Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo en del brukere her som poster omtrent bare i denne tråden, så jeg tror faktisk ikke det vil skje noen gang. Da er i tilfellet Innlegg.no lagt ned.

 

En annen ting jeg stusser litt på er forøvrig at så mange klager på at tråden er død uten å bidra med noe produktivt for å holde aktiviteten oppe selv.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Mamma har vært på Hadeland, så i dag har jeg fått to skåler, et fat, en sånn blokk med kniver og et bestikk til 12 stk. Yay! Mangler fortsatt masse, men et sted må en jo begynne.

Hva, skal 12 personer dele et bestikk? :p

 

Hehe, men spøk til side så kjenner jeg meg igjen i den situasjonen der. Nå kan du glede deg til tiden da du får husholdningsartikler i jule/bursdagsgave. ;)

Lenke til kommentar

Mamma har vært på Hadeland, så i dag har jeg fått to skåler, et fat, en sånn blokk med kniver og et bestikk til 12 stk. Yay! Mangler fortsatt masse, men et sted må en jo begynne.

Hva, skal 12 personer dele et bestikk? :p

 

Hehe, men spøk til side så kjenner jeg meg igjen i den situasjonen der. Nå kan du glede deg til tiden da du får husholdningsartikler i jule/bursdagsgave. ;)

Selvfølgelig. Skal de komme på besøk til meg må de vær så god å dele. :D

Lenke til kommentar

Jeg har fult opp med nesten alt nødvendig kjøkkenutsyr... trenger bare et sted å ha det.

 

Er bare å sende det til meg du, jeg har bruk for mer slik at jeg slipper å ta oppvasken så ofte.

 

(Stygg uvane med å ta ny gaffel hver gang jeg spiser istedet for å skylle av den jeg brukte sist >_>)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...