Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Nei, det skjønner jeg godt. Bare husk det at russetiden ikke er noen unnskyldning om noe skulle skje. Ikke noe bedre unnskyldning enn noen annen fyllehistorie. Men bra at du stoler på henne og ikke virker som en overbeskyttende dust. Og nei, jeg sier ikke at man er en overbeskyttende dust om man lufter misnøyen sin med sin bedre halvdel, men dette andre kjønnet har en tendens til å blåe ting ut av proporsjoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy faen hvor hardt jeg hater alt som har med routere, porter og portforwarding å gjøre.

 

Edit: Jeg mener, er det mulig å overhodet organisere routeren sin så forbanna jævlig dårlig som det Zyxel har klart med sin 2603HWT? Man må innom 6-7 sider for å få forandret en regel om at man kan forwarde èn port til èn datamaskin på nettverket. Og det er uten selve portforwardingen, som selvfølgelig ikke støter et eneste jævla program eller tjeneste out-of-the box. Neida, her må alt legges til manuelt.

 

Har SÅ lyst til å kjøpe meg en eller annen dyr-ass router som faktisk er mulig å bruke.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Liker vår D-Link dir-655 med automatikk som fungerer! Xbox Live, portforwarding, proxy-innstillinger, gjeste wi-fi, gigabit, N-nettverk, linje/ip/mac-prioritering og en nåværende oppetid på 165 dager gjør den gledelig å bruke. Men det er min første gode erfaring med nettverksutstyr fra D-Link, det må nevnes.

Lenke til kommentar

De er laget av folk som er redde for å miste jobben sin og sørger for at ingen andre enn dem klarer å utføre oppgaven.

 

Liker vår D-Link dir-655 med automatikk som fungerer! Xbox Live, portforwarding, proxy-innstillinger, gjeste wi-fi, gigabit, N-nettverk, linje/ip/mac-prioritering og en nåværende oppetid på 165 dager gjør den gledelig å bruke. Men det er min første gode erfaring med nettverksutstyr fra D-Link, det må nevnes.

655 er den routeren jeg alltid har hatt planer om å kjøpe, men som jeg ikke enda har fått kjøpt. Er det såpass enkelt at man velger Xbox Live fra en liste og så bingboff så fungerer det?

Lenke til kommentar

Er en egen stor knapp som heter "XBOX LIVE" i en rullemeny. Trykk på den, og alle porter som trengs for Live åpnes og det regner marshmallows.

 

Okei da, det regner ikke marsmallows men du får spille online på Xboxen din uten routerrelaterte problemer. NAT-en blir også åpnet.

Lenke til kommentar

Det går nok veldig bra Mammakamel. Skulle det skje noe får du poste det her så kan vi sette opp en massegathering i Drammen med tilhørende permban av eventuelle beilere.

 

Liker dårlig å miste en time av dagen bare på å gå fra senga til badet :(

 

Jepp, hu har ikke gjort noe som får meg til å ikke stole på henne på 2 år så :) Nå er jaggu påskeLANet igang også. Dekorert stua til en kompis med kabler og pcer. Ble ikke TG i år men et lan med 4 kompiser og godspill som Warcraft 3, Cs:s, Rainbow six Raven shield og Cod 4&6 går det nok bra.

Lenke til kommentar

Når man har lyst på kontroll over nettverket sitt er det nødvendig. Hvis alt skulle vært åpent hele tiden, for å sikre full kompabilitet med alt, ville det blitt missbrukt av alt og alle hele tiden. Sånn sett er selv wi-fi passord noe som burde være åpent for å gjøre det forbrukervennlig. Grensesnittet er lett å navigere i og har mange knapper for "generelle" innstillinger i tillegg til å tilby dybde for dem som krever det. Nettverk er en tungvindt ting, men det finnes løsninger for dem med forskjellige kompetansenivåer.

 

edit: Vår router er koblet opp mot fire PCer via kabel, tre via wi-fi, en Xbox med kabel samt to telefoner og en PS3 via wi-fi. Har aldri vært noen ustabilitet, annet enn en litt for dårlig rekkevidde på det trådløse, men det kan forsterkes. Den er også plassert ned i en kasse for å gjøre det så estetisk pent som mulig.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Noen som vet om hvordan det påvirker andre gjennomspilling å takke ja til easy-mode i første gjennomspilling av God of War? Må jeg da fortsette med easymode med den Kratosen jeg bruker nå?

 

Jeg har andre ting å gjøre en å banne høyt inni meg i dag, og ikke faen om jeg skrur av for å måtte starte helt på nytt med drittbossen neste gang, med andre ord frister det å takke ja til easy.

Lenke til kommentar

Om du skrur ned til Easy kan du ikke skru vanskeligheten opp igjen om det er det du lurer på. Jeg skrudde ned til Easy i God of War 3 for å spare meg selv mye irritasjon og heller nyte spillet.

 

Nå ryker jeg forresten på Blu-Ray versjonen av LOTR. Jeg vet det kommer enda en versjon med alle tre filmene i extended edition om et år, men det får så være. Jeg vil ha LOTR i Blu-Ray!

Lenke til kommentar

Sjekka trophylista og så det ikke spilte noen rolle, så jeg dreit i alt sammen og takket ja til easy selv. Smaker ganske dårlig å gjøre det egentlig, men samma det, nå er det i hvert fall ferdig.

 

Det som irriterer meg litt på en veldig pirrende måte er at det er kun én throphy som er vanskelig å få, og det er å runde spillet på under 5 timer. Men det er jo ikke avhengig av vanskelighetsgrad så burde jo gå an å gjøre det med litt øvelse. Faen ta, jeg har brukt de siste dagene på å hate spillet intenst for bedritne spillmekanikker og dårlig design, men jeg er klar for en runde til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...