psyched Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Gratz, Laland! Sto opp kl 15.30 Død tråd BTW... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Når kommer Siste Ordet 1 til å slutte? Altså at det kommer SO2? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Mine (begrensede) kunnskaper tilsier at en tråd kan vare evig, så det blir vel aldri noen slutt. Har blogget to bloggposter om God of War de siste dagene, kan leses her (cue skamløs egenreklame) U U D D L R L R W A S D Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Allting har en ende... men det kommer nok til å ta en stund før denne tråden når sin. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Det er jo en del brukere her som poster omtrent bare i denne tråden, så jeg tror faktisk ikke det vil skje noen gang. Da er i tilfellet Innlegg.no lagt ned. En annen ting jeg stusser litt på er forøvrig at så mange klager på at tråden er død uten å bidra med noe produktivt for å holde aktiviteten oppe selv. Endret 28. mars 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Mamma har vært på Hadeland, så i dag har jeg fått to skåler, et fat, en sånn blokk med kniver og et bestikk til 12 stk. Yay! Mangler fortsatt masse, men et sted må en jo begynne. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Godt spørsmål AltF4. Vet ikke om det kan være noen grunn, men vi liker jo ikke dobbelposting, og dermed er det vanskelig å holde aktiviteten oppe alene. It takes two to tango som man sier. Endret 28. mars 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Then tango I shall. Begynner på Entourage sesong 6 igjen i dag, og det er rett og slett delightfull. Ari Gold er tidenes karakter! Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Noen her som vil ha en Spotify invitasjon? Sitter igjen med 2 stykker ingen vil ha Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Filmen 2012 vinner ikke akkurat noen Oscar for beste skuespill eller manus Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Mamma har vært på Hadeland, så i dag har jeg fått to skåler, et fat, en sånn blokk med kniver og et bestikk til 12 stk. Yay! Mangler fortsatt masse, men et sted må en jo begynne. Hva, skal 12 personer dele et bestikk? Hehe, men spøk til side så kjenner jeg meg igjen i den situasjonen der. Nå kan du glede deg til tiden da du får husholdningsartikler i jule/bursdagsgave. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Then tango I shall. Begynner på Entourage sesong 6 igjen i dag, og det er rett og slett delightfull. Ari Gold er tidenes karakter! Få om noen har fått meg til å le så mye som han, Jeremy Piven er skapt for den rollen Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Nå blir det svart her, av med alle lys i en time. Bryr folk faktisk seg om det greiene der? Noe galt med det? Ja. Obvious troll is obvious. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Mamma har vært på Hadeland, så i dag har jeg fått to skåler, et fat, en sånn blokk med kniver og et bestikk til 12 stk. Yay! Mangler fortsatt masse, men et sted må en jo begynne. Hva, skal 12 personer dele et bestikk? Hehe, men spøk til side så kjenner jeg meg igjen i den situasjonen der. Nå kan du glede deg til tiden da du får husholdningsartikler i jule/bursdagsgave. Selvfølgelig. Skal de komme på besøk til meg må de vær så god å dele. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Bestikk til tolv er greit, men er kjekt å ha fat og skåler og sånn og. IKEA-tur neste? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg tror faktisk jeg gleder meg til den dagen jeg skal ut å kjøpe kopper og kar til meg selv. Er vel litt stolthet som ligger i det å ha sitt eget sted og å være sin egen herre, evt herskerinne. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Bestikk til tolv er greit, men er kjekt å ha fat og skåler og sånn og. IKEA-tur neste? Blir vel en tur dit ja. Bohus og andre steder også. Jeg har jo ikke fått selve leiligheten ennå, så det er litt for tidlig å dra på handlerunde. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg har fult opp med nesten alt nødvendig kjøkkenutsyr... trenger bare et sted å ha det. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg tror faktisk jeg gleder meg til den dagen jeg skal ut å kjøpe kopper og kar til meg selv. Er vel litt stolthet som ligger i det å ha sitt eget sted og å være sin egen herre, evt herskerinne. Tja tror den stoltheten fort blir gjemt under alt styret med å holde orden på sakene. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg har fult opp med nesten alt nødvendig kjøkkenutsyr... trenger bare et sted å ha det. Er bare å sende det til meg du, jeg har bruk for mer slik at jeg slipper å ta oppvasken så ofte. (Stygg uvane med å ta ny gaffel hver gang jeg spiser istedet for å skylle av den jeg brukte sist >_>) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå