Lakus Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Ja, hva var hele greia der egentlig? En eller annen Jesusdude så noe om noe og så sa noen andre noe annet? Edit: Jeg føler at Jesus er i mindretall No offence Jesus-dude, men Jesus er en litt religiøs figur og to av tre brukere som nå leser denne tråden er ikke kristne eller religiøse. Sier ikke at det har noe med deg å gjøre - bare hjernen min som bretter seg litt. Holy jesus this thread is dead ... Endret 27. mars 2010 av Lakus Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Skummelt. Jeg har 911 poster. 9/11 :o Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg gratulerte Paisley fordi han hadde fått en kjæreste, men det synes jesus var dumt. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Las montañas awaits. Stikker i morgen! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Porche 911 Telefonnummeret 911 Året 911 Mange ting som har med 911 å gjøre. Twin Towers var ikke det første. Jeg gratulerte Paisley fordi han hadde fått en kjæreste, men det synes jesus var dumt. Og jeg som trodde Jesus var så åpen for peace and love. Vel, man må ikke skyte boka for pelsen som mora mi sier. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Kan noen skrive noe her i de få minuttene jeg har før jeg skal sette på neste episode av Lost? Har planer om å ta en liten røykepause med laptopen på fanget og resten av internett er tomt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg kan ta en røykepause med deg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Høres kremfagert ut. Hva slags røyk er det vi snakker om her da? Prince, Marlboro, Camel, L&M (gud forby)... .. ? Aaaanyway, jeg setter på mer Lost og legger igjen detta hiri. http://www.youtube.com/watch?v=UGNDDT_iKgs Endret 27. mars 2010 av Lakus Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Er merkelig hvordan det alltid er noen som er for "kule" til å gratulere andre som blir kjærester. Det finnes alltid en eller annen som er for kult for ett eller annet. Høres spennende ut! En liksombedrift eller ordentlige saker? En ekte bedrift ja Stilig. Fått gjort noe? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Ricky Gervais er genial! ^_^ Men nuh legger jeg meg. Skal begynne på min første anmeldelse på den nye bloggen min i morgen Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Den runde milde smaken av Marlboro Light, ahh joda sigaretter kan nytes tross farene. DETTE INNLEGGET DREPER! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Ikke hos meg. Nå har jeg gledet meg for mye til Lost til at jeg orker å tenke på Earth Hour. Lost i dag? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Jepp, det er mye moro. Bare rydd for guds skyld. Rydd. ^_^ Vi skal ikke se bort ifra at jeg kommer til å bli den husmusa når jeg flytter. Mamma tror iallefall det. Zorro film på tv. Den er ferdig altså, men det lille jeg fikk sett var kongebra. @Craxdm: Kunne vi få en link til den bloggen? Jeg trenger noe bra blogger å lese. Istedet for alt den fjortisblogginga jeg ellers leser, som sjelden er noe bra. Endret 27. mars 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Skuffende nok, Håkon, Jonas og Erik, er ikke jeg shææreste med søsteren min, som egentlig bare er ei veninne. Det hele var bare en test for å se hvem som ble skeptiske, sure og hvem som viste at de hadde et crush på oss. Jeg elsket den timen når dere var sjalu, jonas og håkon! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Nå er jeg helt alene her... http://www.youtube.com/watch?v=JZL7uej5B7g Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Vanvittig trist å være her helt alene Endret 28. mars 2010 av Paisley Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jezz. God morgen all. En time mindre søvn i dag og jeg er trøtt som et helvete, men får ikke sove mer Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 God morgen. Æsj jeg liker ikke at dama har russetid. Stoler på henne, men er ikke noe ålreit fordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå