffe seg kjæreste blir så mye enklere når man kan be dem med hjem uten å måtte kaste ut familien først.

Lenke til kommentar

Det er der forskjellige folks forbruk kommer inn i bildet. Jeg er glad i å kunne bruke penger når jeg føler for det, uten at det går helt over styr selvsagt. Snakker om å kunne kjøpe en film og en pizza en kveld om noen kompiser svinger innom eller å kunne bruke litt ekstra på ting jeg vil ha. Når jeg tenker over det går det bestandig mer penger når jeg har besøk, uten at jeg egentlig bruker ås mye på meg selv. Oooh, Mira Craig trener i trange bukser på TV2 Zebra. BRB.

 

Er så bra at Lakus og AltF4 tror de kan velge når de får dame. Forelskelsen kommer å tar dere som en stormvind karer :D

Jeg blir skummelt fort forelsket så jeg har på en måte lært meg å ikke bli blåst av gårde :p

Lenke til kommentar

Er så bra at Lakus og AltF4 tror de kan velge når de får dame. Forelskelsen kommer å tar dere som en stormvind karer :D

 

Damene kommer som en stormvind. Vi har bare ikke satt seil enda.

 

Rent omgangskretslig har jeg faktisk svært få venner i nærheten. Har to veldig gode kamerater, han ene er flygeleder i Bardufoss og han andre har en sønn og to jobber. Ser lite til begge to med andre ord.

Ellers bor de spredt rundt i Norge. Her jeg bor nå er det faktisk ingen å "bli venner med" på min alder. På jobben har jeg jo et par venninner, men det er nå en gang slik at langt bort i mot samtlige der faktisk er både gift og har både barn og barnebarn - så de er på en måte ekskludert når det gjelder å anse dem som omgangsvenner.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg hater alt som har med kjærlighet å gjøre, jeg er av den typen alle jenter foretrekker å ha som venn. Dessuten er det ikke til å stikke under en stol at de ikke kommer ramlende over dørstokken min, så å komme seg ut her i verden er vel bare noe jeg må innse at er nødvendig.

 

Nei, jobb i morgen. God natt.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Sist jeg sendte inn meldekort fikk jeg 5500,- eller noe. Det skal vare i to uker også må jeg sende inn nytt meldekort og da får jeg forhåpentligvis nesten samme beløp. Jeg må jo betale huseleie og andre regninger, så jeg sitter jo ikke igjen med like mye da.

Da får du mer i måneden enn det jeg gjør. Det at jeg bor midt i glætteste Bærum gjør jo ikke akkurat leieprisene noe lavere heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...